štvrtok 2. januára 2020

Jesenno-zimné novinky z dmky za rok 2019


So začiatkom Nového roka by som rada ešte doriešila resty za ten minulý 😊 Opäť sa mi nepodarilo od septembra vám každý mesiac prinášať novinky z dm drogeriemarkt Slovensko a keďže tých noviniek bolo celkom dosť, v dnešnom článku vám ukážem to najzaujímavejšie a najdôležitejšie, čo sa v dmke udialo od októbra do decembra.






Ak ste milovníkom značky Balea, určite sa tešíte na ich zimné limitky, ktoré bývajú krásne voňavé a hravé. Na jeseň 2019 ste mohli v predajniach dmky objaviť 3 krásne limitované edície a to Mystic Night -  s lákavou sviežou vôňou zlatej orchidey a ostruží, Soft Elegance - s romantickou ovocnou vôňou ruží a figy a Silky Diamond - so zmyselnou sladkou vôňou karamelu a ovocia. V ponuke sú sprchové gély, tekuté mydlá, telové mlieka či deodoranty. Ja som nakoniec podľahla čaru Mystic Night a moja kozmetická zbierka sa rozšírila o tekuté mydlo s touto lákavou vôňou. 



V tomto zimnom období nie je nič lepšie, ako si napustiť horúcu vaňu, dopriať si poriadnu dávku peny či soli a poriadne zrelaxovať. Novinkou je pre mňa Balea perlivý prášok do kúpeľa Bloomy Obsession s vôňou bielych kvetov a vanilky, ktorý vytvára jemnú penu a rozmazná vaše zmysly. Mojej pozornosti neušiel ani produkt do vane od Tetesept s lákavou vôňou punču 😊







Ďalšia nálož novinkových sprcháčov od Balea, Weleda, Fa či alverde. A keď už spomínam tú sprchu, tak som objavila aj tieto neskutočne žiletky od Balea, ktoré sú svojim dizajnom neskutočne rozkošné.



Ani v zime netreba podceňovať ochranu pred potením, či už ide o klasický deodorant od Fa v  lákavých extra sladkých zimných vôňach alebo Dezodoračný krém bergamot a mäta od alverde. Účinný krém chráni po dobu 24-hodín pred nepríjemným zápachom a bráni rozkladu potu. Kombinácia prenikavej citrónovej vône, mäty a bergamotu prevonia vašu pokožku a obsiahnuté látky ako avokádový olej či vitamín E ju zároveň zjemnia.




U mňa tekuté mydlá vyhrávajú na plnej čiare a tuhé už ani nekupujem. Novinky v tejto oblasti som objavila u značky Balea a pre mňa neznámou je značka Hello Nature a jej tri tekuté mydlá, ktoré obsahujú 98,6 % prírodných zložiek, ktoré sa šetrne starajú o vašu pokožku. V zime siaham častejšie po krémoch na ruky a novinkou sú nové eos krémy v 4 voňavých prevedeniach.



Ďalším pre mňa osobne nenahraditeľným zimným pomocníkom sú balzamy na pery. Mám ich vždy po ruke a v prípade potreby aplikujem na pery. V tomto zimnom období prišla Balea s viacerými novými kúskami a teda jeden je lákavejší než druhý. Ak ma už trošku poznáte asi vás neprekvapí, že biela čokoláda nemohla ostať mnou nepovšimnutá a ihneď tento balzam letel do nákupného košíka. Moje pery však v čase extrémnej zimy sú v dezolátnom stave, tak som zvedavá, či si s nimi Balea poradí. 





V ponuke sú aj nové telové krémy, mlieka či telový jogurt a opäť i mini balenia krémikov od Balea.







I pleť si vyžaduje našu pozornosť a zvýšenú starostlivosť. Asi najväčšou novinkou v tejto oblasti je masážny valček na tvár z prírodného kameňa od ebelin. Je vhodný na revitalizujúcu a blahodarnú masáž tváre, krku a dekoltu. Masážna pomôcka je vhodná na všetky typy pleti a môžete ju požívať denne. Ideálne ju využijete aj na vmasírovanie pleťových produktov, ako sú napríklad krémy a séra do pokožky.Nesmieme zabúdať ani na výživu pleti v podobe rôznych masiek a ampuliek a v rámci starostlivosti o pleť som objavila aj veľmi zaujímavé kúsky od Balea. Ide o Beauty Drink, ktorý by mal byť dostupný v 3 prevedeniach a ide o výživový doplnok v podobe kúry na pleť na vnútorné užívanie v ampulkách pre krásnu pleť zvnútra. Ja osobne som nič podobné ešte neskúšala, tak ak vy s týmto máte skúsenosť, určite mi dajte vedieť v komentoch.






Zaujímavé novinky som objavila aj v starostlivosti o vlasy. Bielu čokoládu od Balea zoženiete aj ako šampón na vlasy a ak sa nemýlim , ešte by mala byť v ponuke aj pleťová maska a gél na holenie, ale tie v mojej dmke práve nemali. Novinkou od Balea je aj sprej na fénovanie vlasov Blow Dry Spray, ktorý posilňuje vlasy zvnútra vďaka Plex-technológii, s kolagénovým komplexom a pantenolom. Novou značkou je aj značka ikoo, ktorá ponúka termálne masky na vlasy v dvoch prevedeniach. Rad Balea Professional ponúka aj výživový doplnok v podobe kapsúl na vlasy. Výživový doplnok Balea Professional Kapsuly na vlasy Aktiv za pomoci aktívnych látok ako sú biotín či zinok prispievajú k správnej kondícii vlasov, a to najmä k ich podpore rastu. Meď má za úlohu udržať správnu pigmentáciu vlasov, keratín a vitamíny sa postarajú o pevnosť a pružnosť vlasov. Kapsuly Balea Professional Aktiv dodajú vlasom všetky látky potrebné pre ich lesk, žiarivosť a pevnosť.Už ste ich skúšali? A ak máte radšej lekárenské kúsky na vlasy, tak v dmke zoženiete Vichy či Bioderma produkty na vlasy.



Nové vôňe dostupné v dmke

A teraz by som rada prešla ku kategórii, ktorá v dmke zaznamenala v posledných mesiacoch minulého roka priam zemetrasenie a tou je dekoratívka. Viete, že niektoré značky ako Rimmel či Bourjois dmku opustili a ktoré ich nahradili vám teraz rada predstavím. 

A hneď prvou je novinkou je správa, ktorá poteší každého kozmetického nadšenca a to, že v rámci dekoratívky už v stojanoch snáď všetkých značiek nájdete buď vyobrazenie kartáčikov jednotlivých maskár alebo samotný vzor maskary. Tým pádom nemusíte otvárať samotný tester produktu, ak pri danej špirále náhodou bol  a viete si sami ľahko a rýchlo zvážiť, či vám bude daný kartáčik vyhovovať.






Značka L'ORÉAL PARIS má v dmke v rámci dekoratívny raz tak veľký stojan a tak sa ponuka tejto značky krásne rozšírila a súčasne sprehľadnila. Medzi novinky tejto značky patria tekuté rúže Les Macarons, tekutém očné linky či fantastická maskari Bambi, ktorú u mňa na blogu onedlho uvidíte. Je skvelá! V stojane nájdete aj špecifikáciu výrobkov na pery či nové rúže Color Riche Ultra Matte. A samozrejme nesmiem zabudnúť ani na hlavnú udalosť sezóny a limitku vytvorenú v spojení s Karlom Lagerfeldom.





Značka Revolution má už svoj vlastný veľký plnohodnotný stojan plný krásnych kozmetických kúskov 😊


ebelin má krásnu limitku kozmetických pomocníkov





Veľké novinky sú aj u Catrice a v dmke už nájdete obrovský dvojstojan tejto značky. Okrem množstva nových kúskov, kozmetických doplnkov či limitky tu zoženiete aj ich vegánske kúsky , ale aj nový make-up HD Liquid Radiance, ktorý poteší milovníkov hydratačných kúskov pri líčení.



Maybelline má nové odtiene Color Tatto a aj tento fixačný sprej, ktorý som doteraz ešte nikde inde nevidela. 


V stojane značky alverde nájdete aj túto krásnu kontúrovaciu paletku


Nová limitka u Essence


Takto pekne vyobrazené kartáčiky nájdete u špirál značky trend IT UP



Novinky u značky Dermacol 









 

Značka 183 days sa aktuálne o stojan delí s Max Factor a práve u 183 prebiehala polročná výmena sortimentu. Je nové takmer všetko a mňa osobne zaujal pyramídový rozjasňovač, lesk na pery a lícenky. Každopádne, dizajnovo to vyzerá na zaujímavé kúsky.






Zopár kúskov do domácnosti a keďže bol práve vianočný čas, hlavne sú zameraná na Vianoce a mnoho z nich som ešte nedávno v dmke stále videla. 


Po dlhšom čase som v dmke objavila aj púzdra na okuliare a toto konkrétne je od ich privátnej značky Visiomax.












Opäť som objavila aj množstvo zaujímavých dobrôt vrátane tých vianočných 😊


Môj posledný veľký minuloročný nákup v dmke 😊

Minulý rok priniesol do predajní dm drogeriemarkt Slovensko množstvo noviniek, množstvo zaujímavých produktov a ja už sa veľmi teším, čo prinesie rok 2020.

Ktorá novinka v roku 2019 v dmke vás najviac zaujala, čo ste si najviac obľúbili?

5 komentárov:

  1. Tá značka 183 days ma vždy niečím zaujme, no nikdy som si nič nekúpila, skúšala si už niečo?
    Ja taktiež vždy v dm obzerám, čo majú na jedenie a vždy si niečo odnesiem domov. A väčšinou som príjemne prekvapená :)
    Prajem všetko dobré do nového roku, hlavne veľa lásky a zdravia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tebe prajem do nového roku všetko dobré, veľa zdravia, šťastia a lásky :-) Od 183 days som mala trblietavý peeling na pery, na blogu mám aj recenziu a potom zopár kúskov z banánovej rady. Za mňa to boli použiteľné priemerné produkty, ktoré ma ale viac oslovili obalom než samotnou kvalitou.

      Odstrániť
  2. Popravde ma tie štetce od Ebelinu pobavili, pretože presne také si môžu ľudia kúpiť na Ali za pár eur celú sadu. Dosť sa to aj riešilo na sociálnych sieťach DM drogérky. Ako fakt je to úsmevné. Štetce sú samozrejme krásne, ale prečo dávať kopec prachov za Ebelin, keď si to človek môže kúpiť za zlomok ceny a s poštovným zdarma... Keby spravili aspoň dizajn, ktorý nie je taký otrepaný a nepredáva to každý druhý číňanko na Ali.. By to bolo menej nápadné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, podobajú sa na tie z Ali, ale ktovie, možno by kvalitou prekvapili. Sama mám doma ebelin aj Ali a vždy sa medzi nimi našiel dobrý aj zlý štetec. Dnes sa všetci medzi sebou kopírujú a tak všetko vyzerá takmer rovnako :-(

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť