utorok 25. apríla 2023

Pripravte sa na leto s Ladival a Blistex

 

Ladival, Blistex

Už zajtra sa môžete tešiť v aplikácii Moja dm na dmLIVE stream shopping so značkou Ladival. Okrem množstva užitočných informácií bude počas živého vysielania prebiehať súťaž o 10 balíčkov od značky Ladival a v kupónom centre si nájdete aj kupón na 10-násobné body na výrobky tejto značky. A to je skvelá príležitosť si produkty tejto značky výhodne zakúpiť a ja vám dnes ukážem 2 produkty, ktoré som si veľmi obľúbila a mám aj jeden skvelý tip na balzam na pery od Blistex.


Značka Ladival bola dlhé obdobie dostupná iba v lekárňach alebo na eshopoch, preto ma veľmi príjemne počas minuloročného dm eventu prekvapilo, že sa dostala do predajní dm drogerií. Ak sa pred dovolenkou ocitnete v časovej tiesni a potrebujete si dokúpiť potrebné produkty v drogérií, vďaka dostupnosti aj lekárenských kúskov si viete zakúpiť všetko na jednom mieste a tak sa zbytočne nezdržiavate vo viacerých predajniach. Čo ma ale potešilo ešte viac, výrobky značky Ladival som nachádzala v dmke aj počas zimných mesiacov, kedy zakúpiť opaľovacie výrobky v drogérii nie je vôbec ľahká úloha, takže mi to ušetrilo zbytočné zháňanie na eshopoch.


Ladival  Pleťový fluid na opaľovanie Urban OF 50+

Ako prvý vám ukážem produkt, ktorý mám otestovaný nielen pri mori, ale aktuálne ho používam aj počas prvých jarných dní. Ladival Urban Fluid OF 50+ je opaľovací krém na pleť s ultra ľahkou textúrou a zmatňujúcim efektom. 

Nekomedogénne zloženie obohatené o vitamín E, C, beta karotén, koenzým Q a výťažky z bylín. Prémiové UVA/UVB/IR-A filtre. Neobsahuje konzervačné látky, parfémy, farbivá, chemické emulgátory (tzv. PEG), silikóny ani minerálne oleje.




Tento výrobok je balený v papierovej krabičke, no tú som so sebou k moru neťahala zbytočne. Jeho objem je 50 ml a pred použitím je potrebné ho dôkladne pretrepať. 




Tento produkt má jemne smotanové sfarbenie, slabučkú a nevtieravú vôňu a označenie fluid je úplne presné. Má ľahkú redšiu konzistenciu, jednoducho sa na pleť aplikuje, krásne sa po nej roztiera a nezanecháva neželaný biely povlak, po chvíľke sa do pleti pekne vstrebe. 




Po nanesení fluidu dostane pleť prirodzene žiarivý lesk, mdlej pleti dodá šťavu a je skvelým podkladom pod make-up, ktorý na ňom drží celý deň a nikam sa nehýbe ani nerozpadá. Nevytvára na pleti pocit ťažkej masky, nie je zbytočne mastný, pleť nedráždi  ani nezaťažuje. Je jasné, že po 8 hodinách by to chcelo trošku prepudrovať, ale pleť vyzerá stále skvele. A ochrana proti slniečku 50+ je absolútne dostačujúca. A hlavne nezabúdajte, že pleť treba chrániť pred slniečkom celoročne, nielen počas leta!


Mám zmiešanú pleť s klasicky mastnou T-zónou a veľmi mi sadol, preto ak hľadáte na leto fajn opaľovací produkt na pleť, tento fluid by mohol byť pre vás skvelým pomocníkom. Som veľmi rada, že v drogériách pribúdajú opaľovacie výrobky s vysokou ochranou a súčasne ľahkou konzistenciou, ktorá je ideálna pre zmiešanú pleť. 


Ladival  Sprej na opaľovanie P+T plus OF 3


Veľkým objavom bol pre mňa sprej na ochranu proti slnku Ladival Protection + Tanning OF30. Tento výrobok vám zaistí nielen spoľahlivú ochranu pred slniečkom, ale aj nádherný opálený vzhľad pokožky. Obsahuje patentovanú prírodnú zložku Tosolín komplex, ktorý zabezpečuje rýchlejšie, intenzívnejšie a dlhšie trvajúce opálenie. Prémiové UVA/UVB filtre a vybrané antioxidanty chránia pokožku pred poškodením slnkom a predčasným starnutím kože. Bez samoopaľovacích látok.




Tento výrobok má veľmi šikovné balenie, osobne mám veľmi rada pri opaľovaní spreje, lebo s nimi je aplikácia opaľovacích výrobkov rýchla a jednoduchá. Jeho objem je 150 ml a je potrebné ho pred použitím pretrepať. 





Má veľmi ľahučkú mliečkovu konzistenciu, veľmi jednoducho sa roztiera a rýchlo sa do pokožky vstrebáva. Ak nemáte radi parfemované produkty poteším vás, lebo je takmer bez parfumácie. Má jemne žlté sfarbenie a tu chcem upozorniť, že si treba dávať pozor na bledé oblečenie, lebo môže dôjsť k jeho zafarbeniu a na bledom budete mať jemne žlté fľaky. To je ale vlastnosť viacerých opalovacích výrobkov aj iných značiek.

Konzistencia tohto výrobku je veľmi ľahká, rýchlo sa vstrebáva, nie je lepkavá ani nezanecháva mastný film. Čo je ale jeho obrovským plusom, je to, ako vyzerá vaša pokožka po opaľovaní. Tak pekne opálená som už dlho nebola, naozaj dodáva pokožke nádherný opálený vzhľad. 

Pokiaľ ide o ochranný faktor 30, tak ja na začiatku dovolenky pri mori vždy začínam s faktorom 50+ a až keď si pokožka zvykne a získa jemné opálenie, postupne prechádzam na faktor 30. A v našich zemepisných šírkach na neskoré poobedné opaľovanie 30 považujem za dostačujúcu. 


Mňa výrobky značky Ladival veľmi príjemne prekvapili, pokožku dostatočne chránia pred slnečným žiarením, pri pravidelnom krémovaní a rozumnom opaľovaní vám nehrozí spálenie a môžete sa na tieto výrobky spoľahnúť.




A na záver tu mám jeden malý tip, aby sme pokožku tela mali komplet chránenú pred slniečkom. Mnohí pri opaľovaní zabúdajú na ochranu pier, pritom pery sú veľmi citlivé a ľahko môže dôjsť k ich spáleniu. Výrobky na pery s vyšším ochranným faktorom sú vyslovene sezónna záležitosť počas leta a keď sa vypredajú, tak je problém ich zohnať, preto na to myslite už teraz a zadovážte si aspoň jeden balzam na pery s poriadnym ochranným faktorom. Ja som si minulý rok zakúpila Blistex s SPF 50+ a pokiaľ by ste ho niekde objavili aj vy, kúpte si ho. Má vysokú SPF ochranu, príjemnú sladkú vôňu, je priehľadný a na perách nezanecháva biely film a môžete ho mať so sebou v taške na pláži, pretože sa vám neroztopí. 


Používate značku Ladival? Ktorý produkt je váš obľúbený? Chránite svoje pery pri opaľovaní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára