streda 28. septembra 2016

Voňavé novinky od Yves Rocher

Ahojte!

Už je to nejaký čas, čo mi v sprche robia spoločnosť krásne voňavé novinky od značky Yves Rocher. Okrem toho som mala možnosť otestovať aj ich čistiacu micelárnu vodu. Ak máte radi kokosovú či sviežu citrusovú vôňu, prípadne ste prepadli micelárnym vodám a radi objavujete stále nové, dnešný článok si rozhodne nenechajte ujsť :-)



Yves Rocher sprchovací gél Kokos

Máte radi exotické prebudenie alebo navodenie exotiky večer pred spaním? Ak áno, tak sprchový gél Kokos od Yves Rocher rozhodne nemôže vo vašej kozmetickej zbierke chýbať. Po jeho otvorení a privoňaní som si okamžite spomenula na balzam na pery rovnakej značky, s ktorým tvoria naozaj exotickú dvojku :-) Tento sprchový gél by mal obsahovať vysokú koncentráciu prírodných zložiek, neutrálne Ph, bez minerálnych olejov a parabénov. 


Sprchový gél sa nachádza v plastovom balení o objeme 400 ml, ale v ponuke je aj v menšom 200 ml balení. Dizajnovo je podľa mňa vydarený, priehľadné balenie so zeleným uzáverom s logom Yves Rocher a pekná nálepka zobrazujúca kokosy. Po jeho otvorení vás ovanie závan exotiky. Je to krásna prirodzená kokosová vôňa, ktorá sa na nič nehrá. Keď k nemu privoniam a zavriem oči, ocitám sa okamžite na pláži zaliatej slnkom :-) Ak máte radi kokosovú vôňu, budete mať chuť stále k tomu privoniavať. 

Tento výrobok má gélovo-krémovú tekutejšiu konzistenciu, je bielej farby a pri kontakte s vlhkou pokožkou krásne bohato pení. Po zmytí je pokožka aj kúpeľňa krásne prevoňaná a vy sa ocitáte v okamihu niekde v exotike, až sa vám z vane nechce vyjsť :-) Pokožka je krásne zhydratovaná, vyživená a kokosová vôňa na nej nejaký čas po sprchovaní aj zotrvá. Okrem sprchovania sa dá použiť aj ako pena do kúpeľa.


Ako milovník kokosovej vône som si prišla na svoje a so sprchový gélom Kokos od Yves Rocher som naozaj spokojná. Ak aj vy túžite po kúsku exotiky v domácich podmienkach, určite ho vyskúšajte. Toto väčšie 400 ml balenie zoženiete za 4,50 Eur.

A ak by ste túžili po celej zbierke línie Kokos od Yves Rocher, tak v ponuke okrem sprchového gélu je aj spomínaný balzam na pery, šumivá tableta do kúpeľa, telové mlieko, sprchovací olej, relaxačný telový a masážny olej, toaletná voda, telový peeling s cukrom či telový balzam. Vyskladať si tak môžete dokonalé kokosové kráľovstvo :-) Celú ponuku nájdete na stránkach Yves Rocher alebo v ich predajniach.



Yves Rocher Energizujúci telový peeling s cukrom - Mandarínka & Citrón & Céder

Označenie energizujúci je v tomto prípade na mieste. Nedajte sa však oklamať na prvý pohľad, tento peeling sa od bežných, s ktorými som mala doteraz skúsenosť, dosť odlišuje.

Telový peeling sa nachádza v plastovom tégliku o objeme 150 ml. Opäť sa mi páči dizajn, kedy obal je priehľadný, vďaka čomu vidíte, koľko vám produktu ostáva a po bokoch sú vyobrazené zložky, z ktorých sa skladá a opäť zelený uzáver s logom Yves Rocher. Mne sa tie balenia jednoducho páčia, sú jednoduché, ale pritom pekné.



 
Po jeho otvorení vás čaká zdolať ešte fóliu a následne vás ovanie krásna citrusová vôňa, ktorá je tlmená teplými tónmi cédrového dreva. Naozaj nezvyčajná kombinácia, ale vďaka tomu je výnimočná.
Musím sa priznať, že podobný peeling som ešte nemala. Som zvyknutá na peelingy, ktoré sú tekutejšie, skoro ako sprchový gél a obsahujú drobné čiastočky, vďaka ktorým dochádza k obrúseniu pokožky a odstráneniu odumretých buniek. Tento je však úplne iný. Je veľmi hutný, vydolovať ho je naozaj problém niekedy, povedala by som že hutnejší než telové maslá. Pre majiteľky dlhých nechtov jeho používanie asi nebude najjednoduchšie, ale vzhľadom k jeho konzistencii si neviem predstaviť iné balenie, než v akom je. Keď sa vám ho podarí vydolovať a nanášate ho na vlhkú pokožku cítite, ako sa na nej pekne rozpúšťa a hlavne, obsahuje aj olej, takže pokožku aj krásne vyživí. Nachádzajú sa v ňom drobné čiastočky cukru, ktoré pokožke poskytujú peeling a povedala by som, že sú takej strednej hrubosti. Ja sa snažím produkt zapracovať do pokožky a zvyšok zmývam vodou. Pokožka je nielen krásne prevoňaná, obrúsená, ale aj zhydratovaná, nakoľko na nej zanecháva jemne mastný film a nemám potrebu sa po sprchovaní krémovať.


I keď to s jeho aplikáciou nie je jednoduché, výsledný efekt za to stojí. Yves Rocher Energizujúci telový peeling s cukrom - Mandarínka & Citrón & Céder zoženiete za 11,90 Eur/150 ml. A ak by vás jeho vôňa očarila, tak súčasťou tejto línie je aj toaletná voda, energizujúci telový balzam či relaxačný telový a masážny olej. 

Okrem línie Kokos a Mandarínka & Citrón & Céder je v ponuke z novej edície Plaisirs Nature aj :

- Citrón & Bazalka
- Oliva & Petit grain
- Vanilka
- Kvet pomarančovníka & Levanduľa & Petit grain
- Malina & Mäta
- Mango & Koriander
- Mandľa & Kvet pomarančovníka
- Levanduľa & Černica

Myslím si, že toto sú naozaj veľmi zaujímavé a lákavé kombinácie, sama by som mala problém si vybrať, ale asi najviac ma to ťahá k  Malina & Mäta a Levanduľa & Černica. Napíšte mi do kometárov, ktorá sa pozdáva vám, prípadne či nejaký výrobok z týchto línii vlastníte doma :-)



 Yves Rocher Čistiaca micelárna voda 2 v 1 - pre zmiešanú až mastnú pleť


Ani značka Yves Rocher sa nedala zahambiť a vo svoje ponuke má stále obľúbený výrobok v podobe micelárnej vody. Rozmýšľala som, že by som jej venovala samostatný článok, ale povedala som si, že bude lepšie, keď budú všetky tieto tri voňavé novinky od Yves Rocher pokope. 

Táto čistiaca micelárna voda sa dá zohnať v menšom 200 ml balení, alebo väčšom 390 ml balení, ktoré má aj pumpičku. Už neraz som na blogu spomínala, že pumpičkové balenia zbožňujem, ale v prípade micelárky mi až tak nevyhovuje. Predsa len ide o tekutejší výrobok a pri použití pumpičky sa mi často stáva, že mám micelárnu vodu všade okolo seba. V tomto prípade by sa mi skôr páčila pumpička, ktorá sa vyskytuje pri niektorých odlakovačoch, kedy tampónik priložíte na povrch oválnej pumpičky a pri pumpnutí vám nehrozí, že vám to bude všade tiecť.

Balenie je inak vydarené, v bledozelenej farbe a s uvedením všetkých potrebných informácií. Táto micelárna voda je určená pre zmiešaný až mastný typ pleti a sľubuje odstránenie zbytkov make-upu a nečistôt, tonizovanie pokožky a odstránenie prebytočného mazu. Obsahuje účinnú látku zo šišiaka bajkalského, ktorý pleť prekrvuje a zároveň čistí. Je bez parabénov, minerálnych olejov, farbív a silikónov, dermatologicky a oftalmologicky testovaná. Odporúča sa aplikovať ráno a večer na tvár a oči pomocou kozmetického tampónu.

Čistiaca micelárna voda má veľmi príjemnú sviežu vôňu.Používam ju ráno na odstránenie nečistôt z pleti po noci a na jej tonizovanie a večer na odlíčenie. Čo sa týka odličovania, tak pleť odlíči naozaj dobre, bola som až prekvapená. Keď som ešte použila čistiacu vodu, aby som zistila, či na pleti neostali ešte nejaké nečistoty či zvyšky make-upu, tak som zistila, že stiahla z pleti takmer všetko, na tampóniku som nemala takmer žiadne ich zvyšky. Pleť je po odlíčení alebo rannom odstránení nečistôt krásne svieža a keď si po nej prejdete rukou, tak máte iba letmý jemný pocit akoby lepila, ale nie je to ten lepivý pocit, ktoré zanechávajú niektoré micelárky, ale je to dané tonizáciou pleti. Pleť nie je vysušená, podráždená, ale vyzerá sviežo a je zmatnená. Čo sa týka očí, tak s vodeodolnou maskarou si neporadí, to ale takmer žiadna micelárka. Čo sa týka bežnej maskary, vie si s ňou celkom pekne poradiť, ale treba sa s tým trochu vyhrať, takže ja radšej siaham po samostatnom odličovači očí. V očiach neštípe, nepáli, neslzia.


Mňa táto micelárka veľmi príjemne prekvapila, naozaj si vie s make-upom i nečistotami poradiť a navyše pleť zanecháva krásne čistú a tonizovanú. Toto väčšie balenie zoženiete za 7,50 Eur.

Okrem tejto čistiacej micelárnej vody má značka Yves Rocher v ponuke aj hydratačnú micelárnu vodu a upokojujúci micelárnu vodu.

Mňa novinky značky Yves Rocher veľmi potešili a prekvapili a všetky bližšie informácie sa dozviete na stránkach Yves Rocher alebo v ich predajniach. 

Nedávno značka Yves Rocher zriadila aj Klub Yves Rocher a s členstvom v ňom sú spojené rôzne zaujímavé benefity, takže ak máte túto značku radi, určite na to mrknite :-)

Oslovila vás niektorá z týchto noviniek?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára