nedeľa 31. mája 2015

Polievka z ovsených vločiek

Ahojte!

Dneska si dáme po dlhšom čase recept na veľmi jednoduchú polievku z ovsených vločiek, ktorú zvládne úplne každý a je veľmi nenáročná na prípravu.


Čo budeme potrebovať?
- 1 lyžica oleja
- 1 menšia cibuľa
- 5 lyžíc ovsených vločiek
- 1,25 l vody
- 1-2 mrkvy
- 1 kaleráb
- 100 g hrášku
(ja som si to uľahčila a kúpila som si mrazenú zeleninu podľa chuti)
- 1 kocka mäsového alebo zeleninového bujónu
- soľ
- vegeta
 - petržlenová vňať na ozdobenie

Postup :
1. Na oleji opražíme nadrobno pokrájanú cibuľu a ovsené vločky.
2. Zalejeme vodou, pridáme nadrobno pokrájanú zeleninu, bujónovú kocku, posolíme a povaríme domäkka.


3. Hotovú polievku dochutíme vegetou a pokrájanou (alebo ja som mala sušenú) petržlenovou vňaťou.


A je hotovo! Podľa mňa rýchla, nenáročná a chutná polievka, ktorá stojí za vyskúšanie.

Zaujal vás recept? Varíte podobnú polievku?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára