utorok 9. augusta 2016

Lirene Pearl rejuvenation - denný krém, nočný krém, BB cream

Ahojte!

Značke Lirene som doteraz na blogu nevenovala toľko pozornosti ako iným značkám a pritom s jej dostupnosťou by to nemalo byť až také zlé. Doteraz som mala možnosť vyskúšať iba ich micelárnu vodu, ktorá patrila medzi úplne prvé micelárne vody, ktoré som kedy skúšala. 


Značka Lirene však tento rok uviedla na trh okrem iného aj novú líniu výrobkov s názvom Pearl rejuvenation a ja som mala to šťastie, že sa ku mne dostali na otestovanie. Tento rad zahŕňa denný krém, nočný krém, BB krém a korektor pre oblasť očí a pier. Sľubuje zníženie objemu vrások až o 25%, okamžitý perleťový efekt optického vyhladenia pokožky vďaka extraktu z bielych perál, patentovaný komplex thioproline+kyselina rozmarínová. Keďže obsahuje extrakt z bielych perál, tie sú aj súčasťou dizajnu obalov tohto radu.


Krémy z radu Lirene  Pearl rejuvenation sú  odporučené pre všetky typy pokožky a ženy vo veku 35+. Vďaka výnimočnému zloženiu sú účinné pre ženy mladšie vo veku 35+, ako i pre staršie vo veku 45+, čiže tá veková škála je celkom široká.

 
 

  Lirene Pearl rejuvenation - denný krém

Ide o krásne žiarivý vyhladzujúci denný krém - sérum. Obsahuje 2-fázovú technológiu redukcie vrások. Tento krém bol vyvinutý pre dennú starostlivosť o pleť a to pre všetky typy pokožky. 

Krémik je balený v papierovej krabičke, ktorá je ešte obalená priehľadnou fóliou. Na obale nájdete všetky potrebné informácie, zloženie a spôsob použitia. Samotný krém sa nachádza v plastovom obale, i keď na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že ide o sklo. Mne takéto balenie vyhovuje viac, či už pre moju šikovnosť, keďže plast sa nerozbije, ako aj z hľadiska prepravy, kedy plast je oveľa ľahší ako sklo. Keďže ide o denný krém, obsahuje aj SPF 15 a ako pomôcka, aby ste si ho nezmýlili s nočným krémom, keďže tie balenia sú si dosť podobné, tak na dennom kréme je uvedený nápis DAY a vedľa neho slniečko. Okrem toho nápis Pearl má strieborný podklad. Krém je chránený ešte fóliou a keď ju odstránite, dostanete sa k samotnému krému. Ako prvé ucítite jeho vôňu. Patrí k stredne výrazným a keby som mala dať na svoj prvý dojem, pripomína mi vôňu detského oleja Aviril. Má jemne smotanovú farbu, gélovo-krémové zloženie a množstvo drobných trblietok, ktoré vytvárajú perleťový efekt. Zas nechcem naznačiť, že keď si ho nanesiete, že budete ako diskoguľa, to nie, toho sa nemusíte obávať. Tie trblietky je na pleti vidieť len keď sa pozriete do zrkadla veľmi zblízka, vyslovene sa na ne zameriate. Vďaka nim pleť vyzerá vyhladená a žiarivá.
Denný krém sa odporúča naniesť ráno v malom množstve na tvár a krk a počkať, kým sa vstrebe. Je ideálnym podkladom pod make - up. Ja som ho nanášala v malom množstve, zapracovala do pleti a počkala, kým sa do nej dostatočne vstrebal. Následne, keď som nanášla make-up, nemala som s tým žiadny problém, takže je naozaj ideálny ako podklad. 
Redukciu vrások neviem posúdiť úplne, lebo zatiaľ mám len pár väčších na čele z toho, že sa zvyknem mračiť, ale čo môžem potvrdiť je, že krém sa krásne do pokožky vstrebe, nezanecháva ju mastnú, je fajn ako podklad a pokožka je hydratovaná, žiarivá, hladšia a vyzerá zdravo. Mne na moju zmiešanú pleť vyhovoval. Jeho cena je okolo 6 Eur/50 ml.




   Lirene Pearl rejuvenation - nočný krém

Ide o nočný krém - koncentrát vyhladzujúci vrásky. Opäť obsahuje 2-fázovú technológiu redukcie vrások. Tento krém bol vyvinutý pre nočnú starostlivosť o pleť a to pre všetky typy pokožky. 

Čo sa týka balenia, tak je takmer totožné s denným krémom, len obsahuje mesiačik s nápisom NIGHT a a nápis Pearl je na tmavom podklade. Vôňa je totožná ako u jeho predchodcu. Má bielu farbu, viac krémové zloženie ako krém denný a napriek tomu, že je to nočný krém, opäť zanecháva perleťový efekt. I keď má krémovejšie zloženie, nie je zbytočne mastný a do pokožky sa krásne vstrebe.
Odporúča sa nanášať večer pred spaním malé množstvo krému na tvár a krk a počkať, kým sa vstrebe. Pre mňa predstavuje v poslednom čase posledný krok v rámci starostlivosti o pleť večer. Nechám ho do pokožky vstrebať, ešte nanesiem balzam na pery a krém na ruky a ide sa spať :-) Ráno je pleť vyživená, vyhladená a zregenerovaná. Jeho cena je okolo 6 Eur/50 ml.




   Lirene Pearl rejuvenation - BB krém

Ide o BB krém - protivráskový korekčný make - up - korektor proti prejavom starnutia. Obsahuje technológiu VitaPearl, ktorá poskytuje pokožke potrebnú starostlivosť a mladistvú žiarivosť po celý deň a je založená na 2 zložkách :
1 Komplex vitamínov E a C – hydratujú pokožku, zlepšujú jej tón, spomaľujú procesy starnutia pokožky, zosvetľujú pigmentáciu.
2 Perleťový pigment – osviežuje a vyhladzuje pokožku, zlepšuje jej tón a dáva jej vzácny zdravý lesk. 

BB krém sa nachádza v papierovej krabičke, ktorá v sebe ukrýva plastovú tubu o objeme 30 ml. To balenie sa mi z hľadiska dizajnu páči, veľkosťou patrí k tým menším, takže je fajn aj na cestovanie. BB krém je parfumovaný, ale má inú vôňu ako jeho predchodcovia, skôr mi pripomína parfemáciu micelárnych vôd tejto značky a v tomto prípade nie je až taká výrazná. Ide skôr o ľahší tónovací krém, ktorý pleť zjednotí a rozžiari, ale veľké krytie nečakajte. Perleťový efekt nie je až tak výrazný. Má ľahučkú krémovo-gélovú konzistenciu, dobre sa na pleť nanáša a krásne sa vstrebe. Nezanecháva fľaky ani mapy. Sfarbenie nie je síce pre bledulky, ale pokiaľ máte už pekný základ, bude vám vyhovovať a hlavne, nie je to žiadna oranžáda a na pleti pekne sadne. Čo sa týka odtieňa, v ponuke je iba jeden tento s označením Natural. Pleť nie je mastná, ale súčasne pôsobí zdravým a sviežim dojmom. Ak som ju nepudrovala, začala sa mi mastiť T-zóna po 4 hodinách.
Podľa mňa je to fajn výrobok pre normálny, až mierne zmiešaný typ pleti, ktorá nemá väčšie nedokonalosti a je už jemne opálená. Je to ideálny výrobok do letných dní, kedy nechceme pleť zbytočne zaťažovať make - upom. Jeho cena je okolo 5 Eur/30 ml.

Bližšie informácie o tejto značke sa dozviete na stránkach Lirene, Obra a na FB.
Ďakujem zastúpeniu Lirene za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie a už teraz môžem prezradiť, že onedlho sa môžete tešiť na ďalší článok s touto značkou.

A čo vy? Používate výrobky Lirene? Ako ste s nimi spokojní?   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára