streda 30. októbra 2013

Môj prvý nákup zo stránky www.buyincoins.com

Ahojte!

Prednedávnom som si zriadila po dlhom uvažovaní Pay Pal. Trochu som sa obávala jeho používania, nakoľko angličtina nie je moja silná stránka, ale keď som videla čo všetko sa dá nakúpiť v zahraničí, neodolala som. Celý proces registrácie prebehol v poriadku a ja som sa vrhla na nakupovanie. Keďže som dopredu nemala overené stránky a ani recenzií som veľa na jednotlivé obchody nenašla, vždy som si objednala tovar v nižších hodnotách a tŕpla som, či mi vôbec dorazí, ale zatiaľ dorazilo všetko v poriadku. Prvý obchod, ktorý som sa rozhodla vyskúšať nájdete na stránke  http://www.buyincoins.com/.
Za tovar sa v základe neplatí poštovné, to si podľa druhu však môžete priplatiť. Ja som vždy vybera poštovné zdarma a tovar mi prišiel v rozmedzí 15 - 20 dní. Všetko je zabalené v bublinkovej fólii a zatiaľ nič neprišlo poškodené. Stránka ponúka široké množstvo výrobkov od elektra, cez kozmetiku, oblečenie až po bižutériu. Myslím si, že každý si tu nájde niečo pre seba.  Vzhľadom k cenám nemožno očakávať najlepšiu kvalitu, ale ja som spokojná.

A čo obsahoval môj prvý nákup ?
Keď som dávnejšie videla v jednom videu Peti z Lovelyhair prsteň so sovou, bola to láska na prvý pohľad a povedala som si, že aj ja si musím niečo podobné zaobstarať. Keď som teda zbadala tento prsteň na buyincoins, okamžite letel do košíka. Tento prsteň má tu výhodu, že je nastaviteľný a tak sa nemusíte báť, že vám nesadne jeho veľkosť. Je výrazný, ale zároveň spolu s príveskom tvoja dokonalý pár a dokážu skvele doplniť váš outfit. Sú to jednoznačne moji obľúbenci. S čím však treba rátať pri niektorých druhoch bižutérie  je, že časom začne černať, ale to sa mi stalo aj s bižutériou kúpenou na Slovensku za oveľa vyššie sumy.

Prteň nájdete tu : http://www.buyincoins.com/item/11362.html
Náhrdelník nájdete tu : http://www.buyincoins.com/item/11301.html
Pri oboch si môžete vybrať z 2 farieb.

V poslednom čase som zaťažená na všetko, kde sa nachádza eiffelová veža. Doma mám už dva obrazy s jej tématikou a teraz sa moja zbierka obohatila o prívesok. Donedávna som mala na klúčoch môj obľúbený prívesok z Turecka, ale keďže som nešika, spadol mi a rozbil sa na tisíc kúskov. Preto prívesok s eiffelovou vežou bola nutnosť :-)

Prívesok nájdete tu : http://www.buyincoins.com/item/19144.html

Keďže som dlhšie túžila po náušniciach v zlatej farbe, nemohla sa moja objednávka bez nich obísť. Sú veľmi jemné, ľahké a vôbec nečernajú. V skutočnosti vyzerajú presne, ako na obrázkoch.

Náušnice nájdete tu :  http://www.buyincoins.com/item/20314.html

A ako posledné som si konečne, ako vždy medzi poslednými, zaobstarala pomôcku na tvorbu drdola. Tejto mánii som nakoniec podľahla aj ja a som rada, že mám tohto pomocníka.

Nájdete tu : http://www.buyincoins.com/item/5021.html

Celkovo ma tento nákup v čase, keď som ho realizovala vyšiel 3.94$. A pred objednaním vám odporúčam pohľadať si na internete kódy na zľavy, vždy sa nejaký nájde. Od tejto objednávky už ubehol nejaký čas a ja som z tejto stránky už viackrát objednávala a vždy som bola spokojná, takže za mňa to určite stojí za vyskúšanie. Keď budete objednávať zo zahraničia nezabudnite však na jednu vec, pri objednávke nad 22 Eur sa platí daň, tak radšej ak sa vám dá, rozdeľte si objednávku na viac krát.

Aký je váš obľúbený zahraničný obchod?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára