nedeľa 25. novembra 2018

Adventné kalendáre 2018



Blíži sa nám obdobie Vianoc a práve od 1. decembra si môžeme tých 24 dní spríjemniť otváraním okienok na adventnom kalendári. Už dávno to nie je iba o klasických čokoládových kalendároch, i keď tým ja nikdy nepohrdnem, no už niekoľko rokov je to aj o kalendároch kozmetických, čajových, chutno-sladkých a novinkou sú aj kalendáre pre našich štvornohých miláčikov. V dnešnom článku vám dám zopár tipov na zaujímavé adventné kalendáre a prezradím, po ktorom som tento rok siahla ja 😊

dm drogeriemarkt Slovensko



Ak ide o klasické drogérie, tak rozhodne najširšiu ponuku adventných kalendárov nájdete v dmke. Okrem ich klasických značiek tu nájdete kalendáre aj od iných, takže tá ponuka je naozaj široká. Konkrétne v mojej dmke mali klasický Baleácky vypredaný, ale na výber toho ešte stále veľa ostalo. Pre mužov Balea Men, pre milovníkov zdravého jedla dm Bio, pre milovníkov prírodnej kozmetiky alverde, pre parádnice trend IT UP, či pre švornohých miláčikov Dein Bestes a to v prevedení pre mačičky alebo psíkov. Okrem ich privátnych značiek som ešte objavila pre detičky kalendár Paw Patrol a pre milovníkov značky Makeup Revolution London ich krásny adventný kalendár plný rôznej dekoratívnej kozmetiky. 







Na online shope som potom ešte objavila Unicorn a SauBär kalendár pre detičky, pre milovníkov fotiek kalendár od Paradies, Air Wick kalendár s vonnými čajovými sviečkami a nádherný Nivea kalendár. Žiaľ, niektoré z nich sú na online shope vypredané, čo ale neznamená, že nebudú dostupné na predajni. Ak máte o niektorý záujem, využite na online shope funkciu vyhľadania produktu na konkrétnej predajni a hneď budete vedieť, na čom ste 😊

Mixit

 

 


Tento rok ma veľmi zaujali kalendáre od Mixit. Cenovo nie sú najlacnejšie, ale pokiaľ dbáte na to, čo jete a máte radi dobré, zdravé a kvalitné kúsky, tak seba či blízkeho môžete obdarovať jedným zo 4 rôznych kalendárov. A veľmi sa vydarili aj po dizajnovej stránke 😊

Marionnaud

 


Ak radi navštevujete Marionnaud, tak u nich nájdete v ponuke ich vlastný adventný kalendár, či kalendár od značky Thalgo. 

Avon

 



Tento rok sa nedala zahanbiť ani značka Avon a vo svojej ponuke má  adventný kalendár Beauty Box, ktorý v sebe ukrýva dekoratívku i výrobky zo starostlivosti o telo.

Pinkpanda

 


Na Pinkpande nájdete okrem klasického kalendára od Makeup Revolution London aj špeci adventný kalendár s výrobkami na pery či veľmi pekný kalendár od Nyxu. Žiaľ, kalednár od Essence a Catrice, ktoré mali v ponuke, sú už vypredané. 

L'OCCITANE

 

 Ak máte radi značku L'OCCITANE, rozhodne siahnite po ich Adventnom kalendáre Snov.

Normain





Ak je vaša túžba po adventnom kalendári od Essence či Catrice veľmi veľká, objavila som ich skladom na českom eshope Normain, kde okrem nich majú veľké množstvo aj iných kalendárov od Technic, Body Collection, W7, Saffron či opäť Makeup Revolution. A zasielajú aj na Slovensko 😊

Rossman

Ak máte možnosť sa dostať do drogérie Rossman, tak aj oni majú svoj vlastný kozmetický adventný kalendár.

Lego


Ak máte doma milovníkov Lega, adventný kalendár tejto značky rozhodne poteší.

Notino

Milovníci sviečok si môžu na Notine zadovážiť Yankee Candle Holiday Sparkle kalendár.

Joik 



Ak by ste sa ma opýtali, aký adventný kalendár by som chcela dostať, tak rozhodne by to bol tento od Joik. Už dlhšie ma táto značka estónskej prírodnej kozmetiky láka, ale akosi som sa stále k nej nedostala. Tento kalendár rozhodne nepatrí k tým najlacnejším, ale vďaka nemu a výrobkom, ktoré ukrýva môžete vyskúšať širokú ponuku danej značky a vybrať si, ktoré z daných výrobkov si zadovážite v plnom balení.

Kuzlokupela 


Ak máte radi vône a sviečky, radosť vám určite urobí kalendár od Busy Bee Candles, ktorý zoženiete na stránke Kuzlokupela. Je plný  najobľúbenejších vianočných vôní, obsahuje 24 rôznych vysoko vonných voskových čokoládok, jedna pre každý večer Adventu.

Douglas 






Síce už zopár predajní Douglas na Slovensku máme, stále to mnohí z nás nemajú po ruke a preto je fajn možnosťou, urobiť si objednávku na Slovensko z českého eshopu. Na ňom som objavila 4 rôzne adventné kalendáre priamo od Douglas a majú v ponuke aj kalendár od Clinique

Kiko

Ak ste niekedy skúšali nejaký výrobok od značky Kiko Milano viete, že majú naozaj veľmi vydarené kúsky, takže adventný kalendár vyskladaný z 24 kúskov tejto značky môže byť krásnym tipom na darček pre kozmetického nadšenca 😊

Asos


Na stránke Asos som objavila  adventný kalendár od značky Maybelline a ďalšie kalendáre, pričom ich zaujímavosťou je, že majú iba 12 okienok a teda obsahujú iba 12 produktov. 

Lookfantastic



A na záver tu mám stránku Lookfantastic a ich adventné kalendáre, ktoré zasielajú aj na Slovensko a poštovné by pri nich malo byť zdarma. Či už ide o veľký adventný kalendár Lookfantastic, Ciaté či iné, všetky by mali byť ešte dostupné.

Adventných kalendárov pre tento rok bolo rozhodne viac a možno vám tu niektoré zvučné značky chýbajú, pravdou však je, že vzhľadom na vysoký dátum je to už značne preriedené a snažila som sa vám uviesť iba tie, ktoré sa ešte dajú zohnať.

A ktorý som si vybrala ja?


Vsadila som na klasiku v podobe Balea adventného kalendára. Je to môj prvý kozmetický adventný kalendár a na otváranie okienok sa už veľmi teším 😊 A prečo práve Balea? Túto značku mám veľmi rada a keďže obsahuje miniatúry výrobkov, ktoré poskytnú starostlivosť o vaše telo od hlavy až po päty, budem mať super zásoby drobných kúskov na cestovanie.

Máte radi adventné kalendáre? Po ktorom ste siahli tento rok? Zaujal vás niektorý z vyššie uvedených?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára