pondelok 1. augusta 2016

BIO LETO s bio kozmetikou

Ahojte!

S letom nie sú spojené iba výrobky určené na opaľovanie, ale aj rôzny iní pomocníci, vďaka ktorým je naša pokožka hydratovaná, pery jemné a šťavnaté a pokožka tela prevoňaná. Ak sa k tomu pridá bio kozmetika s kvalitným zložením, radosť je veľká. Zopár takýchto letných bio kúskov mi v rámci spolupráce zaslali zo stránky http://www.idunnashop.sk/ na testovanie a dneska vám ich chcem predstaviť :-)





Sante Softcream BIO Granátové jablko a Figa

Ide o bio pleťový a telový krém určený na starostlivosť o pokožku celej rodiny a práve toto multifunkčné využitie sa mi na ňom veľmi páči. Taktiež je určený pre všetky typy pleti. Keďže v lete často cestujeme a nechce sa aspoň mne osobne brať x rôznych výrobkov, mať takéhoto pomocníka na tvár i telo je na nezaplatenie.
Obsahuje extrakt z bio granátového jablka, oleja z hroznových jadierok a bio mandľový olej, ktoré sú zárukou zamatovej a chránenej pokožky.
Tento krém má stredne hustú krémovú konzistenciu bielej farby a jeho objem je 150 ml. Ľahko sa aplikuje na pokožku, treba ho dostatočne rozotrieť a následne vsiakne do pokožky bez zanechania pocitu mastnoty. Jeho vôňa je veľmi príjemná, nevtieravá, prírodná.
Môže sa používať ako denný i nočný krém na tvár alebo ako telový krém v prípade potreby, najmä po sprchovaní. Ja osobne ho používam na telo aj pleť. Na pleť ho nanášam podľa potreby v jemnej vrstve, rozotriem a pokožka je ihneď krásne vyživená bez zanechania mastného pocitu. Mojej zmiešanej pokožke maximálne vyhovuje. Čo sa týka tela, tak ho používam po sprchovaní na zhydratovanie pokožky, netreba ho nanášať veľké množstvo, stačí naozaj primerane a pokožka je po použití krásne jemná, prevoňaná a hydratovaná.
Ak hľadáte multifunkčného pomocníka na telo i tvár pre celú rodinu, tak tento výrobok vám môžem odporučiť. Sante Softcream zoženiete na stránkach Idunnashopu za cenu 4,99 Eur.




Soaphoria Organický balzam na pery - Citrusový

Keby sa ma niekto opýtal, aká vôňa sa mi jednoznačne spája s letom, tak mu poviem citrusová. V lete je to vôňa, ktorá okamžite osvieži a povzbudí zmysly. A mať niečo také svieže a voňavé na perách, to je skoro na spapanie :-) Ešte som balzam na pery s vôňou citrusov nemala a poviem vám, bola to chyba! Keď sa k tomu ešte pridá naozaj luxusné zloženie plné rôznych olejov a skutočnosť, že ide o slovenského výrobcu, kombinácia je to dokonalá.
Citrusový balzam na pery od Soaphorie má regeneračný a vyživujúci účinok pre jemné a hebké pery. Obsahuje regeneračné a  hĺbkovo vyživujúce maslá a oleje v bio kvalite - kakaové maslo, bambucké maslo, ricínový olej, kokosový olej, hroznový olej či olej z marhuľových jadier. A okrem toho aj včelí a mandľový vosk.
Čo sa týka balenia, tak to je jednoduché ale praktické. Keďže je vo forme vysúvacej tyčinky a nie je potrebné na jeho aplikáciu použitie prstov, môžete ho mať pri sebe a kedykoľvek aplikovať. Na jeho obale sa dozviete jeho zloženie a dátum spotreby.
Po jeho otvorení ucítite krásnu ovocnú citrusovú vôňu. Žiadna jej umelá náhrada, jednoducho naozaj pravé citrusy. Mne táto vôňa veľmi pripomína gumené cukríky alebo Bon Pari a to ich citrusových zástupcov.
Balzam je priehľadný, na pery sa ľahko aplikuje a zanecháva ich jemné, vyživené, hydratované a prevoňané.
Soaphoria citrusový balzam je pre mňa veľmi príjemný a hlavne účinný výrobok, ktorý si ma ihneď získal a pokiaľ máte radi citrusy, určite ho vyskúšajte. Jeho cena je 2,90 Eur a ak by citrusy neboli zrovna šálok vašej kávy, tak sa dá tento balzam zohnať aj vanilkový, ružový, ovocný či medový.




Dámsky parfém Lambre SAINT TROPEZ

S vôňami to býva ťažké. Pokiaľ nemáme možnosť je otestovať priamo na sebe, môžeme sa poriadne seknúť. A práve preto sú testeri vôní skvelým pomocníkom a najmä v prípade tejto vône by som po ňom určite siahla. Prečo? Pretože toto je vôňa, ktorá mňa osobne nadchla a uchvátila, ale nemusí sadnúť každému. 
I keď má tester iba 2 ml, na niekoľko použití vám vystačí a vy si viete urobiť obraz, či to bude váš favorit alebo sa jej radšej vyhnete. Navyše sa mi páči, že aj keď ide o tester, má to rozprašovač, za to dávam veľké plus.
Poďme však priamo k vôni. Keďže nemám plné balenie, prikladám hore jeho foto. 

Zloženie :
Vrchné tóny: sladká broskyňa, horkastý grapefruit a šťavnaté mango
Stredné tóny: kokos, maliny a príchuť kokteilu Cosmopolitan
Spodné tóny: santalové drevo, musk a mlieko

Táto vôňa patrí do skupiny sladko - ovocných a mala by byť určená pre sebavedomé, pôvabné a romantické ženy. Vôňa je naozaj sladká, ale fakt sladká, pretkaná ovocnými tónmi a podtrhnutá ešte santalovým drevom. Toto je pre mňa osobne ovocno-sladká bomba, ktorá sa do letných dní dokonale hodí, aspoň pre mňa. Bola som ale zvedavá, ako bude na tom s výdržou. A viete čo? Ona so mnou vydržala počas celej pracovnej doby, celých 8 hodín som ju zo seba cítila a ešte aj večer a na druhý deň je ju cítiť z oblečenia. Ja osobne som z toho úplne nadšená!
Ak máte radi sladko-ovocné vône a hľadáte parfém, ktorý je jedinečný a vo svojom okolí ešte neočuchaný, určite vám Lambre SAINT TROPEZ sadne a stanú sa z vás kamaráti. Ak ste si vôňou neni istí, vyskúšajte najskôr tester za cenu 2,20 Eur, plné balenie stojí 26,90 Eur.

Ďakujem Idunnashop.sk za úžasné vecičky, ktoré my zaslali na testovanie a ktoré mi spríjemňujú tieto horúce letné dni :-)

A čo vy? Aký sú vaši letní favoriti?
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára