sobota 31. marca 2018

trend IT UP Soft Matte Nail Polish 012

Máte radi na nechtoch matný finiš? Mne osobne sa to veľmi páči a ak objavím nejaký pekný odtieň laku a ešte aj v matnom prevedení, moje beauty blogerské srdiečko hneď radosťou poskočí. A tak to bolo aj v prípade laku na nechty od trend IT UP v prevedení Soft Matte v odtieni 012, ktorý som dostala od mojej milovanej dmky 😊




Lak má štedrých 11 ml a je balený v priehľadnom matnom skle s čiernym vrchnáčikom, na ktorom je vyryté logo trend IT UP.  



Samotný lak má nádhernú jesenno-zimnú burgundy farbu, ktorú ja osobne mám veľmi rada. Má fajn konzistenciu, ktorá nie je príliš hustá ani príliš riedka. Štetček je šikovný a nechty sa s ním ľahko a rýchlo lakujú. Pre plné krytie je potrebné naniesť lak v dvoch vrstvách, schne relatívne rýchlo bez toho aby sa otláčal alebo robil pruhy. Na nechtoch vytvára príjemný matný povrch a mne sa jeho výskedný efekt na nechtoch veľmi páči.



Určite ste zvedaví na jeho výdrž. Mne vydržal v nositeľnom stave 5 dní a to som ho nijak nešetrila a robila všetky bežné každodenné práce. Potom sa už začal pomaly od špičiek olupovať a 7 deň som ho odlakovala. Celkom fajn výdrž 😊 Čo sa týka odlakovania, tak to prebiehalo v pohode, stačí vám úplne bežný odlakovač, ktorým išiel krásne a ľahko dole bez toho, aby zafarbil necht či kožtičku okolo neho.

Ja som s matným lakom od trend IT UP veľmi spokojná a ak vás zaujal, zoženiete ho aj na online shope dmky spolu s ďalšími troma farebnými prevedeniami.

Zaujal vás tento matný kúsok? Ktorý matný lak je pre vás top?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára