utorok 10. mája 2016

Zamerané na zúbky s Marvis a Curaprox

Ahojte!

Po poslednom článku, ktorý bol zameraný na zúbky a svieži dych na tejto vlne ešte ostaneme a dneska vám chcem predstaviť ďalších pomocníkov v tejto oblasti. Vďaka stránke Elnino som mala možnosť vybrať si z úžasných pást značky Marvis a doplniť svoju zbierku Curaprox. Aké sú tieto výrobky? To sa dočítate v dnešnom článku :-)



Marvis Toothpaste Amarelli Licorice - zubná pasta

Nie som odborníkom na zubné pasty a vôbec netuším, aké značky sú top, preto sa otvorene priznám, že o značke Marvis som vôbec nechyrovala. Keď som však uvidela tie krásne retro obaly a ešte úžasnejšie príchute, hneď som vedela, že toto musím rozhodne vyskúšať. O značke Marvis som sa dočítala pár základných údajov :

Značka Marvis bola založená už v roku 1958 vo Florencii. Prvá zubná pasta Marvis bola určená fajčiarom a preslávila sa svojimi mimoriadnymi bieliacimi účinkami a intenzívnou mätovou chuťou. Po veľkom úspechu sa v ponuke značky Marvis postupne začali objavovať aj ďalšie zubné pasty s inovatívnymi príchuťami, ktoré sa stali medzi ľuďmi veľmi obľúbené. Zubné pasty Marvis sú vyrábané rokmi preverenou, tradičnou metódou a zaručujú bohatú jemnú textúru plnú intenzívnej osviežujúcej chuti.





Vyskúšať môžete jedinečnú príchuť škorice, sladkého drievka, jazmínu alebo zázvoru. Moja voľba padla práve na sladké drievko, ktorá má dokonale odstrániť povrchové zafarbenie a zubný kameň. 

Pasta sa nachádza v krásnej retro krabičke ladenej do šedo-čierno-bielych farieb. Po jej otvorení na vás vykukne tuba, ktorá má neskutočne rozkošné plastové balenie. Čo sa týka dizajnu, za to má u mňa značka Marvis veľké plus.
Samotná pasta má bielu farbu, je stredne hustej krémovej konzistencie a veľmi ľahko a jednoducho sa aplikuje na zubnú kefku. Ja dávam vždy na prvý dojem, čo sa týka chutí a mne táto pasta pripomína Hašlerky. Jednoducho čistá chuť Hašleriek, veľmi príjemná, nie zbytočne mätová, ale sladkým drievkom pekne tlmená. Umývanie zubov sa s touto pastou u mňa stalo príjemným zážitkom a naozaj si ho vychutnávam. Pasta zbytočne neštípe, stačí jej použiť primerané množstvo a zanecháva v ústach príjemný pocit sviežosti.
Čo sa týka povrchového zafarbenia, tak ja s tým problém až tak nemám, to neviem posúdiť. A zubný kameň? Tomu nejaká pasta nezabráni, aby sa tvoril, ten je ovplyvnený viacerými faktormi.


Zubné pasty Marvis zoženiete na stránkach Elnina vo viacerých príchutiach a dvoch veľkostiach a to 75 ml alebo 25 ml, pričom to malé balenie je podľa mňa úplne super na cestovanie. Cena väčších je 3,61 Eur a menších 1,98 Eur. Za mňa môžem povedať, že super pasta, ktorá nielen krásne vyzerá, ale aj dobre chutí a svoju úlohu si plní dokonale. Mňa osobne ešte láka jazmínová i škoricová :-)



  Curaprox 1006 Single zubná kefka


Už dlhé roky som verná značke Curaprox, čo sa týka zubných kefiek a zatiaľ som lepšie nenašla. Mojím víťazom je kefka 5460, ktorá je asi najznámejšia a najpredávanejšia. Je pekne jemná, dobre sa s ňou pracuje a hlavne je k zúbkom šetrná. Okrem bežných kefiek má značka Curaprox v ponuke aj ďalšie druhy ako Single kefky či kefky medzizubné a kopec ďalších výrobkov. 

Začiatky značky Curaprox siahajú do roku 1972, keď vo Švajčiarsku vyvinuli medzizubnú kefku v podobe ako ju poznáme dnes. Teda s drôtikom z nehrdzavejúcej ocele a jemnými vláknami okolo neho. V roku 1993 vyrobili prvé Curaprox zubné kefky s jemnými CUREN vláknami a o dva roky to bola jednozväzková kefka.




Zubná kefka Curaprox 1006 Single dokonale čistí aj ťažko dostupné miesta. Jediný zväzok jemných vlákien účinne čistí povrch zubov. Umožňuje dokonalú kontrolu plaku na jednotlivých zuboch, pre implantáty a ortodontickej aparáty.
Význam tejto kefky viem posúdiť z viacerých smerov. Už som sa s ňou stretla v období, keď som nosila pevný strojček na horných aj dolných zuboch a vyzerala som ako plechová huby (závidím, že dneska sú tie strojčeky už premakané a nie je ich skoro vidno). Vtedy som ju používala pri čistení zubov a hlavne ťažšie dostupných miest. Avšak jej využitie viem nájsť aj dnes, dokonca nedávno mi ju odporúčala moja zubná hygienička. Naše zúbky si robia čo chcú a rastú ako sa im chce a ani pri najlepšej hygiene, kefke či zubnej paste nezabránime vzniku rôznych nedostatkov na nich. Ja mám napr. niektoré miesta veľmi ťažko pre bežnú kefku prístupné a vtedy siaham po tejto Single kefke. Ľahko sa dostane na každé miesto, je jemná a vďaka nej si dokážem vyčistiť aj ťažšie prístupné zúbky.
Okrem toho ich farebné prevedenia ma bavia a veľmi sa mi páčia a navyše obsahujú priehľadný kryt, takže pri cestovaní ich jednoducho hodíte do taštičky a nemusíte riešiť obal na kefku.

Curaprox 1006 Single zubnú kefku nájdete na stránkach Elnina za cenu 4,45 Eur a u mňa sa stala súčasťou každodennej starostlivosti o moje zúbky.

A čo vy? Aké zubné pasty či kefky preferujete a používate?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára