sobota 3. októbra 2015

Balea čistiace obrúsky

Ahojte!

Poznáte to - idete niekam na víkend a nechce sa vám brať so sebou všetky kozmetické výrobky, ktoré zvyknete používať. Najmä odlíčenie pleti po celom dni je veľmi dôležité, aby si naša pleť počas noci oddýchla. Avšak pri predstave, že si beriem všetky výrobky na odlíčenie a to v plnom balení, som neni veľmi nadšená. Je fajn mať cestovné balenia, ale nie pri každom výrobku sa dajú kúpiť. A práve v takýchto prípadoch sú skvelé čistiace obrúsky, ktoré zvládnu úlohy viacerých výrobkov a o jedných z nich dneska bude reč.


 Balea hydratačné čistiace obrúsky Fresh Purple
Balea má vo svojej ponuke viacero druhov čistiacich obrúskov prispôsobených aj pre rôzne druhy pleti. Okrem toho raz za čas sú v ponuke aj limitované edície obrúskov aj spolu s praktickým boxom, takže máte 2 v 1 a to sadu obrúskov v dvoch baleniach po 25 ks a praktický box, ktorý sa určite nestratí. Musím sa priznať, že kedysi dávno som jedno takéto balenie aj s boxom mala, vtedy bolo vo fialovom prevedení a bola som spokojná. Obrúsky boli fajn a box si našiel uplatnenie ako krabička na gumičky do vlasov. A ako po čase hodnotím tieto nové obrúsky?

Tieto čistiace obrúsky sú určené pre každý typ pleti. Ako som už písala, v jednom balení je ich 25 kusov. Majú príjemnú kvetinovú vôňu a v porovnaní s obrúskami z minulosti mi príde, že sú hrubšie, čo je lepšie. Sú dostatočne vlhčené a vďaka tomu ide odstraňovanie make upu naozaj ľahko. Sľubujú odstránenie aj vodeodolného make upu, ale keďže ja vodeodolné výrobky nepoužívam, neviem to posúdiť. Avšak mám jednu špirálu od Avonu, ktorá nie je vodeodolná, ale je problém ju odlíčiť bežným odličovacím prostriedkom či micelárkou a s ňou si veru obrúsky neporadili.



Pleť sa s nimi odličuje naozaj ľahko a 1 obrúsok mi stačí na oči aj tvár. Vôňa je naozaj príjemná, nevtieravá. Po odlíčení je pleť svieža, make up i nečistoty sú odstránené. Balenie je opätovne uzatvárateľné a ja po nich môžem kedykoľvek opätovne siahnuť.


Pri ich používaní sa nevyskytli žiadne negatívne reakcie na pleti ani žiadne podráždenie či začervenanie.  Ich použitie je naozaj jednoduché a šetrím nimi čas, odličovacie výroby aj odličovacie tampóniky.

Keby som to mala zhrnúť, čo sa týka odličovania pleti, mám rada svoju večernú rutinu. Avšak pokiaľ cestujem, je pre mňa dôležité mať so sebou čo najmenej výrobkov a vtedy sú obrúsky skvelým pomocníkom. Tieto od Balea sú naozaj vydarené a v spojení s boxom aj praktické. 

Balea hydratačné čitiace obrúsky 2x25 ks + box stoja 2,99 Eur a zoženiete ich v každej DM predajni. Okrem tohto variantu je teraz v ponuke aj žltý s vôňou  Summer Garden.

A čo vy? Radi používate čistiace obrúsky?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára