nedeľa 10. júla 2016

Môj jún 2016+info

Ahojte!

Už je pomaly polka júla, leto máme v plnom prúde, prázdniny už začali a ja absolútne nestíham. Pre mňa bol jún mesiacom, kedy sa všeličo zomlelo, v robote bola kopa práce, ale popri tom som si našla čas aj na zábavu a oddych. Takže poďte sa pozrieť, čo mám nové :-)
Na konci článku mám pre vás ešte menšie info a prísľub GA, tak čítajte do konca :-)



Zbožňujem potulky po Slovensku. Vo veľkej miere má v tom prsty vždy moja sestra, lebo ona je taký neposed a stále by niekde zblíňala :-) Vďaka tomu objavujem stále nové a krásne miesta a takéto výlety si veľmi užívam. Tentokrát sme sa vybrali smer Orava a to na Oravskú lesnú železnicu, kde vás mašinka vyvezie cez krásnu prírodu na konečnú, kde máte chvíľu prestávku a môžete sa prejsť kúsok na vyhliadku alebo navštíviť typickú chalúpku. Následne sme zamierili smer Kysucké múzeum, kde sme vďaka úžasnému výkladu pani sprievodkyne mohli spoznať čaro našich predkov, ako žili v tejto časti Slovenska a aké mali zvyky. Odtiaľto premáva tiež vláčik, ale keďže končí tam, kde aj vláčik Oravskej lesnej železnice, vydali sme sa ešte smer Vodárenská nádrž Nová Bystrica a potom domov. Krásny a nenáročný jednodňový výlet, ktorý len odporúčam :-)   



Opäť sme si s kamoškou urobili babskú jazdu, ktorá tradične začínala v našom obľúbenom podniku Speranza a následne naše kroky smerovali na žúrku, kde sme tancovali do skorých ranných hodín a perfektne sme sa zabavili. Poviem vám, aspoň raz za mesiac sa vyblbnúť a vyraziť si von, to je skvelá vec :-)


Najväčším zážitkom pre mňa bol Topfest 2016. Bolo to prvýkrát, čo som bola na fesťáku non stop a poviem vám, to prespávanie v aute malo svoje čaro, i keď som sa ráno budila inak dolámaná :-)
Pre mňa osobne najväčším zážitkom bolo vystúpenie Guano Apes, Desmod, Chinaski, Iné Kafé, Slot a vyvrcholením celého Topfestu bol jednoznačne koncert Kabátu, tí boli skvelí a jediná vec, ktorá ma mrzí je, že po ich koncerte bol festival z bezpečnostných dôvodov ukončený :-( Inak festival hodnotím kladne, mal aj svoje negatíva, ale z tých sa treba poučiť, kto chcel sa určite zabavil a verím, že budúci rok sa opäť na Topfeste skvele zabavíme :-)
A takou čerešničkou bol stánok rádia Rocková republika, kde vďaka stránke StayUnique sa z nás stali festivalové divy a napriek vysokým horúčavám, boli dievčatá maximálne milé, ochotné a krásne nás nalíčili.

Prečítané
Novinky
Menší DM nákup
Všeličo z Lidla
Výrobky na testovanie z Idunnashop
Testovanie s Lirene
Testovanie s Elninom
Výhra na blogu http://www.zakosmetikou.cz/
Objednávka na stránke Krasotika
Objednávka u Elnina
Oslavujeme viac ako 60 000 zhliadnutí blogu :-)

Čo som počúvala?Akosi ma chytila pieseň od Dominiky Mirgovej Nová a totálny úlet od Rakby Pod Papučou :-)

Ako vidíte, celkom akčný mesiac, čo to som aj pokúpila, takže časom sa môžete tešiť aj na recenzie. A na záver pár info. Keďže toho bolo minulý mesiac veľa, nestíhala som písať články dopredu a keď som sa konečne k tomu dostala, tak som aktuálne na PN :-( Okrem toho nás o 2 týždne v našej rodine čaká jedna veľmi významná rodinná udalosť a dovtedy to bude u nás doma divočina. Takže na blogu a aj FB to možno bude trochu stagnovať, ale pokiaľ si nájdem čas, budem sa snažiť prispievať. A keďže sme pokorili hranicu 60 000 zhliadnutí blogu a túto moju neaktivitu chcem trošku odčiniť, môžete sa zajtra tešiť na GA, ktorá bude prebiehať na FB a v auguste vás čaká narodeninová GA, ktorá bude prebiehať tu na blogu. Dúfam, že i naďalej mi zachováte svoju priazeň a prajem vám, nech si toto leto poriadne užívate :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára