utorok 21. marca 2023

Moje nákupné šialenstvo za posledný mesiac - splnený wishlist

 

Nákupy Haul

Za posledný mesiac som sa trošku rozšupla s nákupmi. Určite to poznáte, každý deň máte mail zahltený ponukami s výnimočnými akciami, ďalšie vám vyskakujú na sociálnych sieťach a aj keď sa snažíte odolať, povedzme si na rovinu, sme len krehké ženy, takže sem tam sa stane, že týmto výhodným ponukám jednoducho podľahneme 😀 Na obranu nám ale slúži, že si to vieme vždy aj pekne odôvodniť a tak to bolo aj v mojom prípade. Poďme sa teda pozrieť, čo zaujímavé som si objednala.


Beautyplanet.cz, Jordana


Dám vám jeden dobrý tip - oplatí sa sledovať menšie české kozmetické profili na sociálnych sieťach, lebo často tam nachádzam tipy na úžasné akcie. A tak to bolo aj v prípade Beautyplanet.cz. Na ich stránke nájdete širokú ponuku kozmetických produktov a výhodou je, že zasielajú aj na Slovensko. Čím ma ale oslovili, je ich totálny výpredaj, kde bolo množstvo kozmetických produktov doslova za centy.



Vo výpredaji bolo množstvo produktov značky Jordana a keď som sa dozvedela, že táto značka definitívne končí, musela som si zopár produktov zaobstarať. Mojím favoritom boli ich lícenky, ktoré pred pár rokmi mali obrovský úspech a tak som zobrala viacero odtieňov. Neodolala som ani ich rúžom, či už v matnom alebo klasickom prevedení, očným tieňom a ďalším zaujímavým kúskom. Je jasné, že toto ja sama nie som schopná spotrebovať, takže časť si nechám, časť dostala mamina a zvyšok si dáme do súťaže. Okrem značky Jordana tam boli vo výpredaji aj produkty značky Milani, tak aj zopár týchto kúskov si tiež našlo cestu ku mne a uvidíme, ako u mňa obstoja. 


Bux, knihy

 

Neviem, či som to niekedy o sebe niekde prezradila, ale zbožňujem knižky. Pre mňa je na dovolenke okrem šnorchlovania najväčší relax, keď si cez obed zaleziem pod slnečník a pri šume mora sa začítam do knižky. Aj keď mi v kufri zaberú veľa miesta, nikdy by som klasickú knižku nevymenila za čítačku kníh. Jedno obdobie som nad ňou premýšľala, ale stratilo by to svoje čaro. Chýbalo by mi to šušťanie strán, tá ich špecifická vôňa a aj keď si ich zašpiním od piesku viem, že som mnou vydržia všetko.



 

Odkedy vypukol ten nešťastný covid a na jeho začiatku sme veľa času trávili doma, rozhodla som sa objednať na skrátenie voľných chvíľ viacero knižiek a úplne ideálnou stránkou na ich nákup je stránka Bux. V priebehu roka mávajú brutálne výpredaje a viete nakúpiť úžasné knižky už od 1 Eura. A tak som si zvykla raz za rok počas týchto výpredajov nakúpiť kľudne aj 20 knižiek, ktoré mám potom na celý rok vrátane dovolenky a neraz sa čudujem, aké úžasné klenoty sa dajú zohnať aj za 1 Euro. V mojej knižnici ale nečakajte žiadnu romantiku. Mám rada detektívky, krimi či cestovateľské kúsky. Z mojej poslednej objednávky tu mám zopár knižiek, ktoré ma zaujali a z nich jednoznačne odporúčam 3 sekundy, 3 minúty a 3 hodiny ( jednu z nich má už sestra doma). Toto sú tak úžasné knižky, ak máte radi krimi, napätie, zápletky, toto vás bude baviť.


Farmasi

   

A teraz sa vrátime opäť ku kozmetike. Ak by som mala spomenúť značku, ktorá mi za posledné mesiace vyskakovala doslova úplne každý deň na všetkých sociálnych sieťach až to bolo otravné, tak je ňou určite Farmasi. Pre mňa nie príliš obľúbený katalógový predaj ma na začiatku dosť odrádzal, ale v rámci svojej reklamy stavili aj na známe a šikovné influencerky, ktoré ju chválili a keď dali zľavu -50% na dekoratívku, už som viac nedokázala odolať. Registrovala som sa úplne sama, cez žiaden účet a išlo o jednorazovú objednávku s veľkými očakávaniami.



Okrem štartovacieho balíčka som si objednala ich najväčšie ťaháky ako make-up, podkladovú bázu, hnedú maskaru, matný rúž, plumping lesk či ceruzku na pery. Mám veľké očakávania a som veľmi zvedavá, či sú tie produkty tak dokonalé, ako sa o nich hovorí.



Každý z nás má raz za čas deň blbec, kedy sa mu absolútne nedarí, všetko sa v ten deň kazí a vy čakáte, nech už je takýto deň za vami. Taký deň blbec je fakt na figu a vtedy je na nervy najlepšia čokoláda. Ja mám veľmi mlsný jazýček a sladkému len ťažko odolávam, no odkedy som navštívila predajňu Lindt, z čokolád je to už moja stálica. Majú vynikajúce čokolády, čokoládové bombóny či nátierky a raz za čas si pre radosť a na nervy objednám ich dobroty. A teraz pred Veľkou nocou majú rozkošné veľkonočné výrobky, keby sa dalo, hneď by som si všetko objednala 😊


DM drogérie

DM drogéria je moja srdcovka, ale to už dávno viete. Zbožňujem sa prechádzať medzi regálmi, objavovať nové kúsky a spoznávať nové produkty. Podľa mňa tam vždy objavíte niečo, čo ste ešte nevideli. Musím sa ale priznať, že toho voľného času je čoraz menej a tak mi veľmi vhod prišla ich služba expresného vyzdvihnutia. Doma pekne naklikám do košíka čo potrebujem a následne si pripravený nákup iba vyzdvihnem na predajni. 



Posledný nákup patril k tým väčším a okrem mojich stálic a favoritov je tu aj zopár nových produktov, ktoré chcem vyskúšať. Osobitne chcem upozorniť na dmBio kyslú kapustu, pretože to je perfektný produkt a pokiaľ nemáte doma vlastnú, táto je úplne úžasná. Proffisimo má zas najlepšie vrecia na odpad, tieto zaťahovacie 60 l zvládnu všetko. A Denkmit sprej na škvrny ma neskutočne prekvapil, v kombinácii s oxi vedierkom dokáže divy.


Zalando Lounge

A ako sa hovorí, na koniec to najlepšie! Na svojom wishliste som už veľmi dlho mala kvalitnú značkovú čiernu koženú kabelku, ktorá bude dostatočne veľká, aby sa mi vošli do nej aj dokumenty, ale súčasne logo na nej nebude výrazné a tým sa stane univerzálnym kúskom k mnohým outfitom. A presne takú som objavila na Lounge by Zalando!




Zalando Lounge nefunguje ako klasický eshop, ale každý deň tam prebiehajú kampane, v rámci ktorých máte rôzne značky alebo produkty vo veľmi vysokých zľavách a je len iba na vašej šikovnosti, čo sa vám podarí objednať. Moje srdce si získala táto nádherná kožená kabelka od Michael Kors a poviem vám, je neskutočne krásna, úplne splnila všetky moje očakávania a predstavy. Zladila som ju do spoločenského outfitu s čiernym overalom a lodičkami, ale kľudne si ju viem predstaviť aj s teniskami a koženkovou alebo rifľovou bundou. 


Dnešný nákupný článok je na konci, trošku som sa za posledné obdobie rozšupla, ale zo všetkých produktov mám veľkú radosť. Dajte mi vedieť v komentoch, čo vás najviac zaujalo, poprípade na aký produkt by ste chceli recenziu a kľudne mi napíšte, čím ste si v poslednej dobe urobili radosť vy.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára