nedeľa 1. septembra 2019

Sundance Tropical Vibes OF 30


Aby sme ale neodbočili ani od klasických drogerkových kúskov, musím vám ukázať ešte jeden výrobok od Sundance, ktorý mi doslova zachránil kožu pri minuloročnom šnorchlovaní v Egypte a podobný si beriem aj tento rok.Mojim minuloročným favoritom sa stal Sundance transparentný sprej na opaľovanie Sport OF 30, o ktorom som vám na blogu už písala. I v našich podmienkach dobre obstál, ale jeho kvalitu som ocenila naplno až na dovolenke koncom minulého septembra. Ako amatérsky šnorchlista rada sledujem podmorský život z hladiny, takže sa položím na hladinu, hlava pod vodou a práve na hladine, kde je slniečko najviac ťahané, ostáva chrbát a nohy. Fakt som sa bála, že budem spálená alebo červená, ale s týmto výrobkom sa tak nestalo a navyše som sa pekne opálila. Inak ešte je stále v ponuke, tak ak vás zaujalo, rozhodne si ho kúpte. A tak som si tento rok povedala, že vyskúšam niečo podobné ale z tohtoročných noviniek.

Sundance transparentný sprej na opaľovanie Tropical Vibes OF 30 



Krásny letný dizajn s príjemnou letnou vôňou po ananáse a vysokou ochranou pred slniečkom s obsahom UVA + UVB filtrov, no kto by to nechcel vyskúšať 😊


Ide o klasický sprej v nádobke pod tlakom o objeme 200 ml. Nastriekajte na pokožku z cca 15cm vzdialenosti. Nanášajte na pokožku pred opaľovaním v dostatočnom množstve. Viacnásobným nanášaním zabezpečíte dostatočnú ochranu najmä pri potení, po plávaní a následnom osušení.



Keďže ide o sprej, má super rozptyl pri aplikácii a vďaka tomu je práca s ním rýchla a rovnomerná. Jeho obrovskou výhodou je, že je možné ho striekať z každej pozície a je to snáď jediný typ výrobku, s ktorým ste schopný si natrieť chrbát samy bez pomoci niekoho iného, takže ideál, ak cestujete na dovolenku sami. Má ľahké zloženie, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva mastný film a bonusom je chladivý pocit pri aplikácii, čo sa práve počas dovolenky pri mori fakt hodí. Po aplikácii sa pokožka jemne leskne, takže pekne vidíte, kde ste si ho aplikovali, ale súčasne pokožka nie je mastná.


V domácich podmienkach obstál na výbornú, myslím si, že ochrana v podobe OF 30 je v našich podmienkach pre mňa osobne dostačujúca a už sa teším, ako si s ním onedlho užijem šnorchlovanie a opaľovanie v slnkom zaliatom Egypte. 

Aká je vaša skúsenosť s výrobkami Sundance? Máte medzi nimi svojho obľúbenca?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára