sobota 5. mája 2018

Moje raňajky s dmBio

Raňajkujete? V dnešnej uponáhľanej dobe asi viacerí z vás odpovedia nie, nemám ráno na to čas a zastavia sa počas dňa až v čase obeda, ktorý do seba aj tak rýchlo nahádžu. Ja osobne si bez raňajok začiatok dňa neviem predstaviť. Niečo dobré do bruška a k tomu horúci čajík sú pre mňa základom dňa, vďaka ktorému sa môj metabolizmus ráno naštartuje a dodá mi to energiu na celé doobedie. 


To množstvo kombinácii, ktoré si môžeme dopriať na raňajky je nekonečné a je len na vás, či máte čas a chuť si urobiť iba narýchlo kašu alebo sa príprave raňajok dlhšie povenujete. Okrem klasických raňajok mám rada sem tam zmenu, rada skúšam nové chute a ich kombinácie a vtedy vždy zablúdim v dmke do oddelenia so značkou dmBio, kde vždy nájdem niečo zaujímavé a chutné. Ak sú teda vaše chuťové bunky otvorené novým chutiam, poprípade by ste radi vyskúšali niečo nové, dnešný článok by mohol byť pre vás inšpiráciou 😊

dmBio Genussreise Moringa&Echinacea

 


Ako prvý si vždy robím čajík, aby stihol dostatočne vychladnúť a ja som si ho mohla riadne s raňajkami užiť. Nedávno som siahla po novinke od dmBio Genussreise, ktorá ma zaujala nielen svojím balením, ktoré na mňa pôsobí exoticky a pripomína mi safari, ale aj kvôli tomu, že ide o bylinkový čaj s jedinečnou kombinácou chutí v podobe moringa a echinacea. Echinaceu zbožňujem, je to skvelý pomocník na posilnenie imunity a s moringou a ďalšími zložkami ako list citrónovej trávy, plod anízu, list žihľavy, podzemok zázvoru, list mäty a ďalšie vytvárajú veľmi príjemnú a nevšednú chuť. Jemne sladká, jemne korenená, jemne bylinková chuť, ktorá vo výsledku je naozaj skvelá! Vo vnútri krabičky nájdete 15 ručne šitých bavlnených sáčkov, ktoré sú zabalené ešte v plastovom vrecúšku. Tento čaj je vegan a ponúka čistú chuť prírody s najlepšími surovinami z ekologického poľnohospodárstva. Vďaka jeho baleniu a zaujímavým chutiam by mohol byť skvelým tipom na darček pre milovníka čajov. Zoženiete ho v troch rôznych príchutiach a jeho cena 3,69 Eur.

dmBio Roggenvollkornbrot - celozrnný ražný chlieb 

 



A už sa dostávame k samotným raňajkám. Ešte stále som sa nedostala do stavu, že by som zo stravy úplne vylúčila pečivo. Neviem si to zatiaľ predstaviť a preto keď mám možnosť, rada siaham po niečom zdravšom a rozhodla som sa vyskúšať celozrnný ražný chlieb od dmBio. I keď to tak nevyzerá, má 500 g a rozhodne to nie je žiadna jednohubka. Vo vnútri balenia sa nachádzajú tenké plátky chlebíka a stačia vám dva krajce a ste dostatočne zasýtení. Rozhodne to nie je klasický nadýchaný chlebík, ale je skôr hutnejší a suchší. Keď ho však potriete niečím dobrým, skvele si na ňom pochutíte. Tento chlebík je bohatý na vlákninu a celozrnný ražný šrot mu dodáva výraznú a aromatickú chuť. Výborne vraj chutí opečený v toastovači, ale to som ešte neskúšala. Ja som si ho obľúbila a už mám doma druhé balenie. Jeho cena je okolo 1,50 Eur.

dmBio Pastete Kräuter - bylinková nátierka




A na záver to najzaujímavejšie v podobe dmBio bylinkovej nátierky. Ide o bio vegánsku nátierku s bylinkami, ktorá obsahuje morskú soľ, pažítku, petržlen, cibuľový prášok, paradajkový pretlak, sušený ligurček, biele korenie, muškátový oriešok. Na pohľad táto nátierka vyzerá ako paštéka, ktorá obsahuje v sebe kúsky byliniek. 
Musím sa priznať, že toto je výrobok, kde vaše chuťové poháriky nemôžu byť konzervatívne, ale musia byť naozaj otvorené aj nezvyčajným chutiam. Táto nátierka obsahuje totižto aj sušené kvasnice, ktoré tú bylinkovú chuť trošku tlmia, ale zároveň zaujímavo dopĺňajú. Toto je výrobok, ktorý vám buď chutí alebo nechutí, nič medzitým a ja sa musím priznať, že ja sa zaraďujem do kategórie chutí. Ak vás bylinky nelákajú, tak túto nátierku zoženiete aj v ďalších príchutiach : paradajková, horčica a rukola,shiitake šampióny. Jej cena je 1,59 Eur a zoženiete ju aj na online shope. 



A raňajky sú na stole! Chcem vám popriať dobrú chuť, krásny slnečný deň a budem veľmi rada, ak mi v komentoch dáte vedieť, aké raňajky si najradšej robíte a či značka dmBio je súčasťou vašeho jedálnička, poprípade ktorý jej výrobok je pre vás top 😊








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára