streda 4. januára 2017

Nákupy v G3 Shopping Resort Gerasdorf + Ikea


Ak ste ma včera sledovali na sociálnych sieťach viete, že som zavítala k našim susedom do Rakúska a trošku sa vyšantila v obchodoch. Do Rakúska sme sa chystali na predvianočné nákupy ešte minulý rok, ale nám to nevyšlo. Keďže december v našej rodine bol úplne bláznivý, nebol čas na nič, ani na veľké nakupovanie darčekov, tak Ježiško skôr doniesol peniaze. Myslím si, že je lepšie dať takto peniaze ako kúpiť nasilu niečo, čo ten druhý až tak nevyužije.
A keďže teraz začiatkom januára sa opäť naskytla možnosť ísť si nakúpiť do Rakúska a už nám do cesty nič neprišlo, čo by nám to prekazilo, nasadli sme do auta a vyrazili. Cesta prebehla fajn a šťastlivo sme dorazili do cieľa. Navštívili sme konkrétne  G3 Shopping Resort Gerasdorf, kde sa nachádza Primark, ktorí je stále u mnohých veľmi obľúbený, ale aj zatracovaný. Ja sa musím priznať, že patrím k tým, čo ho majú v láske a vždy tam objavím skvelé kúsky. Je pravda, že už to nie je čo kedysi a ceny išli hore, ale stále sa tam podľa mňa oplatí raz za čas skočiť na nákup. 
Pri pohľade na foto na Instagrame ste sa asi preľakli. No, keď pustíte 4 shopoholičky na nákupy, býva to pestré, ale nebojte, podľa mňa nakoniec nemám toho až tak veľa.
Ak ste zvedaví, či už tam prebiehajú veľké výpredaje, tak to vás musím sklamať. Žiadne veľké výpredaje sa nekonali, ale tradične okrem bežných cien bola kopa vecí v zľave, výpredaje budú asi až neskoršie.
Ste už zvedaví, čo som si pokúpila? Tak poďme na to!!!



Začnem pánskymi vecami, ktorých nie je veľa. Výber pre pánov podľa mňa nebol ktovieaký, mala som problém niečo vybrať. Nakoniec som kúpila tatinovi pyžamo, priateľovi tieto dve tričká a ešte ponožky a spodné prádlo, ale tými vás tu nebudem nudiť :-)



Do Primarku som išla s tým, že si chcem kúpiť určite čiernu koženkovú bundičku. Keď som objavila túto a ešte v zľave za 7 Eur, bola som prešťastná :-)



Basic kúsky v Primarku nikdy nesklamú a šatník som si doplnila o dve biele tričká a potom som siahla aj po týchto dvoch farebnejších.



Keď som pri vchode zbadala túto pásikavú blúzku bolo rozhodnuté, tá ide so mnou !!! Na leto zbožňujem voľné priehľadné blúzky a keďže táto mint stála 3 Eurá, hneď letela do košíka. Roláčik sa v zime určite zíde a navyše tento je z úžasného materiálu.




Tieto pyžamové nohavice si ma získali natoľko,že okamžite leteli do košíka a potom je tu klasika - ponožky, spodné prádlo a dva šále.




Ďalšou položkou na mojom nákupnom zozname boli šaty a keď som zbadala tieto ešte aj s opaskom, bolo rozhodnuté. A k tomu krásny čierny kabátik,ktorý ma úplne očaril :-)



Na prvom mieste v mojom nákupnom zozname bola čierna kabelka. Nutne som si potrebovala kúpiť novú, ale s kabelkami to bolo biedne. :-( Obehala som to tam asi 20x, kým som tam objavila túto krásku. K tomu baleríny a tradične plátenky, ktoré sú mojimi obľúbencami na jar a v lete. 



A na záver už len drobnosti a z každého rožku trošku :-)


Neboli by to nákupy v Rakúsku, keby som nezavítala do dm drogérie. Poviem vám, tak sklamaná som už dlho nebola, naše dm predajne, aspoň tie kam chodím, sú na tom oveľa lepšie, čo sa týka ponuky. Nakoniec som si ale čo to pokúpila.


Poslednou zástavkou na našej ceste bola bratislavská Ikea, kde som si pokúpila veci, čo som potrebovala do domácnosti. 

Takto teda dopadli moje včerajšie nákupy. Na najbližšie obdobie mám snáď od veľkých nákupov pokoj a bola by som rada, keby sa mi podarilo ešte koncom tohto roka skočiť do Rakúska a nakúpiť darčeky k Vianociam.

A čo vy? Zvyknete chodiť takto na nákupy k našim okolitým susedom? Čo vás najviac z mojich úlovkov oslovilo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára