štvrtok 25. augusta 2022

Letné novinky z dmky


 Už veľmi dlho na blogu nebol článok venovaný novinkám z dm drogérie. Nie že by som v dmke prestala nakupovať, to ani omylom, ale nie vždy je čas sa tam poriadne porozhliadnuť a všetko zaujímavé nafotiť. Veľmi som si obľúbila ich službu expresné vyzdvihnutie, kedy si výrobky vložíte v eshope do košíka, zaplatíte a svoju objednávku máte na zvolenej dm predajni pripravenú do 90 minút. No ale máme leto, kozmetické značky ponúkajú množstvo limitiek a zaujímavých letných noviniek a tak som vám zopár zaujímavých kúskov nafotila.

 







 Tradične začneme sprchovými gélmi a tu sú jednoznačnými favoritmi letné limitkové sprcháče od Balea. Krásny dizajn, lákavé vôňe, tomu sa nedá odolať.  




 

Voňavých mydiel nikdy nie je dosť a ja sa musím priznať, že sa skôr prikláňam k tým tekutým než klasickým. A keďže tá nešťastná korona je tu stále s nami, treba pamätať aj na dezinfekciu rúk v podobe spreja alebo gélov.




Opaľovacie výrobky som veľmi nefotila, lebo v čase môjho nákupu boli ich zásoby značne preriedené, ale veľmi ma zaujal neviditeľný sprej na opaľovanie OF 50+ od seventy-one a telové mlieko po opaľovaní od alverde.












V ponuke telovej kozmetiky je viacero výrobkov s trblietkami, ktoré na opálenej pokožke vyzerajú božsky. Univerzálny krémik od Balea s melónovou vôňou a korytnačkou na obale vyzerá neskutočne rozkošne a celkovo Balea v rámci blogosféry s telovou kozmetikou urobila veľký prelom, lebo ich nové telové mlieka Beauty Expert a obzvlášť táto samoopaľovacia pena sú veľmi často spomínané a chválené. Ja sama ju už mám doma a v predajni mali posledný kus, čo svedčí o jej obľúbenosti. Veľmi sa na ňu teším, lebo tento rok blednem neskutočnou rýchlosťou a ani tomu opaľovaniu veľa nedávam, takže troška farby neuškodí.




Ak máte počas letných mesiacov vo svojom okolí oslávenkyňu, viete ju potešiť aj takýmito peknými kozmetickými balíčkami.





V lete sa potíme viac než kedykoľvek inokedy počas roka a tak nemôžu chýbať ani novinky v tejto oblasti či už z klasickej alebo prírodnej kozmetiky.















Najväčší rozmach noviniek som spozorovala u pleťovej kozmetiky. Doslova boom zaznameli výrobky od značky Balea s niacinamidom a ich vankúšiky pod oči. Rozširuje sa aj ponuka pleťovky od Revolution a čo ma veľmi teší, rozšírila sa aj ponuka výrobkov od Mádara. A vedeli ste o tom, že značka alverde má nové pleťové séra?











Ani oddelenie vlasovej kozmetiky sa nedalo zahanbiť  a v ponuke je množstvo nových zaujímavých produktov. Rozhodne v lete častejšie siahame po suchých šampónoch, novou značkou v ponuke je Moroccanoil a najnovšie vitamíny na vlasy nájdete priamo pri vlasovej kozmetike, čo je úplne super, pretože vám hneď udrú do očí a nemusíte ich pracne hľadať medzi množstvom klasických výživových doplnkov.



Značka Labello má v ponuke nové vegánske balzamy na pery Naturally Vegan. Ja som konkrétne objavila vegánsky balzam na pery s konopným olejom. Receptúra s bambuckým maslom a olejom z konope so zložkami 100 % prírodného pôvodu poskytuje perám starostlivosť na 24 hodín a je úplne vegánska!

 





Teraz si dáme trošku holčičí věci. V predajniach dm nájdete aj viacero typov menštruačných nohavičiek od snuggs a tiež menštruačné kalíšky. S týmto typom produktov ja osobne skúsenosť nemám, no veľmi ma to láka vyskúšať a rozhodne sa chystám na menštruačné nohavičky od privátnej značky Jessa, len čakám na ich naskladnenie, lebo sú dostupné iba na eshope.




V lete vystavujeme naše nožky na obdiv a tak epilátory, depilátory či klasické žiletky sú naši verní kamaráti. Pokiaľ ide o klasické holenie, tak Balea peny a gély sú svojimi vôňami a účinkami bezkonkurenčné. Skúšali ste už olej na holenie? Je to rozhodne produkt, ktorý ma veľmi zaujal a plánujem ho určite vyskúšať.




K letu neodmysliteľne patrí cestovanie a okrem množstva miniatúrok môžete v dmke zohnať aj letnú limitku Profissimo On Tour. Mňa zajalo cestovné balenie príboru s púzdrom a to som si aj rovno odniesla domov. A pokiaľ sa neviete zriecť svojich obľúbených výrobkov, ale nechce sa vám ťahať ich plné balenie, viete si zakúpiť aj takýto cestovný set s mianiatúrnymi nádobkami od Parsa, kam si svoje obľúbené výrobky prelejete.




Vôní nie je nikdy dosť a pokiaľ túžite po nejakom drahšom kúsku, ale zrovna nemáte peniažky nazvyš, tak značka Revolution priniesla na trh 4 vône, ktoré sú inšpirované drahšími kúskymi (Giorgio Armani Sí, Lancôme La Vie Est Belle, Yves Saint Laurent Black Opium, TOM FORD Black Orchid) a viete ich zohnať vo väčšom i menšom kabelkovom balení. 






V samostatnom stojane som objavila aj dve limitky od Balea. Prvá má názov Dreamy Peach, obsahuje extrakt z broskyne a všetky výrobky sú zamerané na starostlivosť o nohy. Druhá limitka má názov Set Your Mind free a v ponuke ma rôzne tipy výrobkov ako krém na ruky, krém na nohy, textilná pleťová maska, tuhé sprchovacie mydlo, čistiaci gél na ruky, balzam na pery, dezodorant, sprchový gél a čistiace pleťové utierky.

  




V tomto triu môžete vidieť 3 rôzne produkty, ktoré môžete objaviť v regáloch pod kozmetickými štetcami. Prvým je sťahovací vrecko, je to skvelý pomocník na pláž, výlety či festivaly. Ak zháňate malý a šikovný organizér, ktorý obsahuje aj zrkadlo, tak značka ebelin má taký v ponuke. A malý odlakovač s letnou broskyňovou vôňou sa vojde do každej taštičky a bude skvelým pomocníkom na cestách.

 






Asi to bude znieť divne, ale veľmi rada nakupujem v dmke WC papier s veselými detskými potlačami. Značka Sanft&Sicher má tieto produkty veľmi kvalitné a limitka s klokanom jednoducho musela byť moja. Neverili by ste, ako jeden produkt do domácnosti dokáže zahltiť všetky sociálne siete. Reč je o Denkmit dezinfekčnom osviežovači textílií 3v1, ktorý bielizeň nielen prevonia a dezinfikuje, ale vyhladzuje bielizeň bez potreby žehlenia. Takže kto nemá rád žehlenie ako ja, tento produkt rozhodne vyskúša. Som veľmi zvedavá, či to ozaj funguje. A ak máte radi sviečky, tak iba v dm predajniach nájdete celý stojan venovaný týmto voňavým kúskom.











Máme tu aj pestrú škálu noviniek v oblasti dekoratívnej kozmetiky. Krásne farebné Orly laky, viacero maskár od s.he, avokádovú limitku od ebelin, množstvo nových kúskov od Revolution a v neposlednom rade novinku od Maybelline SuperStay Vinyl Ink, ktorá otriasla celým kozmetickým svetom.




Novinky má aj značka Dermacol. Ak hľadáte letne ladené laky, ceruzky, novú maskaru či lícenku, všetko nájdete v ich ponuke.





 

Značka trend IT UP sa rozhodla popracovať na pleťovke a myslím, že sa jej to na tomto poli úspešne darí. Opäť farebné laky na nechty a aké by to bolo leto bez nálepiek na nechty.







Ako sa hovorí, na záver to najlepšie. Značka Essence toto leto láme absolútne rekordy s ich výrobkami na pery a niet snáď kozmetického nadšenca, ktorý by nemal vo svojej zbierke ich legendárny lesk na pery Juicy Bomb (ja sama vlastním 2 kusy). A sesterská značka Catrice priniesla krásnu limitku Tropic, ktorá ale z predajní mizne rýchlosťou blesku.



Tento mesiac máte možnosť získať k expresnej objednávke nad 39 Eur darček v podobe sklenenej fľaše v praktickom neoprénovom obale. Bližšie info nájdete na stránke dmky.

 



 A takto dopadol môj dm nákup 😉


Dúfam, že sa vám novinky z dmky na blogu po dlhom čase páčili, objavili ste zaujímavé kúsky a ak ste medzi nimi našli produkt, ktorý sa stal vašim favoritom, určite mi v komentári o ňom dajte vedieť.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára