piatok 11. septembra 2015

Outfitový špeciál : Ako som vyberala spoločenské šaty

Ahojte!

Pokiaľ ste čítali článok o mojom auguste viete, že sa tento mesiac chystám na svadbu mojej veľmi dobrej kamarátke. Na túto výnimočnú príležitosť som sa rozhodla požičať si šaty v Innesse - svadobnom salóne a dekoratívnom štúdiu, ktorý nájdete v Dubnici nad Váhom. Bližšie info o tomto salóne nájdete tu
Telefonicky som si dohodla termín a ešte koncom augusta sa vybrala smer Dubnica nad Váhom vybrať si tie naj šaty pre mňa. Celé skúšanie pod odborným dohľadom pani majiteľky Inky bolo veľmi príjemné. Ja som dosť náročná, takže tých šiat som vyskúšala snáď aj desať, ale nakoniec sa nám spoločne podarilo vybrať tie naj. 


V dnešnom článku vám ukážem pár modelov, ktoré som si skúšala, ale neprezradím vám, ktoré som si nakoniec vybrala. Môžete hádať, ktoré sú tie víťazné :-) Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, ale zlyhala mi technika.

















A na záver tu mám niečo špeciálne, takú čerešničku na torte. Šaty, ktoré mi ihneď padli do oka, avšak nemôžu byť tými top. Prečo? Lebo sú biele a tie v deň svadby môže mať iba nevesta. Ale i napriek tomu som si ich musela vyskúšať a zistila som, že existuje láska na prvý pohľad i čo sa šiat týka. Tak neskutočne sexi a rafinované šaty som už dlho nevidela. Takže do budúcna, na nejakú inú príležitosť, už teraz poznám favorita :-)



Ja už svoje šaty mám doma a zajtra čakajú na svoju premiéru.





Ktoré sú to? To sa nechajte prekvapiť zajtra, kedy vám na mojom facebooku ukážem celkový outfit krátko pred svadbou :-)





  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára