streda 4. apríla 2018

Alba Botanica Hawaiian Detox Sheet Mask

Zo stránky Pansy som už mala možnosť vyskúšať Avril odličovacie obrúsky, s ktorými som bola veľmi spokojná a ako druhé prišlo na rad testovanie Alba Botanica Hawaiian Detox Sheet Mask. V  rámci blogosféry teraz najviac frčia najmä čierne masky a táto od Alba Botanica je nielen čierna, ale aj plátenková, takže super kombinácia 😊



Maska Alba Botanica so sopečným bahnom uvolňuje upchaté póry, zbavuje pleť nečistôt a detoxikuje pokožku. Okrem toho obsahuje aj tropické ovocné kyseliny, vďaka ktorým je pleť svieža, jasná a obnovená. Maska je hypoalergénna, bez parabénov, ftalátov a syntetických látok a jej hlavnou úlohou je detoxikácia pleti.

Maska je balená samostatne v plastovom obale s pekným motívom. Po jej otvorení nájdete vo vnútri čiernu plátenkovú masku z prírodného vlákna, ktorá je dostatočne napustená látkami bez toho, aby vám z nej kvapkalo. Má jemne ovocnú vôňu, nanáša sa na vyčistenú pleť a necháva sa pôsobiť 5-15 minút a zvyšky, ktoré vám na pleti ostanú, by sa mali jemne vmasírovať do pleti.


Maska na pleť krásne priľne, nepadá z nej, nič z nej nesteká a vy si môžete buď užívať relax alebo sa môžete venovať nejakej činnosti. Na pleti je príjemná, len vytvára až veľmi chladivý pocit, takže na leto by bola ideálna. Počas jej pôsobenia som okrem chladivého pocitu nespozorovala iný účinok.

Masku som si dala dole po 10 minútach a ostala som v miernom šoku. Celé čelo, nos a časť líc som mala neskutočne začervenané a po chvíli sa jej chladivý účinok zmenil na horúci. Fakt som sa preľakla. Postupne začervenania prechádzalo, ale pleť sa do normálnu dostala asi až po hodine.

Musím sa priznať, že som sa pri tejto reakcii zľakla a pripomenulo mi to letnú alergiu na opalovák. Tak som ihneď písala na FB profil Pansy a takmer okamžite mi odpovedali, čo veľmi kladne hodnotím. Potvrdili mi, že takáto reakcia pleti na túto masku je bežná a nemusím sa báť 😊 A keďže obsahuje ovocné kyseliny, asi by som to pripísala im.


Ak odhliadneme od začervenania, tak pleť po aplikácii masky bola jemná, hladká a čistá. Pórov ma určite nezbavila, ale aspoň trochu ich prečistila. Celkovo pleť vyzerala oveľa lepšie než pred aplikáciou.

Ak túžite dodať pleti jarný detox a plátenkové masky patria medzi vašich obľúbencov, nebála by som sa ju vyskúšať. Len musíte rátať s tým, že sa môže dostaviť začervenanie pokožky, ktoré na nej chvíľu zotrvá, takže určite ju neodporúčam aplikovať vtedy, keď sa následne niekam chystáte. Za mňa fajn kúsok a ak vás zaujala, zoženiete ju na stránke Pansy.

Aká je vaša skúsenosť s detoxikačnými maskami? Čo by ste mi odporučili od značky Alba Botanica?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára