pondelok 4. mája 2020

Zabudnutý ružový krásavec od Pupa Milano


Na súčasnej situácii sa snažím nájsť aj niečo pozitívne a prišla som na to, že konečne mám viac času na domácnosť, upratovanie a dokopala som sa aj k postupnému pretriedeniu mojej kozmetiky, ktorej je požehnane. A práve pri takomto triedení objavíte zabudnuté kúsky, ktoré si ale pozornosť rozhodne zaslúžia. Jedným z nich je aj krásny ružový lak od Pupa Milano, ktorý ma ihneď chytil za srdce a i napriek tomu, že ho v tomto prevedení už nezoženiete, musela som vám ho nutne ukázať!




Tento ružový krásavec má oficiálny názov Pupa Milano Lasting Color Glossy Nail Polish a ja ho vlastním v odtieni 220. Okrem odtieňa sa mi páči jeho maličké spratné balenie o objeme 5 ml. Ideálna veľkosť, aby ste si lak užili a celý ho aj vypotrebovali.


Tento lak má klasický štetček a musím sa priznať, že ja už som si na tento typ odvykla. Pri lakoch na nechty mám radšej širší a plochejší štetček, pri ktorom stačia dva ťahy a lak máte nanesený precízne. V prípade Pupa laku som musela tých ťahov urobiť viac a viac sa i na samotné nanášanie sústrediť, lebo ľahko sa mi stalo, že som vybočila mimo necht a to následné upravovanie fakt neznášam.


Samotný lak je ale nádherný. Krásna ružová sýta farba, ktorá slušne kryje už v prvej vrstve, ale na dokonalé prekrytie som naniesla radšej vrstvy dve. Lak rýchlo zasychá, neotláča sa, nerobí pruhy a výsledný efekt je viac ako úžasný.


Ako už z názvu Glossy vyplýva, je naozaj nádherne lesklý a nechtom dodáva krásny žiarivý vzhľad. 


Ani s výdržou na tom nie je vôbec zle, v použiteľnom stave som ho mala na nechtoch týždeň, čo považujem pri súčasnom častom umývaní rúk za slušný výkon. Jeho odlakovanie je úplne v pohode, stačí vám obyčajný odlakovač a tampónik. Po odlakovaní nezanecháva zafarbené nechty ani kožtičku okolo nich.

Som rada, že som tento ružový skvost vo svojej zbierke našla a aj keď bol pozabudnutý, čas sa na ňom vôbec nepodpísal a funguje skvele. Značka Pupa Milano má v ponuke viacero typov lakov na nechty a ponuka odtieňov je viac než široká, rozhodne si každý vyberie. Keď som si prechádzala farebnú škálu aktuálneho laku Lasting Color Gel, tomuto môjmu ružovému krásavcovi sa aspoň na prvý pohľad podobal súčasný odtieň 011 Kiss Me!

A mám pre vás aj super správu. Pri príležitosti Dňa matiek majú na eshope Pupa  30 % zľavu na celý sortiment 😊

Máte radi značku Pupa Milano? Páči sa vám ružový lak na nechtoch?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára