sobota 15. augusta 2015

Môj júl 2015

Ahojte!

Už dlhší čas to na blogu zíva prázdnotou a dôvodom je, že som bola odcestovaná. Aj moja maličkosť si potrebuje oddýchnuť a tak som sa vybrala na dovolenku do čarovného Grécka, takže čoskoro sa môžete tešiť na dovolenkový špeciál. Dneska tu mám pre vás ale prehľad za minulý mesiac, čo som všetko zažila, pokúpila, vyskúšala.


Už začiatkom mesiaca sme podnikli výlet do jaskyne Driny. Nachádza sa kúsok od Smoleníc a keď ju chcete navštíviť, musíte si urobiť menšiu prechádzku cez les. Samotná prehliadka trvá okolo 40 minút a musím sa priznať, že vďaka sprievodcovi, ktorého sme mali a jeho pútavému a vtipnému rozprávaniu, sa stala prehliadka tejto jaskyne pre mňa nezabudnuteľným zážitkom. Ukrýva v sebe naozaj nádherné prírodné úkazy a pokiaľ sa v tomto teplom období chcete na chvíľu schladiť a spraviť si výlet, jaskyňa Driny je podľa mňa vhodným miestom.


A keďže v tom čase prebiehal v Červenom Kameni Festival zabudnutých remesiel, naše cesty pokračovali týmto smerom. Tento festival prebiehal v rámci areálu hradu a pozostával z mnohých stánkov, kde sa predvádzali rôzne remeslá našich predkov a súčasťou boli aj sprievodné podujatia v podobe scénok. Jednoducho mali ste pocit, že sa čas posunul dozadu a vy ste sa ocitli o pár storočí niekde inde. Až pri takýchto akciách si človek uvedomí, aké to naši predkovia mali ťažké, keď ťažko pracovali od rána do večera, avšak na druhú stranu boli možno spokojnejší než my.




Byť na Červenom Kameni a nebyť na hrade, to by bola vážne škoda. Prekvapil ma svojou krásou a hlavne bohatým vnútorným vybavením. Keď sme prechádzali cez jednotlivé miestnosti a počúvali výklad sprievodkyne, zatúžila som aspoň na jeden deň vrátiť sa späť v čase a zažiť okamihy jeho najväčšej slávy.


V tomto teplom období veľmi dobre navečer padnú osviežujúce miešané drinky. Opäť sme si dali s kamoškou dámsku jazdu a ako vždy v skvelom podniku Speranza.


Ak ste z okolia Trenčína a rozmýšľate, kam si spravíte výlet, odporúčam gazdovstvo Uhliská. Nielenže sa tu nachádza množstvo zvieratiek, je tu možnosť zajazdiť si na koníkoch, najnovšie je tu postavená aj vyhliadková veža, ku ktorej sa dostanete po kratšej prechádzke a z ktorej je krásny výhľad na blízke okolie. A keďže pitný režim treba dodržiavať, môžem odporučiť osviežujúcu limonádu s lesným ovocím. 




 Bez festivalov a žúrok by leto nebolo tým správnym letom a tentokrát som sa vybrala na Fun Rádio Dohodu v Bojniciach. Najviac som sa tešila na skupinu Smola a Hrušky, ktorý opäť nesklamali a svojimi hitmi rozvášnili davy. Super bola aj skupina Peter Bič Project. Po ich vystúpení mala nasledovať Zuzka Smatanová a ďalší, avšak pre nepriaznivé počasie sme museli areál opustiť, čo je veľká škoda. Dohoda pokračovala ďalší deň, avšak s náhradnými účinkujúcimi. 


Tento mesiac sa niesol aj v znamení zmien a ja som si dala konečne upraviť svoju korunu krásy, ako sa to hovorí o vlasoch a zverila som sa do rúk šikovnej kaderníčky Zuzky. Článok o tom nájdete tu.

Čo by to bol za mesiac, keby sme tu nemali aj zopár kozmetických či nekozmetických úlovkov :-)



Článok o nákupe na stránke Elnino nájdete tu.

Gate




 Čo sa týka hudby, najviac som sa namotala :


A čo vy? Aký bol váš jún?






 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára