štvrtok 31. mája 2018

Májové novinky z dmky


Máj neskutočne rýchlo zbehol a ani sme sa nenazdali a už nám na dvere klope jún. Ja som si tento mesiac spríjemnila pobytom pri mori, takže som na blogu bola trošku menej aktívna a klasicky meškám aj s májovými novinkami z dmky, ale rozhodne vás o ne neochudobním, lebo tentoraz som tam objavila veľmi zaujímavé kúsky a už dopredu trošku napoviem, že zastúpenie medzi nimi majú aj výrobky šikovných slovenských ručičiek.



Počasie vonku je vyslovene letné a musím sa priznať, že mám obavy, čo nás potom čaká v lete. A keďže sa teraz zvýšene potíme, je fajn mať po ruke nejaký deodorant či antiperspirant. U značky Balea som objavila hneď dve novinky v podobe deo sprejov a to kombináciu karambola a melón a Festival Fever s ovocno-kvetinovou vôňou, o ktorom sa dozviete časom bližšie info.
Ani značka Fa nezaháľa a po nových výrobkoch s ovocnými vôňami do sprchy prichádza na trh aj s novým antiperspirantom Lovely Kisses v limitovanej edícii.



Čo sa týka sprcháčov, tak už som vám množstvo noviniek ukázala v predošlých článkoch a teraz som objavila iba zopár nových kúskov. Nivea má nové letne ladené sprcháče a Nivea Love Sunshine najbližšie skončí v mojom nákupnom košíku, lebo kombinácia vône opalovacích výrobkov Nivea a obsah aloe vera vyslovene volajú po lete. A novinky má aj alverde v podobe nového peelingu a sprcháču Jungle Breeze s rozkošným dizajnom s papagájom.





Toto leto ovládnu určite ťavy a značka Balea má už teraz v ponuke limitku Cool Camel, ktorá obsahuje masku na tvár, balzam na pery, telové mlieko či čistiace obrúsky. Dizajn opäť viac ako vydarený! Neutrogena má v ponuke nový rad Hydro Boost, ktorý by mal pleti dodať potrebnú hydratáciu a Balea sa v poslednej dobe rozšupla s maskami na tvár a v ponuke sú nové kúsky plátenkových masiek pre zmiešanú či zrelú pleť. 






Značka Dermacol to tento rok rozbehla vo veľkom štýle a stále prichádza na trh s niečím novým. Medzi najnovšie kúsky patria aj pleťová krémy pre mladú pleť a to v podobe rozjasňujúceho a hydratačného krému. Malé krémiky od Balea v retro plechovkách patria medzi moje stálice a vždy mám nejaký hodený v kabelke. Aktuálne sú v ponuke dva a to v kombinácii broskyňa-vanilka a lotus-kokosové mlieko. V pleťovke nezaháľa ani Garnier a medzi ich novinky patria Skin Active masky na tvár. S prichádzajúcimi horúcimi dňami vám nesmie v kozmetickej zbierke chýbať aspoň jedna voda v spreji, či už klasická alebo s nejakou vôňou, ktorá vám dodá počas horúcich dní osvieženie a u značky Balea si môžete vybrať z troch druhov. A aby tých masiek nebolo málo, nové v ponuke má aj značka alverde a nájdete ich v stojane s dekoratívkou tejto značky. 





Od tváre sa presunieme k telu a veľmi ma v regály zaujal Balea Med Ultra Sensitive SOS telový sprej, ktorý by mal šetrne ukľudniť a súčasne chrániť pokožku. Okamžite zmierňuje začervenanie, podráždenie a posilňuje prirodzenú obranyschopnosť kože. Tento rad vôbec nemám preskúmaný, tak ak s ním máte skúsenosť budem rada, ak mi napíšte do komentárov.  
Čierna je stále favoritom vo svete kozmetiky a novinkou v ponuke značky Balea je aj mlieko do sprchy s aktívnym uhlím a kokosovou vôňou. Ak vás baví mazanie tela, ktoré by sme v teplejších dňoch rozhodne nemali zanedbávať, značka Balea má na výber z viacero telových mliek s rôznymi vôňami či trblietkami. A ak krémovanie nie je vaša obľúbená činnosť, hravou náhradou môže byť telová pena či telové mlieko v spreji, ktoré je môj súčasný favorit.



U značky Nivea som objavila rozkošný mix troch malých krémikov v jednom balení alebo ste si ich mohli kúpiť aj samostatne. Tie kombinácie vôní priam volajú po lete 😊 A ak opaľovanie nepatrí medzi vaše obľúbené činnosti ale súčasne túžite po snedej pokožke, tónovacie telové mlieka sú pre vás skvelou voľbou.




Ak aktuálne zháňate darček pre niekoho blízkeho zo ženského osadenstva a viete, že má v obľube prírodnú kozmetiku, darčeková kazeta od alverde by jej určite urobila radosť. Limitka alverde Jungle Breeze má v ponuke aj balzam na ruky a keďže počas horúcich dní vystavujeme svoje nôžky na obdiv viac než kedykoľvek počas roka, pena na holenie sa vždy hodí a navyše Balea Fruity Kiss v kombinácii maliny a granátové jablko musí neskutočne voňať.




V rámci vlasovej starostlivosti som objavila nový rad Gliss Kur určený pre dlhé vlasy. Syoss má nové stylingové výrobky na vlasy v podobe stylingovej šľahačky Volume Whip - má dodať vlasom objem, pasta na vlasy Invisible - na vytvarovanie účesu či pasta Matt Fiber - pomôže vytvarovať dokonalý účes a súčasne dodá vlasom matný vzhľad. A pokiaľ bojujete so žltými podtónmi, pomôcť by vám mohol nový krém na vlasy od Balea



Keďže sa nám blíži leto a to je obdobie dovoleniek a festivalov, hodia sa k tomu aj rôzne stylingové výrobky na vlasy. Či už ide o rôzne farebné kúsky alebo stylingové výrobky. Plážové vlny, copy, drdoly? Na to všetko myslí značka L'Oréal Paris a ich nový rad Stylista.



Tentokrát som v dmke objavila množstvo nových značiek, ktoré ja osobne vôbec nepoznám. Prvou z nich je značka Vital Pharma+, ktorá ma zastúpenie v pleťovej i telovej kozmetike. Vital Pharma+ je séria výrobkov vyvinutá pre farmaceutický trh na pokožku, ktorá potrebuje špeciálnu starostlivosť. Výrobky boli vyvinuté pre starostlivosť o suchú a citlivú pokožku, ktorá je bez života.
Inak vôbec som netušila, že aj u nás sa dá zohnať značka sebamed 😊



Ďalšou novou značkou v ponuke je Novaroyal, pričom ide o inovatívnu rakúsku kozmetiku najvyššej kvality uznávanú svetovými odborníkmi na oblasť starostlivosti o pleť. A aby toho nebolo málo, v ponuke je aj nová bio prírodná kozmetika NAOMI BioCosmetics s výťažkami ženšenu s kmeňovými bunkami kostihoja lekárskeho a 24 karátovým zlatom.




Na predstavenie týchto noviniek som sa extra tešila, lebo keď som ich objavila, moje kozmetické ja sa veľmi potešilo. Objaviť v bežnej drogerke poctivý slovenský kozmetický výrobok vyrábaný s láskou šikovnými slovenskými rúčkami, to si zaslúži naozaj oslavu! Takže páni a dámy, značky 2SIS a Dulcia objavíte už aj v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a to i vrátane legendárnej zinkovej mastičky, po ktorej ja osobne už dlhšie pokukujem 😊





Nesmiem vynechať ani dekoratívku, v rámci ktorej mňa osobne najviac zaujala limitka od Catrice Active Warrior, ktorá vraj zabezpečí dokonalý make-up aj pri podávaní najvyšších výkonov. Všetky produkty sú vodoodolné a tiež odolné voči potu. A veľmi lákavo vyzerajú aj nové oleje na pery od alverde.



Ak máte radi opaľovanie, ale vašim favoritom sú skôr výrobky z prírodného súdka, značka Weleda a jej novinky bude pre vás a vaše detičky tou správnou voľbou.




V rámci opalovacích výrobkov som objavila veľmi zaujímavú značku Biobaza či novinky od Sundance. A pokiaľ hľadáte pre seba slnečné okuliare, pokojne sa po nich obzrite aj v dmke. Ja som si minulý rok jedny kúpila a som s nimi spokojná.

To by bolo z májových noviniek všetko a už teraz sa teším, čo nové prinesie mesiac jún do predajní dm drogeriemarkt Slovensko. Ktorá novinka vás zaujala za máj najviac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára