utorok 13. augusta 2019

Voňavé odlakovanie nechtov s ebelin - tipy na cestovanie


Leto máme v plnom prúde a práve v tomto období častejšie siahame po letných bláznivých odtieňoch lakov, ktoré dotvárajú náš celkový outfit. Ak nájdete lak, ktorý vám vyhovuje, niekedy máte pokoj aj 10 dní a môžete si užívať farebné nechtíky. Vždy však príde deň D a tým je deň, kedy lak musí ísť dole. Neviem ako vy, ale ja tie klasické acetónové smrady fakt nemám rada a odlakovanie je pre mňa trest. Preto ma veľmi potešilo, keď som pred nejakým časom v dmke objavila odlakovače od ebelin, ktoré sú bez acetónu a súčasne s vôňou. Voňavé odlakovanie? To mi fakt nešlo k sebe a tak som si postupne zaobstarala dve rôzne vône a s veľkou nedôverou sa pustila do odlakovania.

ebelin - Odlakovač na nechty bez acetónu s vôňou

 


Na začiatok chcem uviesť, že v prípade týchto lakov ide o limitku, ktorá sa každý rok obmieňa, takže konkrétne v týchto mojich dvoch prevedeniach ich už nezoženiete. Nahradili ich však nové, tohtotočné, ktoré vám nižšie ukážem.

Značka ebelin má viacero typov odlakovačov a musím uznať, že patria k tým lepším. Preto som očakávala rovnakú kvalitu aj v prípade týchto s vôňou a nesklamali. Tieto odlakovače sa nachádzajú v malých plastových nádobách s krásnym dizajnom o objeme 50 ml, takže sú skvelým tipom na cestovanie, ak si neviete odoprieť lakovanie nechtov ani na cestách. Ja ich mám s vôňou marakuje a cukríkov a vďaka zloženiu bez acetónu je odlakovanie zároveň šetrné k nechtom i k pokožke v okolí.


Odlakovač má šróbovacie viečko a relatívne fajn otvor na aplikáciu produktu na tampónik. Keď si k odlakovaču pričuchnete, tak ucítite klasický puch odlakovača. Najmä v prípade tej marakuje to tak je, pri tom cukríkovom mierne preráža tá sladká vôňa. Takže u mňa sa dostavilo prvotné sklamanie a bola som zmierená s tým, že to je jednoducho klasický odlakovač. A to je chyba! Nesmiete dať na prvý dojem, lebo ten vždy nie je správny. Vôňa odlakovača sa zmení až pri odlakovaní nechtov a skutočne po odlakovaní z nich ide daná vôňa, čo ma nesmierne potešilo. Navyše to zloženie je fakt fajn, vôbec mi nechty ani kožtičku okolo nich nevysušili a tá jemná vôňa namiesto klasického smradu z nechtov je fakt príjemná.   




Odlakovanie s týmto produktom je skutočne jednoduché, pohodlné a neuveriteľne rýchle! S klasickým lakom si poradí hravo, s trblietkami je to troška boj, ale s nimi je to boj vždy. Ak hľadáte odlakovač, ktorý je naozaj fajn, nie je zbytočne veľký, je aj šetrný a navyše vonia, u ebelin taký nájdete! A jeho cena? Úplne ľudová, lebo za 0,69 Eur zoženiete skvelý kúsok. Zoženiete ho v predajniach dmky alebo na eshope a pozor, ja som ho vždy našla až pri pokladniach v tom otočnom stojane s miniatúrami. Tento rok som ho zahliadla s vôňou kokosu a Frosted Berries. 


ebelin - Odlakovacie tampóny s kokosovou vôňou

 


A mám tu ešte jeden super bonusový tip na cestovanie! V prípade klasických tekutých odlakovačov je tu vždy hrozba, že sa nám vylejú a nedajbože niečo zničia. Preto ebelin prišiel na trh so skvelým produktom v podobe odlakovacích tampónov.  


Ideaálny výrobok na cestovanie? Áno, asi takto by som označila tieto odlakovacie tampóny. Sú balené v malej plastovej dóze, ktorú kamkoľvek zbalíte a vôbec vám nezavadzia. Má šróbovacie viečko a po jej otvorení vás na povrchu čaká ešte fólia, ktorú musíte oddeliť.


V balení sa nachádza 30 kusov tenučkých odlakovacích tampónikov, ktoré sú napustené odlakovačom s jemnou kokosovou vôňou. Opäť bez obsahu acetónu, takže je to šetrné k nechtom aj pokožke rúk.


Tie tampóniky sú fakt tenké, ale pevné a odlakováva sa s nimi fakt super. 



Aj pri výraznejších lakoch ťahajú za dlhší koniec, stačí pár ťahov a nechtíky sú odlakované. Navyše ich zanecháva jemne prevoňané a lesklé, akoby obsahoval aj nejaký olej. Nechty ani kožtičku okolo nich nevysušuje a skutočne je k nim šetrný.

Pre mňa je to malý zázrak totálne vhodný na cestovanie, bez stresu si ich zbalíte a kedykoľvek a kdekoľvek použijete. Nemíňajú sa extra rýchlo, takže nejaký čas vám na odlakovanie vydržia. Zoženiete ich klasicky v dmke alebo eshope a ich cena je 1,29 Eur.

Som rada, že som objavila tieto výrobky, vďaka ktorým môže byť odlakovanie aj príjemné a voňavé. 

Máte skúsenosť s týmito produktami? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára