piatok 31. mája 2019

Novinky z dmky - apríl 2019


Je toto vôbec možné? Máme už koniec mája a ja som ešte nepridala článok s novinkami z dmky za apríl !!!! Napíšte mi, že nie som jediná, čo absolútne nič nestíha, lebo mám pocit, že keby mal deň 72 hodín, aj tak nepostíham všetko, čo mám v pláne 😒 Pôvodne som chcela spojiť aprílové a májové novinky do jedného článku, ale keďže by to bolo mega dlhé a asi by vás to nebavilo, tak som sa to rozhodla rozdeliť a dnes teda pár slov k aprílovým novinkám 😊





V aprílových novinkách majú zastúpenie aj nové kúsky zo sveta mydiel. Či už ide o klasické tuhé v krásnom darčekovom balení, malé rozkošné tropické na cestovanie či pekne voňajúce tekuté kuchynské mydlá, ktoré krásne neutralizujú zápachy, ktoré sa na rúčky dostanú pri varení.







Tentokrát som našla zaujímavé kúsky aj v sprcháčoch. Značka Dove má novú sprchovaciu penu s Acai olejom a teda to musí krásne voňať. I značka biopha má vo svojej ponuke sprchové gély a to hneď v niekoľkých prevedeniach. A keďže prichádza leto, Balea prišla s novými letnými vôňami sprcháčov a nezabudla ani na milovníkov kúpania a v ponuke je aj nová bomba do kúpeľa s kokosovou vôňou.




Keďže sa nám blíži leto, treba sa zásobiť výrobkami, ktoré nám zabránia v potení alebo aspoň eliminujú jeho zápach. Ak máte radi prírodné produkty, mohol by vás zaujať Bionsen Celotelový dezodorant s aktívnymi minerálmi. Ide o 100 % prírodný produkt so sťahujúcimi a antibakteriálnymi aktívnymi minerálmi. Prírodnou cestou zabraňuje množeniu baktérií, ktoré spôsobujú telesný zápach. Zachováva prirodzenú fyziologickú rovnováhu pokožky. A pokiaľ máte radi voňavé kúsky, tak značka Balea alebo Fa má zopár letných deodorantov v ponuke. 



Z výrobkov určených na telo som medzi novinkami objavila Balea telové mlieko Hawaiian Beach, ktorého letná vôňa pomarančového kvetu zanechá dlhotrvajúci pocit sviežosti. 



Rukám sa treba venovať celoročne a s blížiacimi sa teplými dňami ja osobne presedlávam na trošku menej hutné kúsky. Fajn tipom na starostlivosť o ruky z noviniek je alverde fluidum na ruky a nechty s bio kokosom. Gélové zloženie a kombinácia olejov z ľahkého bio-sezamového a bio-sójového oleja intenzívne ošetruje ruky a nechtovú kožičku.A aby toho kokosu nebolo málo, tak Balea má v ponuke krém na ruky Cosy Thailand, kokosové mlieko & lotos. Ošetrujúca receptúra krému obsahuje bambucké, kakaové maslo, vitamín E a slnečnicový olej. 


 



   

Značka ebelin má v novom prevedení konjakovú peelingovú špongiu na tvár, ĽORÉAL PARIS má novinku v podobe pleťovej kúry Revitalift Filler vo forme siedmich ampuliek s objemom 1,3 ml sa účinne stará o pleť počas 7 dní. Pokožku vypĺňa a vyhladzuje jemné vrásky. Dodáva jej potrebnú hydratáciu a výživu. Zanecháva ju plnšiu, hladšiu a mladšiu. Neutrogena ponúka nový rad Cellular Boost a novinky v rámci starostlivosti o pleť má aj značka Feel Free.




Purity Vision má v ponuke opunciový a arganový olej, objavila som nové odličovacie obrúsky a aj dve nové pleťové masky od Balea

 



Ak ide o starostlivosť o zuby, tak okrem klasickej kefky používam aj medzizubné kefky, ale nikdy som neskúšala zubnú niť a táto nová od Dontodent s kokosovým olejom ma fakt zaujala.







Veľmi ma teší, že sa konečne do našich drogérii dostávajú zvučné značky, ktoré sme doteraz poznali iba zo zahraničia. Čo sa týka vlasovej kozmetiky, tak najnovšie v dmkách objavíte značku John Frieda! Osobne som ešte výrobky tejto značky nemala, ale čo som tak čítala, patrí k veľmi obľúbeným. Balea má nový šampón a kondicionér s makadamiovým olejom na poškodené vlasy, značka L'Oréal Paris v rámci línie Elseve má celý rad produktov s názvom Dream Long, ktorý osobne doma mám a všetky produkty sú skvelé a ak aktuálne zháňate nejakú dobrú kefu na vlasy, tak značka ebelin ich má v ponuke niekoľko. Ja sama jednu doma mám a onedlho sa o nej dočítate v článku.


Naše nohy je potrebné pred letom dať do parády a na to slúžia aj Balea ponožky proti zhrubnutej koži Feel Well. Podobný produkt som kedysi mala a bola to pecka, takže ma tento výrobok od Balea láka a som zvedavá, či budú tak účinné, ako som u tohto produktu zvyknutá.


 

Nesmiem zabudnúť ani na naše drahé polovičky. Značka Old Spice má nové dezodoranty a v ponuke je aj nová značka vyrobená pre dm Seinz, ktorá má aktuálne neskutočne širokú ponuku výrobkov, no v apríli boli u nás dostupné iba sprcháče a šampón. 





Podľa mňa neexistujú rozkošnejšie obaly než tie, ktoré nájdete u privátnych značiek dmka a obaly s mopslíkom sú toho príkladom. Či sprcháč, či odličovacie obrúsky, kedysi WC papier, hygienické vreckovky alebo kuchynské utierky 😊


Ak radi objavujete nové vôňe, medzi novinkami objavíte aj Juniper Lane a ich dámske parfumované vody.   




Essence má nové balenia lakov na nechty a nový rad výrobkov You Better Work. Max Factor má nové špirály, make up a ceruzky na obočie a Dermacol v dmkách už ponúka aj štetce vyrobené v spolupráci s Petralovelyhair. 




 


Značka Maybelline má už dlhšie nové bronzery, ktoré sú veľmi chválené a bázy pod make up. Catrice má novú špirálu, primery a laky na nechty a čo je skvelé, tak od Revolution zoženiete v dmkách ich legendárnu linku na oči a rôzne typy paletiek očných tieňov, ktoré sú veľmi chválené.








Nemôže chýbať ani množstvo doplnkov, od organizérov cez stylingovú lepiaciu pásku, ktorá pomáha pri určitom druhu oblečenia, štetce, hubky na make up, pinzety, dózy až po skvelé odlakovače od ebelin, ktoré sú nielen maličké, ale majú aj skvelú výhodu v tom, že sú voňavé.






Blíži sa nám leto a treba začať myslieť na ochranu nielen našej pokožky, ale aj očí. V dmke nájdete od značky Sundance nádherné slnečné okuliare pre deti aj dospelých a to vrátane i rozkošných púzdier na ne. A opäť je ponuka opaľovacích výrobkov od rôznych značiek naozaj široká! Za mňa je minuloročným objavom Sundance transparentný sprej na opaľovanie, ktorý odporúčam každému, kto má rád šnorchlovanie a nechce sa spáliť.





Ešte v apríli mala značka Profissimo špeciálnu limitku výrobkov na upratovanie a musíte uznať, že s takýmito pomocníkmi musí byť radosť upratovať 😊 Táto značka má v ponuke aj multifunkčné utierky s motívom pierok, ktoré sú vyrobené z vysoko kvalitného absorpčného vlákna a majú všestranné využitie. Vhodné na mokré i suché použitie, od kuchyne až po kúpeľňu.A ak máte radi voňavé oblečenie, značka Sweet Home má v ponuke vonné vrecúška. Intenzívna vôňa s dlhotrvajúcou výdržou je 100 % prírodného pôvodu. Okrem osvieženia textílii ho môžete využiť aj ako osviežovač do auta.










V ponuke je aj množstvo nových kúskov, ktoré spadajú do kategórie zdravie, výživa, niečo dobré pod zub či fajný čajík alebo mliečko do kávy.

Aprílové novinky sú na konci a už teraz vám viem s istotou povedať, že tie májové sú ešte namakanejšie a celkovo sa mi zdá, že za posledné dva mesiace je to v dmke neskutočná smršť noviniek.

Ktorá aprílová novinka vás zaujala najviac?

2 komentáre:

  1. Láka má tá sprchová pena od Dove a popravde aj pinzeta je veľmi rozkošná, musím pozrieť či to už majú aj u nás.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá pena Dove vyzerá fakt super a pinzety sú rozkošné, dajú sa objednať aj na eshope, len si nevieš vybrať vzor, tak si aspoň vieš zistiť, či sú v tvojej predajni a zbytočne sa nepreženieš :-)

      Odstrániť