piatok 20. septembra 2013

Nákup zo stránky Fragrancedirect

Nákup zo stránky Fragrancedirect

Dneska si dáme ešte jeden článok, nakoľko mi prišiel balík zo stránky http://www.fragrancedirect.co.uk/. Túto stránku som objavila prednedávnom, keď som hľadala, kde sa dá zohnať telový krém značky Just Desserts a natrafila som naň práve na tejto stránke. Môžete tu kúpiť parfémy rôznych značiek, telovú, vlasovú i dekoratívnu kozmetiku, vrátane prípravkov na opaľovanie. Navyše tu môžete nakúpiť produkty aj od značiek, ktoré sa u nás bežne nedajú zohnať, napr. Manhattan, W7, Constance Carol. Dneska vám ukážem, čo som si nakúpila a bližšie k jednotlivým produktom sa rozpíšem neskôr v inom článku.
Čo mi dneska kuriér priniesol?Poďme sa ne to pozrieť.
  
Astor Colour Couture Automatic Lip Pencil - odtieň 016 Framboise      0,58 Eur
Astor VIP Lipstick - odtieň Pink Candy 106     1,48 Eur
Calvin Klein Delicious Luxury Creme Lipstick - odtieň Henna (123)     2,36 Eur
Astor Eye Pure Colour Eyeshadow Duo - odtieň (530) Sweet Daisy    1,17 Eur
Royal Make Up Wedges 20 pcs    1,78 Eur
Essie lak na nechty - odtieň 240 Were in it togehther    2,36 Eur
Just Desserts Body Custard Vanilla Ice Cream 250ml   1,18 Eur
Just Desserts Body Custard Chocolate Souffle 250ml   1,18 Eur
Schwarzkopf Supersoft Repair & Care Coconut Shampoo 400ml  1,18 Eur
Schwarzkopf Gliss Ultimate Volume Shampoo 250ml    1,31 Eur
Possibility Vanilla Creme Brulee 3 in 1 Formulation 525ml   1,48 Eur

Celý nákup aj s poštovným ma vyšiel 26,37 Eur, pričom poštovné bolo 5,5 libry. Platila som cez Pay pal a balík prišiel po 11 dňoch, pričom mi ho doručil poštový kuriér. 
Výhody tohto obchodu sú, že tam nakúpite značky, ktoré sa dajú zohnať aj u nás,ale lacnejšie a tiež značky, ktoré sú u nás neni bežne dostupné.
Nevýhoda je, že produkty sa rýchlo predávajú, takže ak si niečo vyhliadnete, tak čo najskôr objednávajte, lebo potom môžu byť produkty vypredané, toto sa stalo aj mne.
Celkovo hodnotím tento obchod kladne a nákup môžem len odporučiť.

Poznáte tento e-shop? Už ste si z neho niečo objednali?Aký by ste mi ešte odporučili zahraničný e-shop s kozmetikou, s ktorým ste spokojní?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára