streda 24. júla 2019

Pripravte si nôžky do sandálok s Baleou


Leto máme v plnom prúde a aj keď sme mali v poslednej dobe aj zopár chladnejších dní, opäť sa k nám vrátilo pravé letné počasie a môžeme siahnuť po žabkách, sandálkoch či inej otvorenej obuvi. Aby sme mohli ale naše nohy vystaviť na obdiv, treba sa o ne poriadne starať a skvelým výrobkom, vďaka ktorému docielime nožky hodné obdivu, sú aj rôzne typy exfoliačných ponožiek, ktorú sú určené na zrohovatenú pokožku nôh. Ja som už jeden tip týchto ponožiek kedysi mala a ten výsledok bol fakt super! A preto keď som v dmke objavila aj lacnejšiu variantu u značky Balea, rozhodla som sa ich vyskúšať. Z radu Balea Feel Well som už mala skvelý sprej, o ktorom som vám na blogu už písala, takže moja voľba tentoraz padla na ponožky proti zhrubnutej koži.


Balea Feel Well Fuss Hornhaut Entferner Socken - Ponožky proti zhrubnutej koži 

 



Ak vás trápia suché a namáhané chodidlá, doprajte si chvíľku oddychu s ponožkami na nohy od Balea a nielenže sa fajn zrelaxujete, ale aj vaše nôžky budú vyzerať božsky 😊  Balea Feel Well ponožky proti zhrubnutej koži na chodidlách obsahujú výťažky s aloe vera a zeleného čaju, ktoré jednoducho odstraňujú zhrubnutú kožu a pukliny bez zaťažujúceho škriabania a iného mechanického zaťaženia. Alfa-hydroxylové kyseliny a kyselina salicylová zabezpečujú ľahké odstránenie odumretých častí kože. Mätový olej dodáva pokožke sviežosť. Pre hladké a perfektne vyzerajúce chodidlá. Ideálny doplnok pre ďalšiu pedikúru.



Vo vnútri balenia nájdete 1 pár ponožiek proti zhrubnutej koži na chodidlách v univerzálnej veľkosti. Sú to v podstate dva plastové návleky napustené účinnými látkami na jednorazové použitie, ktoré pred použitím rozstrihnete vo vrchnej časti, aby ste si ich mohli navliecť na nohy.  Po odstrihnutí vás ovanie výrazná svieža vôňa, ktorá je pre tento rad typická.

Pred ich použítím je potrebné odstrániť lak na nechty a všetky šperky z nôh. Chodidlá je potrebné si dôkladne umyť a vysušiť. Ponožky si navlečiete na chodidlá a upevníte priloženou lepiacou páskou, aby sa zabránilo vytekaniu produktu. Nechávajú sa pôsobiť 60 minút.


Musím sa priznať, že ten pocit, keď nohy vložíte a zabalíte do tohto typu ponožiek, je pre mňa fakt zvláštny. Dá sa v nich aj chodiť, nie sú extra šmykľavé, ale vydávajú pri tom divný čvachtavý zvuk a celkovo, ja pri použití takéhoto typu produktu rada relaxujem, takže ich nanesiem, rýchlo prebehnem k sedačke, vyvalím sa pred telku alebo sa začítam do knižky a tých 60 minút mi ani neviem ako rýchlo zbehne. Pri týchto ponožkách už počas času pôsobenia som cítila, že sa s pokožkou nôh niečo deje, pociťovala som také jemné štipkanie, ale nebolo to nič nepríjemné. Po uplynutí 60 minút som ich dala dole, dôkladne som si nohy umyla a následne ošetrila krémom na nohy.


Na výrobku je uvedené, že po 2 až 7 dňoch sa začne peelingový proces odstraňovania zhrubnutej kože na nohách. Ako to bolo u mňa? Aké som mala očakávania? Ako môžete vidieť na foto, pred aplikáciou ponožiek som trpela na zhrubnutú pokožku na pätách, takže predstava mojich nôh v sandálkoch nebola ktovieaká. Prvé dva dni som na nohách nebadala žiadnu zmenu, iba som trošku cítila, že sa s nimi niečo deje, jednoducho postupne začal exfoliačný proces.

A tretí deň? Pozor, foto pre naozaj silné povahy!!!!



Už v tretí deň vypukol u mňa peelingový proces naplno a začal rovno od päty a postupoval smerom k prstom. Koža sa začala krásne olupovať a pozor, rozhodne si ju násilne neodstraňujte, pri chôdzi sa vám budú sami jednotlivé čiastočky olupovať a preto odporúčam nosiť ponožky, kde sa vám to všetko pekne zachytí. V prvé dni som nohy ani nekrémovala, nechala som ich prejsť tou najhoršou fázou a keď sa proces peelingovania zmiernil a ostali mi suchšie miesta po bokoch nôh, začala som si ich krémovať. Do 1,5 týždňa od aplikácie ponožiek som mala nožičky ako bábo, fakt krásne jemné, hladké, do sandálkov ako stvorené.

  
Najlepším obdobím, kedy začať používať výrobok tohto druhu, je rozhodne obdobie pred začiatkom leta. Nôžky si krásne pripravíte a keď dorazia vysoké letné horúčavy, s kľudným svedomím môžete svoje nohy vystaviť na obdiv. Ja som mala šťastie, že sme mali zopár dní aj chladnejšie počasie, takže po nich môžete siahnuť aj počas menej vydareného leta.  

Vo výsledku za seba môžem povedať, že tieto Balea ponožky spĺňajú to čo sľubujú a sú skvelým konkurentom k podobným produktom, ale za oveľa nižšiu sumu. S nimi si pripravíte nožičky dokonale na leto a taký mesiac máte rozhodne s nohami pokoj a nemusíte ich riešiť. Zoženiete ich v dm predajniach alebo na eshope.

Používate tento typ produktu na nohy? Ako ste s ním spokojní? Čo vám pomáha na zhrubnutú kožu na chodidlách?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára