piatok 5. augusta 2022

Moja prvá skúsenosť so značkou MAC

 

MAC Cosmetics Pro Longwear Paint Pot
 

Profesionálna dekoratívna kozmetika MAC už veľa rokov určuje zo zákulisia módnych prehliadok celosvetové trendy. Kozmetika MAC bola spočiatku rozšírená medzi vizážistami a modelkami. K zlomu tejto značky došlo v období, kedy ju začali pravidelne predstavovať svetové hviezdy ako Lady Gaga, Fergie či Madonna. V rámci blogosféry je veľmi obľúbená a vždy ma lákalo vyskúšať nejaký MAC produkt, ale patrí cenovo k tým drahším a keďže v mojom okolí nemám predajňu, kde by sa dala zohnať, doteraz som ju obchádzala. Stačilo ale zapátrať na internete a zistila som, že širokú ponuku tejto značky viete zohnať aj na Elnine a tak som si v rámci spolupráce splnila svoj malý kozmetický sen.

MAC Pro Longwear Paint Pot

 

Úplne prvým MAC kúskom v mojej kozmetickej zbierke sa stal  MAC Pro Longwear Paint Pot. Ide o dlhotrvácny krémový očný tieň a primer v jednom. Sľubuje 24-hodinovú výdrž, vodeodolnosť, intenzívny farebný výsledok, krémovú textúru ala druhá koža, ľahké vrstvenie bez fľakov a mnoho ďalšieho. A keďže ja patrím medzi majiteľov extrémne mastných viečok, pre tento produkt to bola obrovská výzva, ako v mojom testovaní obstojí.


MAC Pro Longwear Paint Pot

Balenie tohto produktu je malé, skladné, vďaka sklu pevné ale aj ťažšie. Ide o klasické kalíškové balenie, ktoré pre majiteľky dlhších nechtov je rozhodne výzvou. Tento tieň môžete aplikovať na očné viečka prstom alebo štetcom, ja osobne mám radšej aplikáciu prstami.


MAC Pro Longwear Paint Pot

 

Tento produkt sa predáva vo viacerých odtieňoch, no ja som si vybrala odtieň Bare Study, ktorý rozhodne patrí k tým jemnejším a neutrálnejším. Ak by som ho mala opísať, ide o jemne perleťovú so zlatým podtónom. Vzhľadom k svojmu odtieňu nemožno očakávať extrémne výraznú pigmetáciu, tú takéto odtiene nedosahujú a ani nesľubujú. Svoju úlohu ale plní dokonale.


MAC Pro Longwear Paint Pot


Konzistencia tohto produktu je krémovejšia, ale po aplikácii na očné viečka rýchlo zasychá a drží ako pribitý. Viečko nezaťažuje, pôsobí ako druhá koža, ľahko sa roztiera a vytvára súvislé krytie. Dá sa vrstviť bez toho, aby líčenie vyzeralo neprirodzene. 

 

MAC Pro Longwear Paint Pot

 

Ja ho používam buď ako primer, kedy naň nanášam ďalšie tiene alebo keď mám chuť na ľahké a rýchle líčenie, nanesiem ho na celé pohyblivé očné viečko, vďaka jemnému shimmeru viečko krásne rozjasní a zľahka zjednotí a do záhybu nanesiem už iba bronzer. Líčenie s týmto produktom je dlhotrváce a trvá až do odlíčenia. S týmto produktom sa vám tiene nezlejú do vrások a môžete sa na tento produkt 100% spoľahnúť. 


Vzhľadom k jeho odtieňu mi to nedalo a použila som ho aj ako rozjasňovač a to je tiež riadna paráda, najmä počas letných dní, kedy práve takéto krémové kúsky s dobrou výdržou sú pri líčení obzvlášť žiaduce. Stačí naniesť trošku tieňa na lícne kosti, jemne ho vklepať a krásne decentné rozjasnenie máte behom pár sekúnd. I keď je cena tohto produkt vyššia, získate multifunkčné líčidlo, na ktoré sa počas horúcich dní môžete spoľahnúť a v jednom produkte máte primer, očný tieň a rozjasňovač.  Aktuálne je tento odtieň vypredaný, tak si nastavte stráženie, aby ste o jeho naskladnený boli ihneď informovaný. Na Elnine nájdete širokú ponuku výrobkov značky MAC a ja sa po ďalšom kúsku rozhodne poobzerám.

 

Aký je váš obľúbený kúsok od MAC? Pozdáva sa vám tento tieň? Aký produkt tejto značky by ste mi odporučili yvskúšať?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára