štvrtok 10. septembra 2015

Keď ideme navštíviť nový prírastok v rodine

Ahojte!

V posledných dvoch rokoch, aspoň v mojom okolí, pretrváva boom svadieb a nových prírastkov do rodiny. Bude to asi tým, že som už jednoducho v rokoch, kedy sa tieto veci riešia, len mňa to nejak stále obchádza. Ale zo všetkých svojich známych, ktorí sa rozhodli spraviť niektorý z týchto životných krokov, mám veľkú radosť. 

Aby som sa ale dostala k téme dnešného článku. Poznáte to, niekomu vo vašom okolí sa narodí nový prírastok do rodiny a vy sa chystáte ich navštíviť. Nepatrí sa však prísť len tak, bez ničoho. Preto treba navštíviť nejaký obchod s detským oblečením a aspoň nejakú drobnosť kúpiť. V dnešnej hektickej dobe, kedy sme niekedy v práci od rána do večera a cez víkend sa zase nezastavíme doma, čím ďalej tým viac siahame po objednávaní vecí na zázračnom internete. A musím sa priznať, že niekedy na internete sa dá nakúpiť lepšie ako v kamenných obchodoch. Zoženiete tam veci, ktoré možno v obchodoch bežne nenájdete a dorazí vám to kuriérom alebo poštou a vy tým ušetríte čas. A čo sa týka detských vecičiek, neskutočne rozkošné kúsky nájdete na stránke  http://slintacik.sk/. Na tejto stránke nájdete detské oblečenie značky Zippy, ktoré je nielen praktické, ale navyše má aj krásny dizajn. Bližšie o tejto značke sa dočítate tu.

Zastúpenie tejto stránky ma oslovilo, či by som nenapísala niečo o ich produktoch. Keďže sama deti nemám, oslovila som kamarátku, ktorá je maminou rozkošného 2 mesačného chlapčeka, či by nechcela pár výrobkov vyskúšať. A keďže súhlasila, dnešný článok bude venovaný detským vecičkám a ako ich vidí moja kamarátka po určitom čase.




Vecičky mi dorazili v takejto obálke a to do 24 hodín. Tomu sa povie rýchlosť! Čo sa týka teda komunikácie s obchodom a rýchlosťou dodania, to hodnotím veľmi kladne. 

A čo sa v nej nachádzalo?




Zippy pyžamo set Mice About Town
Tento set je v ponuke vo dvoch veľkostiach a to 0-3 mesiace alebo 3-6 mesiacov. Skladá sa z pyžamka, podbradníka a čapičky. Tento set je vyrobený zo 100 % bavlnenej látky.

A čo naň hovorí moja kamarátka?
- pekná, neutrálna farba, vhodná voľba pri robení výbavičky pre dieťa, keď rodičia nevedia pohlavie, vhodná pre dievčatko aj chlapca - zips má ochranu z vnútornej strany, takže bábätko nepoškriabe, nechladí - oceňujem patenty na rukávikoch a vsadené gumičky na päte - ochrana zipsu patentom na vrchu
 - pyžamko je v sete, ale pre mňa je čiapočka zbytočná, ja nedávam na noc dieťaťu čiapku - podbradníček je dobrý, zateplený zospodu, je tam vsadená gumička aj cvoky, takže dieťa z neho rýchlo nevyrastie. Je pripnutý tesne pod krk, takže nič nepretečie za krk dieťaťa - po vypratí sa nezmenila farba, ani veľkosť pyžamka 
Tento set nájdete tu




Zippy absorbačný podbradník - Bright Stripe
Ide o extra absorbčný podbradník, ktorý udrží deti suché po dlhší čas. Vyzerá ako šatka, ktorá je doplnkom oblečenia. Horná vrstva je zo 100% bavlny a zadná strana je z absorbujúcej bavlny s flísom. Môže sa používať od novorodencov do 2 rokov veku dieťaťa. Bližšie info nájdete tu.



Zippy zábavný podbradník - Football USA
Štýlový doplnok k akémukoľvek outfitu. Je veľmi jemný k detskej pokožke. Je o niečo tenší ako ten predchádzajúci. Viac sa dočítate tu.  

A čo na ne hovorí moja kamarátka?
- na pohľad obidva veľmi štýlové, pekné, obidva zateplené zospodu, takže sa môžu nosiť aj ako šatka v chladnom období. Majú 2 cvoky, takže sa dajú nastaviť na dieťa. Tenší podbradník sa dá prať iba na 30 stupňov, takže neviem, či po dlhšom používaní sa všetky škvrny budú dať vyprať. Druhý - hrubší sa dá prať na 40 stupňov, čo je výhoda. Obidva veľmi príjemný materiál na dotyk aj pre bábätko.

Ak by som to mala zhrnúť, tak rýchlosť dodania, komunikácia s obchodom, široký výber naozaj krásnych a štýlových vecí a kvalita sú jednoducho zárukou, že do budúcna pre niekoho známeho, komu sa narodí nový prírastok do rodiny, budem objednávať práve z tejto stránky. Môžem ju naozaj len odporučiť.

Týmto ďakujem zastúpeniu spoločnosti za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie. 

A čo vy? Oslovili vás tieto detské vecičky? Kde ich najradšej nakupujete?
 
 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára