streda 29. marca 2023

Zúbky ako perličky s Dontodent sonickou zubnou kefkou

Dontodent sonická zubná kefka


Nielen krásne vlasy a pekná postava, ale aj zdravý pekný úsmev sú dôležitou súčasťou nášho výzoru. Náš chrup o nás prezradí, ako sa o seba staráme, ako nám záleží na našom výzore a v neposlednom rade na našom zdraví. Preto sa o zuby treba starať a venovať im dostatočnú starostlivosť.

Ako majiteľka krivých zubov som si v puberte prešla všetkými stupňami mučenia v oblasti zubov a to od nočného strojčeka až po fixačný na horných aj dolných zuboch. Veľa ľudí to nevie, ale aj po ich sňatí pred mnohými rokmi, mám stále na spodných zuboch nalepený fixátor - drôtik, vďaka ktorému sa mi spodné zuby nevrátili do pôvodného stavu a sú pekne vyrovnané. S ním je ale spojená aj zvýšená starostlivosť o zuby, nakoľko práve okolo tohto drôtika sa mi vo zvýšenej miere usádza zubný kameň a tak zubná hygiena 2x do roka je u mňa nutnosť. Roky som používala pri čistení zubov zubnú kefku Curaprox, medzizubné kefky a rozmýšľalala som, čím by som ešte túto starostlivosť o zuby zdokonalila. Až som sa rozhodla vyskúšať sonickú zubnú kefku od Dontodent.



Keďže som dovtedy nemala skúsenosť so sonickou zubnou kefkou a nevedela som, či ma tento typ čistenia zubov bude baviť, rozhodla som sa vyskúšať práve privátnu značku dmky, pretože v porovnaní s inými sonickými zubnými kefkami ma veľmi prijateľnú cenu, ale súčasne veľmi dobré recenzie. 




Dontodent Sonic Power - elektrická sonická zubná kefka predstavuje pokročilú technológiu pre jemné a efektívne čistenie zubov. V krabičke nájdete rúčku kefky s jednou náhradnou hlavicou, nabíjačku s držiakom na 2 náhradné hlavice a návod na použitie.




Kefka má jednoduchý biely elegantný dizajn, veľmi dobre sa drží v ruke a ľahko sa s ňou manipuluje. Stačí si prečítať návod, pozrieť pár videí a po počiatočnom zoznámení a použití kefky zistíte, že čistenie zubov s ňou je naozaj veľmi príjemné a účinné.





Pri viac ako 31000 vibráciách za minútu vytvára cirkulačný efekt zmesi zubnej pasty, vody a slín. Výhodou tejto kefky je, že si môžete vybrať medzi 4 čistiacimi programami a 3 nastaviteľnými úrovňami intenzity :

Clean - doba čistenia 2 minúty, pravidelné a plynulé pohyby, s tlakovým senzorom
White - doba čistenia 2 minúty, planulé striedanie dvoch rôznych rýchlostí, bez tlakového senzora
Sensitive - doba čistenia 3 minúty, pomalší plynulý pohyb, tlakový senzor v rýchlostných stupňoch 3,4 a 5
Massage - doba čistenia 2 minúty, postupná zmena rýchlostí z nízkej na vysokú, bez tlakového senzora

Ja osobne najčastejšie používam program Clean a s kefkou sa bez problémov dostanem na všetky zuby. Veľmi oceňujem praktický 2 minútový časovač, ktorý každých 30 sekúnd zavibruje 2x, čo je signál pre zmenu smeru čistenia a po 2 minútach sa kefka sama vypne. 


 
Samotná kefka má štetinky trošičku tvrdšie než moja Curaprox kefka, ale stále je to v norme a zuby sa mi s ňou dobre čistia. 




Farebné vyhotovenie štetiniek je skvelým indikátorom, ktorý vám signalizuje, kedy hlavicu treba vymeniť. Svetlomodré štetinky na hlavici vyblednú po troch mesiacoch používania a je to pre vás znamenie, že je potrebné vymeniť náhradnú hlavicu.


Pred prvým použitím sa odporúča prístroj nabiť do jeho úplného nabitia po dobu 16 hodín a potom vám kefka vydrží fakt dlho. Rýchlosť vybitia závisí aj od toho, či ju používate sami alebo viacerí, nakoľko na nabíjačke máte držiak na 2 náhradné hlavice, takže ak si ich označíte, môžete ju používať viacerí a nemusí mať každý svoju vlastnú, stačí iba vymeniť hlavicu.




A ako som so samotným výrobkom spokojná? Musím priznať, že ma táto kefka veľmi príjemne prekvapila. Výsledky som videla už po prvom použití! Ak chodíte na dentálnu hygienu pravidelne, tak viete, že zuby sú po nej krásne čisté a hladké. A presne takýto pocit som mala po čistení s touto kefkou. Zuby sú podľa mňa určite lepšie vyčistené než s klasickou kefkou, je to aj zábavnejšie a vďaka časovaču viete presne, že ste si zuby poriadne čistili 2 minúty a nič ste neodflákli. Navyše mám pocit, že pri pravidelnom používaní tejto kefky sa mi menej vytvára zubný kameň. A ten pocit čistých a hladkých zubov stojí za to!




Cena tohto produktu je v danej kategórii veľmi priaznivá a nakoľko ešte do konca mesiaca máte pri kúpe 2 a viac kusov výrobkov značky Dontodent 25x bodov, viete si ju zakúpiť za naozaj luxusnú cenu. Ja by som odporúčala k nej kúpiť náhradné hlavice, aby ste ju mohli používať viacerí alebo aj zubnú pastu Dontodent, pretože oproti oveľa známejším značkám majú Dontodent pasty lepšie zloženie pri veľmi priaznivej cene.

Tento produkt je aj skvelým tipom na darček k sviatku, nakoľko každý z nás chce mať pekný a žiarivý úsmev.

Ako ste na tom s čistením zubov vy? Na čistenie používate klasické zubné kefky alebo uprednostňujete elektrické?




1 komentár:

  1. Roky jsem používala sonicky, ale zase jsem se vrátila ke Curaproxu.

    ruzovartenka.eu

    OdpovedaťOdstrániť