sobota 16. mája 2015

Narodeninová giveaway

Ahojte!

Na úvod sa vám chcem ospravedlniť za dlhšiu neaktivitu na blogu, ale v rámci môjho súkromného života sa za posledné 2 mesiace udiali rôzne veci, či už pozitívne alebo negatívne, ktoré spôsobili, že blog išiel na istý čas bokom. Aspoň na svojej FB stránke som sa snažila sem tam prispieť niečím novým.
Teraz som však späť a opäť sa budem snažiť vám prinášať zaujímavé recenzie a články. Všetkým, ktorí ste mi napriek tejto pauze zachovali svoju priazeň, sa chcem veľmi pekne poďakovať.  
A keďže tento týždeň moja maličkosť oslavuje narodeniny, rozhodla som sa, že nielen ja budem mať radosť z darčekov, ale aj jednému z vás chcem spraviť radosť a preto vyhlasujem narodeninový giveaway. A keďže ste moje zlatíčka, rozhodla som sa, že táto GA sa bude niesť prevažne v zlatom tóne :-)

A o čo súťažíme?

  
Make Up Academy (MUA) - Going for Gold Palette
Make Up Academy (MUA) - korektor odtieň 1
Zlatý náhrdelník


Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
 
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.
Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 16.05.2015 do 12.06.2015.
 
Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára