streda 6. júla 2016

Pupa Milano - Vamp! Wet & Dry Eyeshadows 005 Glam Pink

Ahojte!

Keďže som si dala predsavzatie, že chcem prinášať recenzie na výrobky od značiek, ktoré ešte na blogu neboli spomínané, premiéru má dneska značka Pupa Milano. Pre niekoho značka dostupná, nakoľko zopár predajní sa na Slovensku nachádza, pre mňa však nedostupná, pretože v mojom okolí žiadna nie je. Preto keď sa mi naskytla možnosť navštíviť predajňu Pupa v Žiline, ani sekundu som neváhala.


Keď som prvýkrát vstúpila do predajne, nevedela som, kam sa skôr pozrieť. Toľko krásnych a farebných vecí, joj, moje kozmetické srdiečko poskočilo. Majú to tam naozaj všetko pekne usporiadané a prehľadné. A čo ma úplne dostalo, to sú ich sady v tvare mačičiek, jedna z nich časom bude určite moja :-) Sympatická pani predavačka ma ihneď oslovila, s čím mi môže poradiť a potom mi pomohla vybaviť aj Pupa kartu, vďaka ktorej môžem čerpať zľavy.

A po čom moje kozmetické srdiečko zatúžilo? Začiatkom roka som si uvedomila, že moja kozmetická zbierka akosi postráda ružové odtiene, či už ide o rúže, očné tiene či laky na nechty. A mne do oka padol ružový skvost v podobe očných tieňov Vamp! Wet & Dry Eyeshadows 005 Glam Pink. Poďme sa im pozrieť bližšie na zúbok :-) 



Hneď na úvod tu mám správu, ktorá vás nepoteší. Tieto tiene boli súčasťou limitky, ktorá bola začiatkom roka v akcii, takže asi ich už nezoženiete. To však neznamená, že podobné nie sú v stálej ponuke.
Začnem najskôr balením. Ak je nejaký výrobok, pri ktorom ma totálne namotal už len obal a ten obal si stále odkladám, tak je to tento. Ten dizajn je skvostný, sčasti je použitý semiš, je to veľmi príjemné na dotyk a aj vizuálne sa mi to veľmi páči. Kombinácia ružovej s týmto safari vzorom je super!






Samotné tiene sa nachádzajú v zlatom plastovom obale, ktorý je v strede priehľadný, majú gramáž 1g a ide o zapečené tiene. Vo vnútri tieňov sa nachádza aj aplikátor, ale ten ja nepoužívam, ale ako núdzovka by určite poslúžil. 





Ja mám odtieň 005, čo je svetlá ružová s lesklým finišom a so striebornými trblietkami. Tieň sám o sebe je krásne jemnučký, saténový, veľmi ľahko sa nanáša, takmer nepráši, neopadáva pod oko a je veľmi slušne pigmentovaný. Vďaka prítomným trblietkam hádže krásne odlesky. 
Ako už z názvu napovedá, dá sa použiť na sucho i mokro, ale ja ho využívam iba na sucho. Na viečko krásne priľne a jeho intenzita sa dá zvýšiť vrstvením. Na oku vyzerá veľmi pekne, prirodzene, nemôžete to s ním podľa mňa prehnať.
Čo sa týka výdrže, tak na mojich mastných viečkach nevydrží celý deň, po návrate z práce badám, že už je zliaty v ohybe, ale keďže ide o jemnú ružovú farbu, nie je to až tak viditeľné. Ale mne nedrží skoro žiaden tieň, takže som rada, že to tento tých 8 hodín so mnou ako tak zvládne.


Tento očný tieň ako prvý úlovok z vôd Pupa Milano u mňa obstál na výbornú a som veľmi rada, že je súčasťou mojej kozmetickej zbierky. Najmä v nadchádzajúcich letných dňoch budem určite po ňom často siahať a ešte keď sa trošku opálim, bude to to pravé orechové. Jeho cena vzhľadom na to, že bol v akcii, bola okolo 5 Eur.

Čo sa týka cien značky Pupa Milano, sú podľa mňa priemerné a pokiaľ vychytáte nejaký kúsok v akcii, tak naozaj výhodné. Čo mne osobne na tejto značke je sympatické je, že vám vždy všetko pekne zabalia do ich povestnej červenej darčekovej taštičky a navyše máte možnosť získať ich vernostnú kartu a vďaka tomu využívať rôzne skvelé zľavy.

Ak ste milovníkom tejto značky, zbystrite pozornosť. Od pondelka začal výpredaj niektorých produktov a zľavy dosahujú až 50 %, takže treba ísť doplniť Pupa zásoby :-)

Mne sa zbierka výrobkov Pupa Milano postupne rozrástla o ďalšie krásne kúsky, takže časom sa môžete určite tešiť na ďalšie recenzie výrobkov tejto značky.

A čo vy? Tiež ste podľahli značke Pupa Milano? Aký je váš top produkt?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára