pondelok 5. novembra 2018

Októbrové novinky z dmky


Ďalší mesiac nám zbehol ako voda a opäť som tu s novinkami z dm drogeriemarkt Slovensko 😊





Klasicky začnem mojimi obľúbenými sprcháčmi. S prichádzajúcou zimou myslí značka Balea aj na majiteľov veľmi suchej pokožky a v ponuke nájdete sprchovací olej s obsahom 70 % čistých rastlinných olejov. U značky Dermacol stále prevládajú letné vône sprcháčov a som veľmi zvedavá, s akou zimnou limitkou prídu tento rok. Aj u sprcháčov má už svoje zastúpenie značky Ziaja a v ponuke sú hneď tri druhy, pričom to kakaové vyzerá úžasne.



U značky Balea sú horúcou novinkou telové scruby a to v prevedení káva a kokos či káva a mandle. Kokosovému sa nedalo odolať, hneď letel do košíka 😊 Síce nejde o novinku, ale často som počula chválu na Balea olejový peeling obsahujúci soľ z mŕtveho mora. A sú aj dve nové tekuté mydlá a teda to malinové vyzerá skvelo.




Ak ste tak isto zimomravý ako ja, určite v tomto chladnejšom období si radi napustíte vaňu, v ktorej sa nielenže príjemne zohrejete, ale aj skvelo zrelaxujete. K tomu dopomôžu rôzne zaujímavé výrobky do kúpeľa od značky Balea či Kneipp. A keďže sa nám zvianočnieva, už sa dajú zohnať aj rôzne kúsky s vianočným  motívom. Toto je konkrétne mydlový stromček s vôňou malín od Balea. 



Pár noviniek som objavila aj v oddelení s deodorantmi. Fa má nový kúsok s vanilkovou vôňou a Balea tu má ešte letne ladený kúsok s vôňou kvetín.





Ako som vám už spomínala minule, mini telové mlieka od Balea už zoženiete v 4 rôznych vôňach. U mňa zatiaľ vyhráva melónové, ale ani kokosové nevyzerá vôbec zle. Opäť sa nám vrátilo do ponuky Balea telové mlieko mandľovým olejom a teda tá jeho vôňa je neskutočná. Novinkou v ponuke je aj telové mlieko Balea Lucky Moments s príjemnou vôňou exotickej vanilky. Od značky HC Health Culture som objavila 3 druhy konopných mazaní určených na ekzém, lupienku, žily či cievy. A v ponuke nájdete aj alverde jemný telový krém bio Aloe vera a bio jojoba, ktorý je vhodný pre všetky typy pokožky.



Od pokožky tela prechádzame k nohám a ja som tentokrát objavila od Das gesunde Plus gél na žily s gaštanovým extraktom, ktorý je určený pre starostlivosť o unavené a ťažké nohy. A v našich dmkách som objavila aj značku 7th Heaven a ich zmäkčujúcu masku na nohy.




  
V dmkách už nájdete Pilaten čiernu masku nielen s malých vrecúškach, ale aj plnom balení. Balea má novú pleťovú masku Vanilla Chai & tekvica. V ponuke sú aj vynovené Balea micelárne odličovacie tampóniky na oči bez oleja a s olejom. A absolútnou novinkou a super správou pre nadšencov Zero Waste je, že v ponuke sú aj 2SIS odličovacie tampóny, ktoré možno opakovane použiť. Ručne šité bavlnené tampóny po použití jednoducho hodíte do práčky.Veľmi rada by som vyskúšala tento typ výrobku, tak mi dajte určite vedieť do komentárov, akú s nimi máte skúsenosť.





Novinky som objavila aj u značky Nivea a to micelárny gél a rad Urban Skin sa rozrástol o detox micelárnu vodu. Novou značkou v ponuke je značka Rugard a ich krémy na tvár. A novinkou, ktorú som doteraz nevidela, sú ebelin odličovacie tampóny s aktívnym uhlím. Štruktúrovaná strana tampónov obsahuje aktívne uhlie, ktoré napomáha pri odstraňovaní nečistôt z pleti a tiež je vhodná pri odlakovaní nechtov. Hladká strana tampónov je ideálna pri odličovaní a nanášaní dodatočnej starostlivosti.






Presunieme sa k vlasom. Novinkou a produktom, ktorý som ešte neskúšala, je Balea termálna turban maska na vlasy Oil Repair Intensiv. Novinkou je aj nový rad Gliss Kur Purify&Protect, ktorý je perfektným doplnkom k starostlivosti o vlasy namáhané životným prostredím. Výťažky z moringy vlasy regenerujú a spolu s ostatnými zložkami prípravku ich chránia pred voľnými radikálmi a pôsobia regeneračne. Šampón vlasy nezaťažuje, naopak, uľahčuje ich rozčesávanie a vytvára ochranu pred okolitými vplyvmi mestského prostredia. Keďže sa nám blíži zima, prichádzajú do ponuky aj výrobky na vlasy pre toto ročné obdobie a jedným z nich je aj Schauma. V dmke sa značne rozšírila ponuka našej domovskej značky Dixi a okrem šampónov už zoženiete aj vlasové tonikum či rôzne vodičky. A veľkým prekvapením a novinkou u značky alverde sú tuhé šampóny v prevedení kokos a mandarinka s bazalkou. 



Mňa tie detské kozmetické kúsky nikdy neprestanú baviť 😊 Tentokrát som objavila krémik od Hipp v krásnom balení s korytnačkou a zopár noviniek má aj privátna značka dmka SauBär a to napríklad sprchovaciu penu mango & papája.







Aj starostlivosť o naše zúbky je veľmi dôležitá. Curaprox má v ponuke plameniakovú limitku kefiek na zuby v mojom obľúbenom čísle 5460.  Značka Listerine má v ponuke ústnu vodu Nightly Reset, ktorá regeneruje vaše zuby a ďasná počas noci. V dmke nájdete aj veľmi obľúbenú značku zubných pást Twin Lotus. Ak máte doma malého nezbedníka, fajn kúskom pri čistení zúbkov môžu byť presýpacie hodiny od Dondodentu. Ide o 3-minútové presýpacie hodiny, ktoré pomôžu vášmu dieťatku dodržať správnu dĺžku čistenia zubov. Značka Aquafresh má v ponuke rozkošné sady na ústnu hygienu pre najmenších a ak ste zástancom ochrany životného prostredia, tak značka ecoheart ponúka zubné kefky, ktoré vznikli v spolupráci so slovenským dizajnérom a lokálnymi dentálnymi hygieničkami. Vlákna sú mäkké a telo recyklovateľné.




Od značky dmBio som objavila ovsený nápoj so sójou dmBio Barista. Tento vegánsky Barista nápoj bol vyvinutý pre milovníkov kávy. Vďaka svojej schopnosti vytvárať bohatú, pevnú penu a mliečnej textúre sa vám podarí perfektné bezlaktózové capuccino alebo machiatto aj priamo doma. Nie novinkou, ale zaujímavým kúskom, je sójový krém na varenie a ovsený krém na varenie, ktoré sú chutnou alternatívou ku kyslej smotane alebo šľahačke.V ponuke sú aj nové nátierky v zaujímavých kombináciách a to zeleninová nátierka kučeravý kel a paradajka, zeleninová nátierka sladké zemiaky, mrkva a cuketa a nátierka špenát a lupina. O lupine som doteraz nepočula, tak som si našla, že sa označuje aj ako vlčí bôb a mala by byť alternatívou mäsa.





Blížia sa nám sychravé jesenné večery a s tým je spojené aj zababušenie sa v deke, dobrá knižka, čaj a zapálená sviečka. Ja osobne na jeseň zbožňujem sladké vanilkové, čokoládové a perníčkové vône a práve značka Profissimo, má ponuku sviečok naozaj širokú, od naozaj sladkých, cez neutrálne až po extra osviežujúce. A pokiaľ sviečky nepatria k vašim favoritom, príbytok si dokážete prevoňať aj vonných setov.



Nesmiem obísť ani dekoratívku, kde sa to ku koncu roka hmýri novinkami. Rimmel má nové lícenky, rúže a špirálu. Dermacol má nové podkladové bázy a špirálu na obočie.




Množstvo noviniek má aj značka Catrice. Okrem nádhernej limitky Malaikaraiss sú v ponuke nové výrobky na pery či mnohými ospevované lícenky.





L'Oréal Paris má v ponuke nové rúže Infaillible a onedlho sa o nich dočítate aj u mňa na blogu. She má krásne nude odtiene lakov na nechty, tiene od Essence Melted Chrome sú ospevované v celej blogosfére, takže som na ne veľmi zvedavá a určite jeden odtieň si zadovážim a Petrinu paletku Revolution by Petra opäť u nás naskladnili 😊



Značka She, to nie je iba kozmetika, ale aj krásne kúsky bižutérie. Sama mám doma zopár kúskov a rada po nich siaham. 



Už sa začína zvianočnievať aj v dmke a postupne sa zapĺňajú stojany kozmetickými vianočnými balíčkami. Tým sa skúsim pozrieť na zúbok nabudúce 😊 Jeden vám ale musím ukázať, ten sa Maybelline fakt vydaril!




A na záver môj októbrový nákup v dmke 😊

Budem rada, ak mi do komentárov dáte vedieť, ktorá novinka vás najviac zaujala alebo čo zaujímavé ste v poslednej dobe objavili v dmke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára