pondelok 28. septembra 2015

Valí sa na nás smršť noviniek od Balea

Ahojte!

S príchodom jesene a následne zimy sú spojené aj limitované edície a novinky zo sveta kozmetických výrobkov a dneska by som vám chcela ukázať, čo na nás chystá moja obľúbená značka Balea. O niektorých novinkách som vám už dala echo na mojom facebooku a dneska by som vám chcela ukázať, čo všetko obohatí doterajší sortiment Balea. Poďme teda na to!

Jesenná limitovaná edícia





 






Mňa určite zaujali sprchové gély a tekuté mydlo. Už sa teším na tie vône. V Nemecku by mali byť dostupné niekedy koncom septembra, tak som zvedavá, kedy dorazia k nám.

Novinky zo sveta starostlivosti o pleť
















Z týchto ďalších noviniek sa veľmi teším na micelárnu vodu, čistiaci olej a sérum na riasy. Tieto novinky by mali prísť do nemeckých DM koncom septembra a v priebehu októbra.


Keďže sa chystám koncom októbra na nákupy do Rakúska dúfam, že budú tieto novinky aspoň tam dostupné.  

A čo vy? Čo vás najviac zaujalo?







 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára