štvrtok 22. októbra 2020

Adventné kalendáre 2020

 


 

Aj keď je do začiatku decembra a Vianoc ešte ďaleko, adventné kalendáre už zapĺňajú regále obchodov a aj ponuka eshopov je už riadne široká, tak som sa rozhodla vám dať aj tento rok tipy na adventné kalendáre, ktoré si viete zakúpiť. Píšem tento článok trošku skôr, aby ste si z bohatej ponuky vedeli čo najskôr vybrať a váš vyvolení vám nevypredali, lebo často sa stáva, že zaváhame a práve pri kalendároch sa v prípade ich vypredania ich naskladnenia už nedočkáme. Možno pomyslenie na Vianoce a veci s tým spojené nie sú aktuálnou témou v tejto situácii, ale popravde, musíme si urobiť sem tam radosť, aby sme sa z toho všetkého nezbláznili a taký adventný kalendár, ktorý v sebe každý deň skrýva prekvapenie, je fajn dôvodom na vylepšenie si dňa 😉


dm drogeriemarkt Slovensko

 


Aktuálne sú na stránke dmky dostupné iba dva kalendáre a to od alverde a essence. Ak vás zaujal práve alverde, tak ten by mal byť už dostupný aj na predajniach a toto si viete aj sami overiť na stránkach eshopu. A čo hovoríte na ten od essence? Mne sa veľmi páči,  určite by ma potešil a ak aj vás oslovil, tak sa neváhajte zapojiť do súťaže na stránkach dmky, v rámci ktorej takýto kalendár môžete vyhrať. 

Keďže máme ešte len október, tak práve adventné kalendáre a vianočné balíčky sa v týchto dňoch postupne dostávajú na pulty predajní, ale myslím si, že začiatkom novembra by už mohlo byť všetko pripravené.

Z českej dmky som pre vás povyberala ešte ďalšie kalendáre od privátnych značiek dm, ktoré sú už u nich na eshope dostupné, takže predpokladám, že u nás budú tiež a je to len otázka času.

 





 

Notino

 


 

 
Na stránkach Notina som objavila zatiaľ iba 3 adventné kalendáre a to rovno od high end značiek ako Lancôme či Shiseido a teda poviem vám, keby som jeden z nich dostala na Vianoce, tak to by ma fakt potešilo. Práve vďaka miniatúram v nich obsiahnutým získate možnosť otestovať viacero výrobkov danej značky na základe čoho sa rozhodnete, či sa vám oplatí investovať aj do ich plných balení. 

 

Pinkpanda 

 



Na Pinpande je už viacero kalendárov vypredaných, čo svedčí o veľkom záujme o tieto kúsky a rozhodne netreba čakať, ak ten svoj vysnívaný niekde objavíte. 

 

Yves Rocher 

 


Aj tento rok si značka Yves Rocher pre nás pripravila adventný kalendár ukrývajúci v sebe 24 kozmetických prekvapení. Zaujímavosťou tohto kalendára je, že krabica bola vyrobená nielen z recyklácie z obalov, ale môžete ju aj znova použiť. Vďaka nej odpočítavajte čas na ďalšiu dôležitú udalosť, obdarujte alebo zabaľte do jednotlivých priehradok malé darčeky pre svojich blízkych.

 

The Body Shop 

 

 


Ja nemám slov!!! Toto sú jedny z najkrajších kalendárov, aké som kedy videla. Značka The Body Shop zvolila pre tento rok nádherné kalendáre s ešte krajším obsahom.


Mall

 


 


Na stránke Mall nájdete množstvo adventných kalendárov, no mňa osobne zaujal Nivea a Kneipp.


Yankee Candle

 


Viete si predstaviť zimné obdobie a Vianoce bez sviečok? Ja rozhodne nie, preto fajn tipom na darček je aj kalendár od Yankee Candle, ktorý poteší každého milovníka sviečok.

 

L’OCCITANE

 


 

Ak máte radi značku L’OCCITANE, na výber máte až z dvoch krásnych kalendárov plných úžasne voňavých produktov.

 

Alza 

 


 

Na Alze majú tiež viacero kalendárov vrátane kalendára od Revolution či Yankee Candle
 

Douglas

 


Tento rok nás adventný kalendár Douglas očarí vďaka svojmu dizajnu, ktorý bol inšpirovaný heslom "Vianoce po celom svete!"V jemných, ružových farbách spolu so zlatými a bielymi detaily sú vyobrazené najznámejšie pamiatky veľkých svetových metropol v jednom zasneženom panorama. Do Vášho domova vnesie tento kalendár pulzujúca atmosféru veľkých miest v predvianočnej dobe.

 

Rituals 

 

 

Videli ste už niečo rozkošnejšie? Značka Rituals si dala tento rok poriadne záležať a tento ich adventný kalendár je priam čarovný.

 

Lookfantastic 

 



 

Lookfantastic má už niektoré kalendáre vypredané, no stále je dostupný Benefit, Lumene či Essie.

 

Mixit 

 



Na Vianoce dobrôt nikdy nie je dosť a keď sa jedná o zdravé mlsanie, to vždy poteší rovnako ako kalendáre od Mixit.


Lifelike


 

Pri pohľade na kalendár od Lifelike sa mi až slinky zbiehajú, samé dobroty. 

 

Toto rozhodne nie je úplný sumár všetkých adventných kalendárov pre tento rok, ale máte tu aspoň čiastočný prehľad tých aktuálnych. Dajte mi vedieť v komentári, ktorý sa vám najviac páči, poprípade ktorý si určite tento rok zakúpite. A tiež mi dajte vedieť, či ste nedočkaví a pred kúpou si študujete obsahy týchto kalednárikov alebo sa radšej necháte prekvapiť.

 

 
 

 
 

 

 


 

 

8 komentárov:

  1. Ten od Lifelike nepoznám, ale hodně mě zaujal. Já jsem si na narozeniny přála kalendář od YR a sama jsem si udělala radost objednáním kalendáře od Essence. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stránku Lifelike som objavila iba nedávno, no neviem čo by som si skôr vybrala, iné dobroty tam majú :-) YR vyzerá super a ten Essence ti tak trošku závidím, u nás je v dmke už vypredaný :-(

      Odstrániť
  2. Super kalendáře, neuměla bych si vybral jen jeden :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja si neviem vybrať iba jeden, ale asi najviac ma dostal Rituals :-)

      Odstrániť
  3. Já bych si ráda pořídila buď Alverde kalendář a nebo ten s produkty DM bio. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bodyshop a Yankee Candle vyzerajú super. Rituals je top :)

    OdpovedaťOdstrániť