streda 17. augusta 2016

Essence rúž - 03 Come Naturally

Ahojte!

Dnešný článok vznikol úplne spontánne, i keď je pravdou, že o tomto výrobku som vám chcela už dlhšie napísať. Keďže som sa ale dozvedela, že sa vypredáva a je s tým spojená zaujímavá akcia, nelenila som a dala som sa do písania. Všetky info ohľadne prebiehajúcej akcie sa dozviete na konci článku.



Značka Essence pred nejakým časom prišla na trh s nude kolekciou, ktorá okrem iného obsahovala aj nude rúže. Spočiatku ma tieto výrobky nechali chladnou, ale neskôr prebehli blogosférou ako smršť recenzie na rúž Essence 03 Come Naturally a zvedavosť mi nedala a išla som si ho obzrieť do drogerky. A ako to už niekedy býva, bola to láska na prvý pohľad a ihneď putoval do mojej kozmetickej zbierky. 


Malo by ísť o dlhotrváci rúž na pery v nude farbičke, ktorý má ľahké a krémové zloženie. Zanechá na perách príjemný pocit a prináša dlhotrváci výsledok. 

Keby som mala začať hodnotením balenia, tak vzhľadom k tomu, že Essence patrí k lacným značkám, toto balenie je veľmi podarené a páči sa mi. I keď ide o plast, tak nie je to ten úplne obyčajný, ale pevnejší a nemusíte sa báť, že sa vám rúž v kabelke otvorí, lebo viečko dobre dolieha. Obal rúžu je ladený v odtieni rúžu, takže ihneď viete, po ktorom odtieni siahate a je to uvedené aj na spodnej strane balenie. Čo ako detailista veľmi oceňujem, je vyryté logo značky do samotného rúžu, mne sa to veľmi páči a vďaka tomu rúž nepôsobí tuctovo a je niečím zaujímavý.




Odtieň 03 Come Naturally je neskutočne krásny, to sa snáď ani nedá na fotkách zachytiť. Ide o nude farbu spojenú s fialovou, naozaj výnimočná farba a slušná pigmentácia. Rúž je krásne krémový, bez trblietok,ľahko po perách kĺže a zanecháva ich jemné a hydratované. Jeho finiš je jemne lesklý. Pery nevysušuje, práve naopak, je to skvelý hydratačný rúž. Tým je však ovplyvnená jeho výdrž, ktorú by som určite neoznačila ako dlhotrvajúcu. Pokiaľ iba pijete, rúž vám na perách vydrží tak 3 hodiny, ak jete menej. Čo sa mi na ňom páči, tak keď mizne, mizne rovnomerne.



Jednoducho, je to typ rúžu, ktorý hodíte do kabelky a kedykoľvek počas dňa si ním pretriete pery. Pery krásne hydratuje a jeho odtieň je naozaj jedinenčný. Možno pre niekoho je to skôr odtieň jesenný, ja ho však nosím kedykoľvek, keď mám naň  náladu. Jeho plná cena je okolo 2,50 Eur.

A teraz pozor. V nových Teta drogériách od od dnes do vypredania zásob kúpite vybrané produkty značky Essence len za 0,95 EUR. Keďže už výpredaj prebehol v DM drogériách, predpokladám že pôjde o kúsky, ktoré v ponuke Essence končia a ich zoznam nájdete na stránkach Essence. Žiaľ, patrí k ním aj tento rúž a opäť si kladiem otázku, aký má zmysel stiahnuť z predaja produkt, ktorý je tak obľúbený, že sa stal v blogosfére svojho času veľkým hitom, je to veru škoda :-( Ak vás tento rúž zaujal a máte na blízku Teta drogériu s novým označením, určite si preň zbehnite, za cenu 0,95 Eur je to skoro ako zadarmo.

A čo vy? Máte vo svojej zbierke Essence rúže? Ktorý je váš obľúbený?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára