utorok 24. augusta 2021

Physicians Formula nie je iba dekoratívka!

 

Kto by nepoznal legendárnu značku Physicians Formula? V minulosti som pri videách zahraničných blogeriek ochkala nad ich najznámejším kúskom v podobe Murumuru Butter bronzeru, ktorý mám stále na vysokých priečkach svojho whislitu a bola som smutná, že u nás sa nedá zohnať. A aj keď táto značka stále u nás nie je bežne dostupná, vďaka eshopu Elnino si zopár kúskov môžeme zaobstarať konečne aj my. Keď som sa bližšie pozrela na ich ponuku, zistila som, že táto značka neponúka iba dekoratívnu kozmetiku, ale v jej ponuke nájdete aj ďalšie zaujímavé kozmetické kúsky a tak som sa v spolupráci s Elninom rozhodla otestovať ich masku na upchané póry.

 


Physicians Formula White Halloysite Clay Mask Pore Refining je maska z bieleho ílu, ktorá je určená na upchané póry. Ja ako majiteľka zmiešanej pleti mám s upchanými pórmi skúsenosť, takže táto maska je pre mňa ako stvorená. Maska sľubuje vďaka bielemu ílu hĺbkové vyčistenie pleti a obsiahnutý kaolín zase pohlcuje nadmernú mastnotu, takže ideál pre mastnú či zmiešanú pleť. Maska má hypoalergénne zloženie, neobsahuje parabény a je dermatologicky testovaná. 
 

Čo považujem za absolútny top z hľadiska dizajnu, je rozhodne balenie tohto produktu. Je to kompromis medzi klasickým a jednorazovým balením masky a ideálny kandidát na cestovanie. Nie je to klasické veľké plastové balenie, ktoré zaberá veľa miesta a hrozí vám, že by mohlo vytiecť a ani jednorazový sáčok, ktorý je síce spratný, ale vystačí vám tak na jedno použitie a zbytočne sa vytvára kopec odpadu. Táto maska má tyčinkové vysúvacie balenie, po jej otvorení je na povrchu ešte plastový kryt, má hmotnosť 17 gramov a vystačí vám naozaj na viacero použití. 
 
 

 
Maska má smotanovú farbu, výraznejšiu parfemáciu a ľahkú gélovo-krémovú konzistenciu. Obsahuje drobné zrniečka, ktoré nie sú veľmi ostré, ja ich pri aplikácii či zmývaní vôbec nevnímam. Maska sa na pleť ľahko aplikuje a ja ju ešte po pleti dôkladnejšie roztieram prstami, aby bola nanesená rovnomerne. Snažím sa vyhnúť oblasti okolo očí a pier a nechávam ju pôsobiť približne 5 minút.
 

 Maska na pleti začne postupne pomaly zasychať, jemne na pokožke pne, ale je to veľmi jemnučké pnutie, to sa s inými maskami ani nedá porovnať. Pleť je po opláchnutí krásne vyčistená, jemná, hebká a hlavne ona naozaj funguje, už po prvom použití som videla, ako mi pekne vyčistila upchané póry. Nemá extrémne vysušujúci charakter, pleť nedráždi, neštípe, práve naopak, pleť vyzerá lepšie a sviežejšie.

Ak hľadáte zaujímavú masku na vašu pleť, trpíte na upchané póry a chcete vyskúšať niečo nové a zaujímavé, táto maska od Physician Formula za vyskúšanie rozhodne stojí! Zoženiete ju aj v ružovom prevedení, nakoľko obsahuje ružový íl a tá je vhodná na rozjasnenie pleti.

Zaujala vás táto maska? Už ste niečo skúšali od Physician Formula? Vedeli ste, že v ponuke majú aj iné kúsky ako dekoratívku?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára