nedeľa 6. decembra 2015

Balea maslo na pery + pleťová maska

Ahojte!

Asi medzi poslednými sa pridávam k zástupu blogeriek, ktoré mali možnosť otestovať novinky od Balea v podobe masla na pery a pleťovej masky. S touto recenziou som si dala načas, lebo s jedným z týchto výrobkov som sa akosi neskamarádila a myslela som si, že si nejak časom cestu k sebe nájdeme. Ako to nakoniec dopadlo? To sa dočítate ďalej.
 
 
Balea maslo na pery s vôňou citrónových kvetov a mandle
Keď som zbadala tento výrobok, veľmi som sa mu potešila. Teraz v zimonom období pery trpia viac než inokedy a takéto masielko na pery sa veru hodí. Hneď mi pripomenulo môjho favorita od Nivea, o ktorom som vám písala tu a bola som teda zvedavá, či sa v niečom podobajú.
Balea maslo na pery obsahuje hodnotné bambucké maslo, kokosový olej, ošetrujúci včelí vosk a karnaubský vosk (je to vosk získaný z listov brazílskej palmy Copernicia Cerifera).
 
 
Masielko sa nachádza v plechovej dóze v krásnom farebnom prevedení o objeme 19 ml. Je to ten typ výrobku na pery, ktorý musíme nanášať prstom a tým pádom ho používam iba doma alebo v práci.
Po otvorení dózy ucítite príjemnú vôňu, zmes sviežich citrónových kvetov tlmených sladkou mandľou. Vôňa je to naozaj príjem, nemám jej čo vytknúť.
Čo sa týka konzistencie, na obale výrobku sa píše, že masielko má krémovo-maslovú textúru. Ja som sa tešila, že to bude podobne ako u Nivea, trošku hutnejšia konzistencia, ktorá sa napriek tomu skvele nanáša. Tu je to však niečo iné. To masielko je extrémne, ale extrémne krémové, veľmi mastné a s tým súvisia i ďaľšie veci, ktoré mi na ňom vadia. Tým, že je tak mastné, rýchlo sa vám zamastí aj jeho obal a potom sa vám nielenže zle otvára, ale mne napr. už nesedí vrchnák dózy, nedá sa poriadne uzavrieť. Tým pádom sa tento produkt stal pre mňa použiteľný iba doma, neviem si predstaviť čo by sa stalo, keby som si ho vzala so sebou na cesty. Podľa mňa by bolo všetko od neho zamastené.
 
Tu sa vám snažím ukázať, ako mi vrchnák nedolieha
 
Ďaľší problém, ktorý s ním mám, je jeho chuť. Nie žeby som ho jedla, to nie, ale tým, že je tak mastné, hneď po nanesení ho cítim aj v ústach a teda nie je to nič príjemné. Z krásnej vône jednoducho ostane len divná, pre mňa nepríjemná pachuť.
Čo sa týka výdrže, tak ani tu neskáčem nadšením. Zo začiatku pery pekne zhydratuje, sú lesklé, ale už po hodine sa akoby do nich vsiakne a čo je najhoršie, opäť ich mám suché a musím si ich natrieť.
 
Zloženie
 
Za mňa teda výrobok, z ktorého som až taká nadšená neni a na moju milovanú Niveu určite nemá. Možno však niekomu z vás naopak vyhovuje. Cena tohto masielka je 1,89 Eur.
 
 
Balea pleťová penová maska levanduľa
Tu už budem ochkať nadšením, lebo tento výrobok si zaslúži vašu pozornosť. Ide o ošetrujúcu masku s inovatívnym penovým zloženímm. Maska obsahuje hodnotné oleje z provensálskej levandule, prírodný mandľový olej i bambucké maslo.
 
 
Maska sa nachádza v sáčkoch 2x8 ml, pričom na jedno použitie som použila celý jedne sáčok. Masku som naniesla v hrubšej vrtsve na vyčistenú pleť, treba vynechať okolie úst a očí.
Po jej otvorení ucítite nádhernu levanduľovú vôňu, ktorá má na mňa skvelý upokojujúci účinok. Samotná maska je jemne fialovej farby a má jemnú penovú konzistenciu, vďaka ktorej sa maska na pleť nanáša veľmi pohodlne. Masku som naniesla v hrubšej vrtsve na vyčistenú pleť, treba vynechať okolie úst a očí.Odporúča sa nechať pôsobiť 10-5 minút. Ja som si medzitým čítala knihu, ale skoro som zaspala, tak upokojujúpco na mňa pôsobila tá levanduľová vôňa :-)
Po 20 minútach som sa pozrela do zrkadla a čo bolo zaujímavé, že i keď mám mastnú pleť, veľká časť masky sa do nej vpila a ostali mi už len drobné zvyšky. Maska sa nezmýva! Zvyšky som odtránila kozmetickou utierkou, poprípade sa odporúča ich jemne vmasírovať.
Podľa potreby sa odporúča jej použitie 1-2x týždenne.
Po jej použití bola moja pleť krásne hydratovaná, jemná na dotyk, zregenerovaná. A príjemná vôňa je len jej ďaľší bonus.
 
 
Cena za toto dvojbalenie je 0,99 Eur a už teraz viem, že neskončím iba pri tomto jednom,ale že si ju opäť kúpim.
 
Takže dnešný výsledok pre Baleu je 1:1. Jeden favorit a jedno sklamanie, teda aspoň pre mňa.
 
A čo vy? Máte skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov? Ako ste s ním spokojní?
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára