streda 30. mája 2018

Spotrebované 17

Od posledných spotrebovancov už ubehol nejaký ten piatok a opäť sa mi naplnil kôš s kozmetickými odpadkami. Nastal teda ten správny čas ich spomenúť pár slovami a rozlúčiť sa s nimi 😊


Ako vidíte, kôš je naozaj plný do prasknutia a opäť v ňom je z každého rožka troška.


Ako ináč, začínam mojimi najobľúbenejšími produktami a to sú sprchové gély či peelingy. Keďže ma Cien Med krémový olejový sprcháč extra nezaujal, nevenovala som mu samostatný článok, tak ho aspoň pár slovami spomeniem tu. Kúpite ho iba počas extra týždňa v Lidli a počula som naň chválu, tak som si ho kúpila. Má poskytovať intenzívnu starostlivosť a hydratáciu pre suchú a citlivú pokožku. Mal na mňa až veľmi obyčajnú vôňu a bol až príliš tekutý, na pokožke takmer nepenil a aj keď ju hydratoval, nezaujal ma natoľko, aby som po ňom opäť siahla.
Creightons v prevedení Vanilla & Macadamia Cocoon ma vďaka svojej vôni bavil veľmi a ak by som v budúcnosti mala možnosť si nejaký kúsok tejto značky kúpiť, rozhodne by som neváhala.
Som veľmi rada, že som mala možnosť vyskúšať aj slovenskú značku Ave Natura a ich sprchový gél Škorica&Céder. Je to veľmi zaujímavý, dá sa povedať netradičný kúsok, tak ak ste milovníkom prírodných výrobkov a radi podporíte slovenskú značku, určite od nich niečo vyskúšajte.
A na záver môj obľúbený minuloročný letný favorit v podobe Balea sprchového peelingu s vôňou melónu. Krásna autentická vôňa melónu, jemné peelingové čiastočky, pokožka zbavená odumretých častí kože, toto je výrobok, ktorý ma bavil a už teraz sa teším, aký si pre nás Balea pripraví na toto leto.


Opäť Creightons v prevedení Vanilla & Macadamia Cocoon ale tentokrát v podobe tekutého mydla a platí to isté čo o sprcháči, určite by som ešte nejaké od tejto značky rada vyskúšala.
Ak mám spomenúť gély alebo peny na holenie pre nás ženy, tak buď sú od Balea alebo Astrid. To sú moje overené a obľúbené značky a nedám na ne dopustiť. Mne sa tentokrát minul Balea gél na holenie Summer Garden s vôňou manga a doma mám ešte vanilkovú verziu.
Pri značke Balea ešte ostaneme a za vlasť padlo aj tekuté mydlo v kombinácii oliva a citrónová tráva. Veľmi pekná svieža vôňa, umývanie rúk s ním bolo príjemné, ruky mi nevysušovalo, takže mu nemám čo vytknúť.


Pre mňa osobne veľkým a pozitívnym prekvapením bol Astrid Fresh Skin osviežujúci čistiaci pleťový gél. Sľubuje že čistí, odličuje a osviežuje a ja s tým musím súhlasiť. Naozaj veľmi vydarená vecička na čistenie normálnej a zmiešanej pleti.
Ryor dvojfázová odličovacia emulzia patrí medzi moje top produkty na odličovanie očí a mrzí ma, že táto česká značka nie je u nás až tak  bežne dostupná, ako v susedných Čechách. Krásne odličuje očný make up, v očiach neštípe, míňa sa pomaly, za mňa top kúsok, ktorý časom ešte určite chcem mať vo svojej kozmetickej zbierke.
Odličovacie peelingové tampóniky od značky ebelin patria medzi staršie kúsky a mám pocit, že už sa ani nevyrábajú. Bavil ma na nich ich veľký tvar a to, že z jednej strany mali peelingové čiastočky, ktorými ste si vedeli urobiť peeling pleti. Podľa mňa boli fajn a je škoda, že ich vyradili zo sortimentu.
Často vám v rámci spotrebovancov spomínam klasické odličovacie tampóniky od značky ebelin, ale nedávno som ich skúšala v prevedení nature a musím ich pochváliť. Síce ich je v balení iba 60 a stoja takmer euro, sú skvelé a prídu mi dokonca o chlp lepšie než tie klasické. Sú pevné, ale zároveň veľmi mäkké, bielené kyslíkom a vyrobené z bavlny z ekologického poľnohospodárstva. Netrhajú sa a dobre sa s nimi odličuje či odlakováva. Za mňa super!


V našej domácnosti máme veľmi radi výrobky od privátnej značky dmky Das gesunde PLUS. Nikdy u nás nechýbajú šumivé tablety s vitamínom C alebo v prevedení multivitamín. Majú veľmi príjemnú chuť a dodajú potrebné vitamíny. 
Mojou stálicou je aj sprej do nosa s morkou vodou. Kým klasické z lekárne mi nos vždy podráždili, tak tento je skvelý. Prináša mi potrebnú úľavu bez pocitu podráždenia. Čistí nosnú dutinu a lieči upchatý nos. Vďaka minerálom obsiahnutým v morskej soli poskytuje nosu potrebnú vlhkosť a zároveň podporuje regeneráciu slizníc.


Na legendárne Color Tattoo od značky Maybelline som nemala veľké šťastie. V spotrebovancoch skončil odtieň 40 Permanent Taupe, ktorý ma naozaj krásny matný taupe odtieň, ale od začiatku bol veľmi tuhý a veľmi zle sa s ním na viečku pracovalo. Použila som ho iba zopárkrát a totálne stuhol. Škoda, odtieň je to pekný, ale vzhľadom na jeho konzistenciu nepoužiteľný. Neviem, či som mala zlý kus alebo je tento odtieň tuhší než iné.
V koši skončil aj legendárny Catrice Camouflage v tuhej aj tekutej konzistencii. Kým tuhý som používala v časoch, kedy moja pleť toho potrebovala zakryť na pleti viac, tak tekutý bol úžasný na zakrytie kruhov pod očami a právom patrí medzi top korektory z drogerky a rozhodne si ho časom opäť kúpim.  
Posledným kúskom z dekoratívky je špirála Astor Big&Beautiful Style Muse. Mala zvláštny zatočený kartáčik a riasy s ňou boli až veľmi prirodzené, rozhodne extra efekt s ňou nedosiahnete. 


Čo sa týka vatových tyčiniek, tak už roky som verná iba značke ebelin. Sú pevné, vata z nich nezlieza a nelámu sa. A pokiaľ ste nositeľom kontaktných šošoviek, tak rozhodne musíte vyskúšať roztok na šošovky od značky Visiomax. Je kvalitou porovnateľný s bežnými roztokmi z lekárne, len jeho cena je o dosť nižšia.  


Už niekoľkokrát som spomínala, že značka Dove u nášho mužského osadenstva je veľmi obľúbená a vidíte to aj v rámci spotrebovancov. Ich výrobky krásne voňajú a to čo sľubujú spĺňajú do bodky. Tentokrát sa minul sprcháč Extra Fresh, ktorý nádherne vonia a antiperspirant Clean Comfort. A ak sa vo vašej domácnosti nachádza fanúšik značky Ferrari, tak rozhodne vôňa tejto značky je super tipom na darček. U nás sa minula Ferrari Scuderia Red, ale musím sa priznať, že klasická Black mne osobne viac vonia 😊


Musím spomenúť aj zopár kúskov určených do domácnosti. Modré Coccolino patrí medzi moje top aviváže a prádlu dokáže dodať nádhernú vôňu. U značky Denkmit som objavila trio osviežovačov do toalety a konkrétne prevedenie Exotic môžem z hľadiska vône odporučiť. Krásne prevonia WC, ale platí pre ne to čo aj pre iné značky pri tomto type výrobkov a to ich rýchle míňanie. A značka Denkmit má aj skvelé univerzálne vlhčené utierky. Keď tento trend u nás prerazil, nechápala som to, veď chytím handričku a utriem, no zo zvedavosti som si kúpila tieto utierky a hneď som pochopila, prečo sú tak obľúbené. Máte ich hneď po vytiahnutí navlhčené, dajú sa použiť na čokoľvek a je to s nimi rýchle a voňavé. Veľmi šikovný pomocník do domácnosti.

Konečne môžem ísť túto kopu vyniesť a budem rada ak mi napíšete, či niektorý z týchto výrobkov máte a aká je vaša skúsenosť s ním.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára