pondelok 21. marca 2022

Skúšam tekuté matné rúže - Gabriella Salvete a KVD Vegan Beauty

 

Ak by som mala spomenúť kategóriu kozmetických produktov, ktorá počas koronakrízy najviac utrpela, tak to je rozhodne kategória produktov na pery a to hlavne rúže a lesky. V okamihu, ako sa naše úsmevy zahalili do rúšok a neskôr do respirátorov, mnoho z nás líčenie pier úplne vynechalo a do popredia prešli najmä rôzne hydratačné balzamy na pery. A naopak, viac sa kládol dôraz na líčenie očí, ktoré boli ako jediné spoza respirátor viditeľné. I ja som na nejaký čas odložila všetky rúže a lesky, ale potom som si povedala, že je to chyba. Ak nájdem taký rúž, ktorý sa mi nebude otláčať o respirátor a aspoň niečo vydrží, to bude môj favorit. A tak som si na testovanie v spolupráci s Elninom vybrala dva tekuté matné rúže.    


Snažila som si vybrať rúže, ktoré budú mať prirodzenejší odtieň vhodný takmer ku každému líčeniu, dlhotrvácnosť a matný finiš, aby sa neotláčali. Vybrala som jeden, ktorý je dostupný aj v drogérii a jeden vyslovene high end kúsok dostupný u nás iba na eshope.


https://www.parfemy-elnino.sk/gabriella-salvete-matte-lips-ruz-pre-zeny-4-5-ml-odtien-105-thats-me/

Prvým rúžom je Gabriella Salvete Matte Lips Long Lasting rúž na pery v odtieni 105 Thats me! Ide o tekutý rúž s matným efektom o objeme 4,5 ml a sľubuje dokonalo matné a výrazné pery až po dobu 16 hodín. 

 

 

Rúž ma robustnejšie elegantné čierne balenie, krémovú textúru a šikovný úzky plochý aplikátor, ktorým rúž na pery ľahko a rýchlo aplikujete. Má príjemnú ovocnú vôňu, je vysoko pigmentovaný a stačí ho naniesť v jednej tenkej vrstve a dosiahnete plné krytie. Pri schnutí pocítite jemné pnutie a trocha lepí, treba mu dať čas pokiaľ zaschne.


Odtieň 105 je krásna sýta prirodzená nude farba s trochou tehlovej, schne úplne do matna, zvýrazňuje štruktúru pier, ale to skoro všetky matné rúže a keď zaschne neotláča sa. 

 


Rúž pery nevysušuje vďaka svojmu hydratačnému zloženiu. Ako pri všetkých tekutých rúžoch, tak aj pri tomto na vrchnej pere drží ako pribitý a vytráca sa mi postupne od vnútornej strany spodnej pery. I keď sľubuje výdrž až 16 hodín, u mňa je to v nositeľnom stave pri jemnom pití a ľahkom jedení tak 3 hodiny. Keďže to nie je odtieň ala moje pery, je to vytrácanie aj trošku vidieť. 


Druhým krásavcom je KVD Vegan Beauty Everlasting Kitten Minis dlhotrváci tekutý matný rúž. Sľubuje príjemnú konzistenciu, ktorá po perách ľahko kĺže, matný finiš, odolnosť pred zotretím a je vegan. Ide o menšie balenie o objeme 3 ml a vďaka svojej veľkosti je to ideálny kúsok do kabelky a na cestovanie.

 



 

 Má šikovný skosený aplikátor, vďaka ktorému sa rúž ľahko a rýchlo aplikuje. Balenie je priehľadné s veľmi peknou potlačou na samotnom aplikátore. Má veľmi jemnú parfemáciu, je vysoko pigmentovaný a tiež ho stačí naniesť v jednej tenkej vrstve, ktorá poskytuje plné krytie. Pri schnutí pocítite jemné pnutie, ale to rýchlo pominie, pretože rýchlo zasychá, oveľa rýchlejšie ako od GS. 

 



 KVD rúž mám v odtieni Lovecraft (aktuálne je tento odtieň vypredaný, ale nastavte si stráženie produktu) a tu som sa odtieňovo úplne trafila, je to krásnu nude mauve farba. Schne úplne do matna, tiež zvýrazňuje štruktúru pier, ale rýchlo zasychá a potom super drží, absolútne sa neotláča. 



Nerobí na perách krustu, nevysušuje ich a keďže mi viac ladí s perami, pri vytrácaní nie je až tak nápadný a vytvára prirodzenú kontúru pier. Aj keď sľubuje dlhotrvajúcu výdrž, opäť na mojich nešťastných perách je to max. 3 hodiny pri ľahkom jedení a pití. 



Oba rúže ma prekvapili krásnou sýtou pigmentáciou, veľmi slušným krytím a matným efektom. Nevytvárajú na perách krustu, pery nevysušujú, neotláčajú sa, vyzerajú prirodzene a ľahko sa aplikujú. Ak by vydržali aspoň 8 hodín, tak by to bola pecka a bola by som úplne happy. Ale výdrž 3 hodiny tiež nie je na zahodenie. A ak by som si z týchto dvoch mala vybrať iba jeden, tak to tesne vyhráva KVD.

 Ktorý sa vám páči viac? Máte favorita z kategórie matných rúžov? Dajte mi tip na rúž, ktorý vám vydrží aspoň 8 hodín.

 

 

 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára