sobota 4. apríla 2015

Môj marec 2015

Ahojte!

Neviem ako u vás, ale u nás je dnes opäť vyslovene bláznivé aprílové počasie. Chvíľu svieti slniečko, vzápätí sa zatiahne a sneží a celý deň tento kolotoč dookola. Keďže nám začal apríl, dneska sa trošku poobhliadneme späť k marcu, čo sa mi podarilo počas tohto mesiaca zažiť, nakúpiť, či vyskúšať.



Niet nad to ako si dať stretnutie s kamarátkou po dlhom čase a poklebetiť si pri dobrom jedle a ešte lepších drinkoch. Taká dámska jazda má svoje čaro.  


V DM mali počas marca perfektné akcie, tak sme spravili väčší nákup. O novom sprchovom gély od Balea ste sa mohli dočítať tu.


Už dlhšie som túžila po nových kotníkových topánkach na nízkom opätku a keď som zbadala tieto v New Yorkeri, neodolala som im. Sú super, veľmi pohodlné a dobre sa mi v nich chodí.


Po dlhšom čase tu mám aj objednávku z Dresslinku. Objednávala som 07.03. a zásielka dorazila 26.03. Asi o tom v blízkej dobe napíšem kratší článok aj s fotkami.


Tento mesiac som sa bachla po vačku a konečne si kúpila externý disk. Všetky fotky i dokumenty mám uložené v počítači a predstava, že by jedného dňa nejakým spôsobom mohlo prísť k ich poškodeniu ma donútila riešiť situáciu ohľadne ich zálohovania. Takže externý disk bol nevyhnutnosť a kupovala som ho v Sharku. Ja som s ním zatiaľ spokojná, funguje naozaj rýchlo a konečne mám všetko zálohované.



K MDŽ som dostala takýto nádherný darček. Musím sa priznať, že takéto nečakané darčeky, ktoré sa mi trafia rovno do môjho vkusu, sú podľa mňa tie najkrajšie. 


Ak ste členmi Nivea klubu viete, že za nazbierané body je možnosť získať aj odmeny. Mne po vyše troch mesiacoch od objednania dorazil môj Nivea dáždnik.


U Lucky na blogu http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/ som vyhrala v GA takúto nádielku krásnych vecí, z ktorých mám neskutočnú radosť. A z náušničiek som neskutočne paf, sú nádherné.




Sestra bola na víkend v Tatrách a doniesla mi na pamiatku zopár drobností ako magnetku a pohľadnicu. Čo ma ale dostalo najviac bola táto rozkošná plyšová ovečka, ktorá sa dá rozložiť na maličký vankúšik. Najlepšie na tom, je  že sestra pri jej kúpe o tejto vychytávke ani netušila.


V poslednej dobe sa mi neskutočne zhoršila pleť, je to katastrofa. Pripisujem to tak trochu aj konzumácii sladkého, takže som sa rozhodla po Veľkej noci všetky sladkosti dať bokom a nahradiť ich orieškami, sušeným ovocím a musli, tak uvidíme, ako to zvládnem a hlavne či zaznamenám nejaké výsledky aj na pleti. Takže som si rovno urobila zásoby týchto pochúťok. 


Ja a futbal, to k sebe veľmi nejde, musím sa priznať. Ale keď sa mi naskytla možnosť ísť na zápas, neváhala som ani sekundu. Podľa mňa treba vyskúšať všetko a na moje prekvapenie ma to tam aj bavilo a celkovo ma tá atmosféra nadchla. A o to viac, keďže sme vyhrali. Išlo o zápas AS Trenčín a ŠK Slovan Bratislava, ktorý sme my Trenčania vyhrali 2:1. A musím uznať, že Trenčín má tých najlepších fanúšikov :-)


Spoločnosť Herb-Pharma Sk mi zaslala na testovanie veľmi zaujímavý výrobok a to Pureceutical dvojfázový čistiaci roztok na sťahovanie pórov, takže sa môžete časom tešiť na recenziu.
O úžasnej novej línii Playboy som už článok písala, môžete si ho prečítať tu.


Tento mesiac som bola aj v kine. Kto by nevidel 50 odtieňov sivej? Tak dlho očakávaný film, na ktorý som bola zvedavá, lebo knižky neboli zlé. Film ma ale sklamal. Či už výberom hercov, ale i rýchlym dejom, takže za mňa sklamanie.
Koncom mesiaca som bola na rozprávke Konečne doma. Išlo o neplánovanú akciu, ľahký úlet, ktorý nakoniec dopadol nad očakávania. V kine neboli iba deti, ale aj veľa dospelých a keď si to tak vezmeme, v každom z nás je stále kus dieťaťa a taká dobrá rozprávka nikdy nie je na zahodenie. Takže môžem len odporučiť.





Koniec mesiaca nám priniesol už aprílové počasie a nasnežilo nám. To čo sme si nemohli užiť cez vianočné sviatky sa teraz ukázalo v plnej paráde. Našťastie, rýchlo sa to stopilo.


Našla som si čas aj na knižku a konečne som prečítala od Dominika Dána Muchu. Tohto spisovateľa mám veľmi rada a táto knižka bola jediná z tých starších, ku ktorej som sa akosi nevedela dostať. Takže keď mi ju známy požičal, bola som nadšená a hneď som sa vrhla do čítania.
 

Pre mňa najkrajším okamihom za minulý mesiac bolo zistenie, že vás je tu u mňa na blogu viac ako 100. Ešte raz vám všetkým veľmi pekne ďakujem.

A čo som počúvala?






A čo vy? Aký bol váš marec?









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára