nedeľa 17. februára 2019

Oplatí sa investovať do dvojfázového odličovača od Cien z Lidla?


Už od svojho začiatku bol Lidl miestom, kde nakúpite nielen potraviny, ale aj kozmetiku za skvelé ceny. Ponuka kozmetických kúskov od začiatku nebola najmenšia, no začiatkom roka 2016 uviedli na trh kopec nových kozmetických produktov, o ktorých ste sa mohli dočítať aj u mňa na blogu a neboli vôbec zlé a tak sa stali Lidl kozmetické kúsky obľúbencami vo viacerých domácnostiach. Odvtedy nárast nových produktov nie je až tak veľký, ale ja sa vždy pri návšteve Lidla prejdem aj po oddelení s kozmetikou a sem tam tam natrafím aj na nový kozmetický kúsok. A tak to bolo aj v prípade Cien dvojfázového očného odličovača.


Čo sa týka odličovania očného make-upu, tak ja rozhodne siaham po dvojfázových odličovačoch. Nevadí mi ich pretrepávanie ani to, že mnohé obsahujú olejovú zložku, ktorá po odlíčení zanecháva v okolí oči mastný film. Ja si pleť po odličovaní vždy umývam vodou,takže toho mastného pocitu sa rýchlo zbavím a jednoducho s týmito dvojfázovými odličovačmi sa mi odličuje očné okolie najlepšie. Preto keď som tento nový odličovač od Cienu objavila, musela som ho hneď vyskúšať. Navyše na blogoch som zatiaľ nevidela článok, v ktorom by sa spomínal a bola by trošku škoda, keby ste o ňom nevedeli.

Cien dvojfázový očný odličovač obsahuje výťažok z lotosového kvetu a je vhodný aj na odstránenie vodeodolného líčenia. Síce sľubuje jemné odlíčenie očí bez zanechania mastného filmu, no s týmto ja rozhodne nesúhlasím. Je balený v plastovom balení o objeme 100 ml a má klasické vyklápacie viečko.


Keďže je dvojfázový, skladá sa z dvoch zložiek a to priehľadnej a modrej, ktoré je potrebné pred použitím dobre pretrepať, aby sa tieto zložky spojili a následne nanášam odličovač v primeranom množstve na vatový tampónik. 

Ja nie som milovníkom vodeodolného líčenia, takže účinky v tejto oblasti neviem posúdiť, no klasický očný make-up dokáže ľahko a rýchlo odstrániť bez toho, aby som mala oči začervenané, vysušené či inak podráždené. Navyše je bez parfemácie a jeho veľkým plusom je, že v očiach vôbec neštípe. Jemne mastný film ale zanechá, čo však nie je problém zmyť vodou.


Ja som s týmto Cien dvojfázovým odličovačom veľmi spokojná, spĺňa známe príslovie, že za málo peňazí robí veľa muziky. Oči odlíči bez problémov, neštípe v nich ani nerobí inú galibu a patrí k najlacnejším.


Cena tohto odličovača je okolo 1,50 Eur a keďže Lidl je aktuálne skoro všade, nie je problém ho zohnať. Je jasné, že to čo vyhovuje mne nemusí aj vám, každý sme iný, no pri takto nízkej cene vás jeho kúpa nezruinuje, práve naopak, možno ostanete príjemne prekvapení ako ja.

Aký je váš najobľúbenejší kozmetický výrobok z Lidla? Poznáte tento odličovač?

5 komentárov:

  1. Odlicovas som este neskusala, no vseobecne je moja skusensot s CIEN kozmetikou pozitivna. Skvele su najmä ich peny na nohy. Skoda, ze sa objavuju len ako limitka.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peny na nohy som ešte nemala,tak si to musím ustrážiť,keď budú. Ďakujem za tip 🙂 Veľa vecí byva v limitkach super a potom sa viac nedajú zohnať. Mohli by dať na zákazníka a keď je o to záujem, zaradiť do stálej ponu

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dvoufázové odličovače mám moc ráda :-) tohoto jsem si v Lidlu nevšimla :-) děkuji ti za tip!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač a dúfam, že ak si ho vyberieš, budeš rovnako spokojná ako ja :-)

      Odstrániť