streda 28. októbra 2015

Víkend splnených snov - DM blog event 2

Ahojte!

Po uplynulom víkende, plná dojmov a krásnych zážitkov, tu mám pre vás článok o DM blog evente 2, na ktorom som mala tú česť sa zúčastniť. Keď mi pred približne mesiacom prišiel mail, či by som mala záujem byť súčasťou DM blog eventu, bola som nesmierne nadšená a poctená. Samozrejme, že moja odpoveď bola áno a bola som veľmi zvedavá, čo si pre nás prichystajú tento rok. O to viac, že som si mala so sebou zobrať aj kamarátku (až neskôr som zistila, že jej úlohou bude robiť mi modelku).
Latka bola postavená naozaj vysoko, pretože minulý rok bol jednoducho úžasný!!! A ako sa približoval čas eventu a stále sme nevedeli aký bude program, moja zvedavosť stále rástla. Až som sa toho dlhoočakávaného mailu dočkala a po jeho prečítaní ostala v úžase. Hlavným programom tento rok bol totiž VIP workshop - profesionálne líčenie s Lukášom Kimličkom a celý workshop mala fotograficky zachytiť Zuzka Gavulová. Už po prečítatní týchto mien mi bolo jasné, že toto bude opäť top akcia. I keď som bola mierne na pochybách ako ja zvládnem na mojej kamarátke líčenie, nakoľko u mňa veľa líčiacich článkov nenájdete a nie som žiadna vizážistka, bola to pre mňa aj výzva a veľmi som sa tešila.    

Hotel Falkensteiner

Výhľad z izby

V piatok 23.10. som teda nasadla na vlak a vybrala sa v ústrety víkendu snov. Tentokrát sme boli ubytovaný v hoteli Falkensteiner, ktorý má neskutočne dobrú polohu a je umiestnený priamo v centre Starého mesta. Z izby som mala výhľad na UFO a  na Dóm sv. Martina. Jednoducho nádhera !!!!

Moja krásna posteľ
Krabička snov
Program

Po príchode na izbu, ktorá bola neskutočne krásna a mala naozaj veľkorysú posteľ, som si na stolíku našla ja i kamarátka prekvapenie od DM. Keď som zbadala krabičku posledného DM boxu, nevedela som, čo sa môže v nej ukrývať. Po jej otvorení som ostala ale v úplnom šoku! Toto je podľa mňa krabička, ktorá poteší nejedno kozmetické srdce, ktoré rado stále niečo skúša a testuje. Obsahovala totiž kopec produktov privátnych značiek DM, od telovej kozmetiky, cez dekoratívku až po štetce na líčenie. Naozaj, toto boli moje malé kozmetické Vianoce. Niektorým veciam som neodolala a musela som ich hneď vyskúšať, takže môžete sa tešiť na kopec zaujímavých recenzií. Veľká sranda bola, ako sa  mi baby z DM trafili do vkusu, lebo časť z týchto vecí som mala na svojom nákupnom zozname. Okrem toho sme dostali aj rozkošný DM dáždnik, ktorý ste mohli získať v súťaži na ich FB. A samozrejme, nesmie chýbať program celého DM blog eventu :-)

Večer sme sa zišli v hoteovej reštaurácii na večeri všetky blogerky - ja, Saška, Janka, Paťka a Zuzka, naše "modelky" a baby z DM. Večera bola veľmi chutná a niesla sa v príjemnom a veselom priateľskom duchu. Veľa sme sa nasmiali, všeličo sme rozoberali a po skvelej večeri unavené z cesty, ale plné očakávaní sme išli spať.

Môj pracovný stôl s kopou mojich líčidiel a skvelý Lukáš v pozadí

Ráno sme sa stretli s babami na raňajkách, ešte sme chvíľu pokecali, rozišli sme sa na izby zobrať si veci a nasadli sme do áut a vyrazili smer Club Penati, kde sa mal celý deň odohrávať náš event. Je to veľmi pekné a tiché miesto, kde sme mali vyčlenenú mietsnosť, kde sa odohrával náš workshop. Po krátkom zvítaní sme sa dali do práce.
Najskôr sme sa naučili nalíčiť si pleť, vrátane kontúrovania, zakrývania nedostatkov a prvé líčenie bola ladené skôr do nude odtieňov. Naučila som sa veľa zaujímavých vecí a postupov, vrátane naozaj skvelých vychytávok. Popritom bola kopa srandy a zábavy. Inak bolo zaujímavé sledovať, čo všetko sme si na líčenie a odlíčenie priniesli. V mnohom sme sa odlišovali, ale v niektorých veciach sme sa všetky naozaj zhodli - top produktami boli ružová micelárka od Bioderma a korektor od Rimmel Match Perfection.
Keďže bolo vonku krásne počasie, išli sme sa von pofotiť a teda už sa na foto veľmi teším, lebo to bola neskutočná zábava. Následne sme mali obed a poobede sme naše modelky odlíčili a začali sme odznova. Tentokrát v hlavnej úlohe boli dymové oči a výrazne nalíčené ústa. Dosiahnuť ten dymový efekt dalo veru zabrať, ale vzhľadom na moje trošku chabšie líčiace schopnosti som bola so sebou spokojná.


1. líčenie

2. líčenie

Tak toto sú  moje líčiace prvotiny a na to, že som líčila naozaj 1x sa to podľa mňa celkom dá.

So Saškou

Celý deň bol naozaj skvelý a veľa nám dal. Veľa sme sa naučili, ale aj nasmiali.



Dievčatá z DM nám priniesli ukázať aj nejaké novinky a pár vecí, ktoré by sa  nám pri líčení mohli hodiť.



Po celom workshope sme sa presunuli späť na hotel trošku si oddýchnuť a pripraviť sa na večeru. Tej malo však predchádzať prekvapenie večera!!! To ste mali vidieť, ako sme celý deň dobiedzali do báb, aby nám prezradili o čo ide. Chúdence, mali to s nami ťažké. V dohodnutý čas sme sa večer stretli všetci na recepcii (okrem Lukáša) a sadli sme si v bare. Dievčatá nás stále napínali a mali sme hádať, o aké prekvapenie ide. Musím sa priznať, že z nás vypadli veľmi kreatívne skvosty a veľa sme sa pri tom nasmiali. Potom ale nastal ten čas a my sme vyšli pred hotel a tam nás čakala LIMUZÍNA!!!! Krásna biela luxusná limuzína, ktorá bola len pre nás. Pripadala som si ako Popoluška :-) Tak toto prekvapenie sa naozaj vydarilo a všetkým nám vyrazilo dych. Už chápem to rúško tajomstva okolo toho. Postupne sme si posadali a vo veľkom štýle sa začala jazda pohárom skvelého šampanského. Asi hodinu sme ako celebrity brázdili bratislavské ulice a boli by sme sa vozili aj celú noc, ale čakala nás ešte večera v reštaurácii San Marten.   


Strava, to je samostatná kapitola. Či už raňajky alebo večera v hoteli, obed v Clube Penati alebo večera v reštaurácii San Marten, všetko bolo nielen očku lahodiace ale aj naozaj veľmi chutné. Jednoducho, nebíčko v papulke :-)

Večera prebiehala v naozaj príjemnom duchu, rozoberali sme celý deň aj naše veľké prekvapenie. Najedená do prasknutia lahodnými jedlami, plná zážitkov a nových skúseností som prišla do hotela a od únavy som hneď zaspala.

Ráno som vstala, dala raňajky, pobalila tú hromadu vecí a vyrazila smer domov.

Chcem sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti dm drogerie markt, s r.o. za možnosť zúčastniť sa na tak úžasnom projekte ako bol DM blog event  a vďaka tomu zažiť víkend splnených snov a získať veľmi cenné skúsenosti v oblasti líčenia. Menovite za DM chcem poďakovať Natali a Veronike, ktoré to celé pre nás pripravili, dali si na tom naozaj záležať a vytvorili do detailov premyslený a dokonalý program. Ďakujem Lukášovi, ktorý bol ako vždy skvelý a vďaka nemu som sa naučila veľmi veľa nových vecí v oblasti líčenia,  Zuzke, ktorá je úžasná a už teraz sa teším na foto, všetkým babám blogerkám a ich modelkám, s ktorými sme si užili veľa zábavy a osobitne mojej modelke Elenke (Márii), ktorá to so mnou všetko prežívala.

A nemôžem ani zabudnúť na vás, milí moji čitatelia. Nebiť vás, môj blog by možno už dávno neexistoval a ja by som nemala možnosť zažiť takéto úžasné zážitky a vyskúšať kopec rôznych zaujímavých výrobkov. 

Vám všetkým patrí moje veľké ĎAKUJEM :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára