štvrtok 27. augusta 2015

Leto ešte nekončí

Ahojte!

Po pár chladnejších a upršaných dňoch sa zdá, že nám leto ešte nedalo zbohom, ale aspoň na krátky čas sa nám chce pripomenúť. Najbližšie dni budú teda teplé, letné a slnečné. Skvelá možnosť ako si ešte užiť kúpaliská a opaľovanie. Avšak telo dostáva v takomto počasí poriadne zabrať a sprcha, niekedy i viackrát za deň, je nevyhnutnosťou. Okrem toho najmä v práci, kde nemáme klimatizáciu, je potrebné niečo na osvieženie. A v takýchto prípadoch podá pomocnú ruku moja obľúbená Balea. 


Termálne vody v spreji boli donedávna záležitosťou skôr drahších lekárenských značiek, ale v ich prípade je potrebné si aj priplatiť. Preto som sa veľmi potešila, keď mi DM zaslala na testovanie ich Balea  osviežujúci sprej Aqua určený na tvár a telo. Balíček od DM som si našla doma až po návrate z dovolenky a v ten deň bolo snáď 100 stupňoch. Neskutočné teplo, dusno, varila som sa vo vlastnej šťave. Hneď som zo zvedavosti siahla po tomto výrobku a aplikovala ho na tvár a dekolt. A viete čo? Ono to naozaj funguje. Okamžite sa dostavil pocit osvieženia a hneď som sa cítila lepšie. Pre ešte väčšie osvieženie sa dá kľudne uschovať do chladničky. Voda nemá žiadnu vôňu a nezanecháva lepkavý pocit. Jednoducho toto je pre mňa jeden z top výrobkov tohto leta. Cena za 150 ml je 1,59 Eur.


 Po celom dni v týchto horúčavách je sprcha jedným z top záchrancov. A keďže máme leto, chce to niečo letné, exotické a mne preto v súčasnosti v sprche robí spoločnosť Balea trblietavý sprchový gél Shining s vôňou kokosu. Sprchový gél sa nachádza v tube. Jeho konzistencia je gélová s drobnými trblietkami. Ja vyslovene trblietky vo výrobkoch nevyhľadávam, ale keď sú v nich, nevadí mi to. Čo je ale zaujímavé, že po osprchovaní tieto trblietky na pokožke nevidím. Jednoducho sa pri sprchovaní zmijú.  Takže ak by ste sa báli, že vyjdete zo sprchy ako diskoguľa, tohoto sa určite báť nemusíte. Sprchový gél vonia príjemne kokosovo, pení priemerne a pokožka po sprchovaní jemne kokosovo vonia. Avšak vôňa rýchlo vyprchá, čo je trošku škoda. Čo sa mi na tomto sprcháči ale najviac páči, je jeho krásna modrá farba. Sprchový gél má 250 ml a jeho cena je 0,99 Eur. I keď nemá na svojom obale vyslovene napísané, že by išlo o limitku, myslím si, že bude dostupný skôr v týchto letných mesiacoch a včera som ho ešte videla v predajni. Okrem tohto by mal byť v ponuke aj podobný len s malinovou vôňou.

Toto sú v súčasnosti moji dvaja veľký pomocníci, ktorý mi spríjemňujú horúce letné dni.

A čo vy? Aké sú vaše top produkty v týchto horúcich dňoch na osvieženie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára