sobota 29. júla 2017

Balea Sommerliebe - peeling s vôňou melónov


Aké je vaše najobľúbenejšie letné ovocie? Vybrať iba jedno je pre mňa naozaj ťažké, ale s letom sa mi jednoznačne spája melón. Kedysi som bola konzervatívna a v nákupnom košíku vždy skončil iba náš typický červený melón, ale počas dovoleniek v zahraničí som vyskúšala aj jeho iné druhy a tie som si tiež zamilovala. 

Keď som nedávno na internete objavila novinku od Balea v podobe peelingu s melónovou vôňou, vedela som, že tento výrobok chcem mať a preto pri najbližšejm návšteve predajne dm drogeriemarkt Slovensko ihneď letel do košíka.

Balea Sommerliebe peeling s vôňou melónov sa nachádza v plastovej tube o objeme 200 ml. Jeho dizajn je viac ako rozkošný, zbožňujem tieto dizajnové kúsky od Balea.
A tá jeho vôňa!!!! To je teda niečo. Je to zmes červeného a oranžové melóna, krásna melónová kombinácia, do týchto letných dní ako stvorená.


Peeling má ružovú farbu, krémovogelovú kozistenciu a obsahuje drobné peelingové čiastočky, ktoré jemne odstránia nečistoty a odumreté časti kože. Peeling nanášam na navlhčenú pokožku, na ktorej zľahka napení a pri jeho roztieraní si pokožku zľahka obrúsim. Keďže sú peelingové čiastočky jemné, je vhodný aj pre majiteľov citlivej pokožky, ktorú veľmi nepodráždia. Pokožka je po sprchovaní krásne jemná, hladká a prevoňaná. I celá kúpelňa krásne melónovo vonia. Jediná nevýhoda tohto peelingu je, že tá jeho super vôňa na pokožke dlho nevydrží a relatívne rýchlo sa z nej vytráca.


Peeling nielenže krásne vonia, ale má aj úžasný dizajn a sprchovanie s ním je zábava. Mňa tento melónový peeling od Balea veľmi baví, sprchovanie s ním mi prináša skvelý zážitok a siaham v poslednej dobe po ňom veľmi často. Pokiaľ vás zaujal, zoženiete ho v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko za 1,89 Eur.

Aké je vaše obľúbené ovocie? Aký sprcháč je pre vás aktuálne top?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára