utorok 8. novembra 2022

Objavila som dokonalé legíny na Astratexe!

 

Astratex

Stránku Astratex vám určite nemusím bližšie predstavovať. Ak si chcete zakúpiť kvalitné spodné prádlo, nočnú bielizeň, plavky, športové oblečenie či doplnky do domácnosti a nechce sa vám behať po kamenných obchodoch, na Astratexe nájdete všetko pekne pokope na jednom mieste. Ja som sa už dlhšie chystala urobiť svoju objednávku a nakoniec zhodou náhod ma oslovili na spoluprácu a ja som na ňu prikývla. 



 Vybrala som si 3 produkty, zvolila doručenie cez Zásielkovňu a už na tretí deň od objednania som sa zo svojej zásielky doma vytešovala. Produkty boli pekne a úhľadne zabalené priamo v krabici s logom Astratex, takže celkovo servis a rýchlosť doručenia hodnotím veľmi kladne.

Športové legíny Puma Moto High

Dnešným Astratex nákup začnem s produktom, ktorý si okamžite získal moje srdce! V posledných mesiacoch sa môj šatník trochu zmenil a začali sa v ňom objavovať aj športovejšie kúsky ako legíny, športové podprsenky či tepláky. A keď som na Astratexe zbadala tieto úžasné legíny od značky Puma, vedela som, že tie rozhodne musím mať! Značku Puma mám veľmi rada, mám od nich viacero kúskov od oblečenia, obuvi cez tašky či ruksaky a so všetkými som veľmi spokojná, takže táto značka je u mňa vždy stávka na istotu.


Poviete si legíny ako legíny, ale športové legíny Puma Moto High sú neni obyčajné čierne legíny a to je dôvod, prečo ma tak zaujali. Tieto legíny efektívne kombinujú klasický funkčný úplet a materiál s imitáciou kože. Vďaka tejto kombinácii tieto legíny dosahujú úplne iný rozmer, sú neskutočne zaujímavé, iné, odlišné ako ostatné a vyzerajú na postave neskutočne dobre. Telu sa krásne prispôsobia, nikde neťahajú, robia krásnu postavu, neobmedzujú vás v pohybe a vďaka vysokému pásu sa nerolujú a ostávajú na svojom mieste. Ja som si ich vybrala vo svojej klasickej veľkosti M a sadli mi ako uliate. Na tele sú neskutočne príjemné, ako druhá koža, vôbec ich na sebe necítim a je to kúsok, ktorý využijem nielen pri športe či výlete, ale kľudne aj keď vybehnem do obchodu na nákup. I keď je ich cena vyššia, rozhodne za to stoja. A ak vás oslovili a chceli by ste mať pekný športový set, tak dá sa k nim zakúpiť aj športová podprsenka z rovnakej kolekcie a kombináciou týchto dvoch kúskov získate dokonalý športový outfit.

3 PACK bielych ponožiek Puma Sport

Pri značke Puma ešte ostaneme a vybrala som si aj balenie 3 párov bielych ponožiek Puma Sport. Tie aktuálne v ponuke na stránke Astratexu žiaľ nenájdete, ale majú rôzne iné typy ponožiek.



 Ide o pohodlné bavlnené biele ponožky s vyšším strihom, ktorý je v posledných mesiacoch veľmi obľúbený a tento typ ponožiek je skvele kombinovateľný celoročne. Ku krátkym šortkám v lete, ku legínam na jeseň či jar a taktiež aj v zime do čižiem. Mám ich vo veľkosti 35-38 a ako klasická 38 ich úplne v pohode môžem nosiť. Sú príjemné, majú pohodlný neškrtiaci vyšší lem a dobre sa nosia. 


Sťahovacie nohavičky Superia - biela

Posledným kúskom sú sťahovacie nohavičky Superia v bielej farbe. Určite máte doma aj vy kúsok oblečenia, ktorý vám nedaruje ani kilo navyše. Ja mám doma krátke obtiahnuté biele šaty a teda tie sú k nedokonalostiam postavy neúprosné. A tak som si povedala, že si zadovážim sťahujúce nohavičky, ktoré s nedokonalosťami zatočia a dodajú postave dokonalý vzhľad. 

Nohavičky Superia sú vo veľmi príjemnom elegantnom prevedení. Boli pekne zabalené v krabičke a keď som ich vytiahla, mala som trošku šok. Pri výbere veľkosti som sa riadila tabuľkou a na prvý pohľad mi prišli maličké, mala som obavy, či sa do nich napracem. Ale boli úplne zbytočné, nohavičky sú dostatočne elastické, aby ste sa do nich napratali a súčasne dostatočne sťahujúce, aby ste dosiahli požadovaný efekt. Vďaka laserom rezaným lemom nohavičiek a bokom bez švov sú neviditeľné aj pod priliehavým oblečením. Sľubujú stredný stupeň zoštíhlenia a naozaj vďaka nim sú nedokonalosti postavy pod kontrolou. Na tele sú príjemné a cítim sa v nich dobre. Okrem bielej sa dajú ešte zohnať aj v čiernej a béžovej farbe.

Ja som s týmito produktami od Astratexu veľmi spokojná, absolútne im nemám čo vytknúť. A keďže sa blíži Black Friday a onedlho tu máme aj Vianoce, viem si predstaviť nakúpiť časť darčekov práve tu. A ak práve zúfate a neviete čím obdariť svojich blízkych, mohla by vám pomôcť sekcia Vianoce, kde nájdete krásne tipy pre svojich najbližších.

Ako ste spokojní s nákupmi z Astratexu? Radi odtiaľ objednávate? Aký je váš top produkt z tohto eshopu?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára