utorok 2. augusta 2016

Blog oslavuje 3. narodeniny - Veľká narodeninová giveaway

Ahojte!

Mesiac august je posledných pár rokov pre mňa výnimočným mesiacom. Pred tromi rokmi, presne 29.08.2013, som si založila blog a bol publikovaný prvý článok. Nechce sa mi ani veriť, že odvtedy uplynuli už skoro 3 roky. Počas tohto obdobia som ale nelenila a ku dnešnému dňu som vás zásobovala viac ako 300 článkami, čo sa mi pri pohľade na toto číslo nechce ani veriť. Aktuálne má blog viac ako 160 sledovateľov a viac ako 65 000 zhliadnutí, to sú naozaj krásne čísla, ktoré mi robia obrovskú radosť. Každému jednému z vás, ktorí ma sledujete, veľmi pekne ďakujem za priazeň a sledovanie. Keďže blog je pre mňa hobby, koníček, pri ktorom dokážem vypnúť a relaxovať, budem vás i do budúcna zásobovať rôznymi kometickými recenziami i nekozmetickými článkami.

A keďže blog oslavuje, tak vy budete oslavovať s ním!!! Týmto okamihom vyhlasujem Veľkú narodeninovú giveaway, v rámci ktorej jeden šťastlivec bude môcť získať :



MUA paletku očných tieňov - Glamour Days
KIKO Milano lícenka - odtieň 108
KIKO Milano ceruzka na pery - odtieň 700
Rimmel London Lasting Finish By Kate rúž - odtieň 20
Miss Sporty podkladový a vrchný lak 
Turban na vlasy
Sadu pastelových gumičiek do vlasov



Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB )  
- ak budete zdieľať GA na FB, môžete si pridať komentár navyše
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.
Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 02.08.2016 do 29.08.2016.
Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára