piatok 13. marca 2015

Môj február 2015

Ahojte!

A máme ďalší mesiac za nami. Neskutočne to letí! Myslela som si, že tento mesiac bude obyčajný a nakoniec sa z neho vykľul mesiac, počas ktorého som zažila neskutočné zážitky. Nebol veľmi o nákupoch, v tých som sa vybláznila minulý mesiac, ale o nových skúsenostiach a ľuďoch, ktorí mi dokážu vyčariť úsmev na tvári.   


Po dlhšom čase som sa konečne rozhodla ísť ku kaderníčke. Teraz mám novú farbu a zostrih a konečne môj účes má tvar. Ak ste nečítali článok o mojom novom zostrihu klik tu.


Keďže sme tu mali obdobie fašiangov, takéto masky ako súčasť sprievodu sa preháňali po našom meste.



I keď vo februári sme mali stále chladné počasie, slniečko sem tam vykuklo a vtedy by bola veru škoda sedieť doma. Tieto fotky vznikli počas prechádzky na Vršatci.

Zážitky 



Áno, vidíte dobre, bola som sa voziť na motokárach. Doteraz nechápem, ako som sa dala na to nahovoriť a kde som našla odvahu, pretože ja som neni zrovna super šofér, každopádne to bol neskutočný zážitok. Išlo o elektrické motokári, ktoré majú jednoduché ovládanie a vozia sa na nich aj deti. Super je, že súčasťou tejto haly je aj reštaurácia, odkiaľ vidíte na celú dráhu a robia tam neskutočné limonády.

Ospravedlňujem sa za fotku, ale akosi sa nevydarila. Konečne som si bola zahrať bowling. Asi sa čudujete, čo som z toho taká nadšená, veď je to bežná vec. Ale ja som ho ešte nikdy nehrala! Vždy, keď sme sa naň chystali, niečo do toho prišlo. Teraz sa to však podarilo a som nadšená. Bála som sa, aby som tam pri mojej šikovnosti niečo nevyviedla. Nakoniec nikto a nič neprišiel k úrazu a musím sa priznať, že ma to chytilo a bavilo a určite si to čoskoro zopakujem.


Asi najväčším zážitkom bola svadobná výstava v hoteli Alexandra v Púchove. Predvádzať spoločenské a svadobné šaty bola pre mňa naozaj výzva a myslím, že som sa s tým popasovala dobre a môj deň v úlohe modelky dopadol nad očakávania. Už sa o tom nebudem bližšie rozpisovať, všetko nájdete v samostatnom článku tu.
Nákupy 
Kik

Lidl

Gate
Gate
Na nákupy bol tento mesiac chudobnejší. Ide len o drobnosti, dala som si nákupnú stopku :-) Takže máme tu opäť bižutériu z Kik za pár drobných. Chcela som vyskúšať nové žiletky a videla som niekde pozitívny ohlas na tieto Cien z Lidla, tak som ich ihneď hodila do nákupného košíka. A nakoniec dva kúsky z Gate. V poslednom čase som si tento obchod veľmi obľúbila, lebo tam majú naozaj super veci. Už dlhšie som chcela nejaké pletené šaty k legínam a keď som uvidela tieto rolákové, neodolala som. A čierny svetrík sa nikdy nestratí, okrem toho, tento má veľmi zaujímavý strih.

Aj tento mesiac sa testovalo vo veľkom. O výrobkoch Playboy ste si už mohli čítať článok tu, o Ziaja tu a o ostatných sa dočítate už čoskoro.




Tento mesiac sa mi podarilo vyhrať aj v pár súťažiach a najväčšiu radosť mám z balíčka od lekarenkrasa.sk, pretože je neskutočne krásne zabalený a obsahuje výrobky, ktoré som chcela už dlho vyskúšať. 


Po dlhšom čase sa mi podarilo dostať aj ku beletrii a prečítala som túto knižku, ktorú som dostala na Vianoce. Nebola zlá, ale úvod bol dosť nudný a záver mi zase prišiel otvorený, takže som z nej na vážkach. 

Tento mesiac som úplne prepadla hudbe. Stále dookola si púšťam tie isté pesničky, pretože som sa na ne neskutočne namotala. Tu je pár z nich :





A našla som tam podľa mňa haluz mesiaca :


Tak to by bolo na dnes všetko. Myslím, že minulý mesiac bol super, aspoň podľa mňa a už sa teším, čo všetko prinesie marec.

A čo vy? Aký bol váš február?




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára