pondelok 18. januára 2016

Valentínska giveaway

Ahojte!

Už o necelý mesiac tu máme Valentína. Zo všetkých strán na nás začnú pomaly útočiť ruže, bomboniéry a rôzne rozkošné plyšové zvieratká so srdiečkami. Je to sviatok, ktorý by niektoré naše polovičky radšej ignorovali a ktorý sa chápe vo veľkej miere komerčne. Podľa mňa na prejavenie citov a lásky netreba špeciálne len jeden deň, ale ak sa majú dvaja radi, prejavujú si ju každý deň. Mňa tento rok tento sviatok obíde, to však neznamená, že naň zanevriem. Rada by som jednému z vás urobila v tento deň radosť a preto som sa rozhodla urobiť Valentínsku giveaway.

A čo môžete vyhrať tentokrát?


Darčekové balenie mojej naj limitky od Balea Zuckerschnute, ktorá sa opäť dostala po dlhšom čase do predaja :-)

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať 
- nepovinné ( napíšte mi, aký je váš názor na Valentína a či ho prípadne nejak špeciálne slávite)
 
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
 
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá do 14.02.2016
 

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára