utorok 28. novembra 2017

Nivea Purifying Micellar Shampoo - micely už aj v šampóne?

Micelárne výrobky si podmanili kozmetický svet a bola som zvedavá, s čím novým v tejto oblasti ešte kozmetické firmy môžu prísť. Moje očakávania naplnila značka Nivea, ktorá tento rok na trh priniesla micelárny šampón v dvoch vyhotoveniach a to osviežujúci pre normálne až mastné vlasy a posilňujúci pre oslabené vlasy. Ja som vďaka Notinu dostala možnosť vyskúšať osviežujúci a bola som veľmi zvedavá, ako sa popasuje s mojimi vlasmi. Ak sa mám priznať, tak so šampónmi Nivea veľkú skúsenosť nemám, mala som ich iba v malých vzorkách, ktoré vystačia ledva na jedno použitie, takže toto je taká moja prvá skúsenosť s ich šampónmi 😊

Nivea Purifying Micellar Shampoo 

 


Ide o osviežujúci micelárny šampón určený pre normálne až mastné vlasy. Ako už názov napovedá, obsahuje jemné čistiace čiastočky - micely, ktoré do seba počas umývania uzatvárajú nečistoty a maz a po opláchnutí zanechávajú povrch vlasov a i hlavy dokonale čisté. Obsahuje výťažky z medovky citrónovej, ktoré ošetrujú pokožku a uvoľňujú sviežu vôňu. Chráni prirodzené pH pokožky hlavy a neobsahuje silikóny.  


Šampón je balený v priehľadnom plastovom balení o objeme 400 ml. Pre tento osviežujúci šampón je typická zelená farba vrchnáka a zelený popis na obale. Čo musím veľmi kladne hodnotiť je spôsob jeho otvárania, keďže má na vrchu preklápacie viečko, ktoré iba stlačíte a ľahko bez námahy sa vám vyklopí.


Šampón príjemne, veľmi sviežo citrusovo vonia. Má hutnejšiu gélovitú konzistenciu, je priehľadnej farby a ľahko sa nanáša na mokré vlasy, na ktorých vytvára bohatú penu. Riadne ho do vlasov zapracujem a následne zmývam vodou. 


Vlasy sú po umytí voňavé, čisté, majú svoj prirodzený objem i tvar. Svoju čistiacu funkciu si plní na jednotku, ale všimla som si, že sa mi trošičku ťažšie rozčesávajú, čo sa dá vyriešiť použitím masky alebo kondicionéru. Prvý deň po umytí sú vlasy trošku rozlietané, jemne zelektrizované, ale od druhého dňa je to pecka. Moje vlasy vyzerajú ako keby som ich žehlila, majú svoj prirodzený objem ale súčasne sú krásne rovné  a tento stav pretrváva aj počas tretieho dňa po umytí, kedy si už večer vlasy zvyknem opäť umývať.


Šampón mi vlasy nezaťažuje, predčasne nemastí, nie sú splyhlé ani vysušené, nie sú matné, majú svoj prirodzený lesk. Súčasne mi pokožku hlavy nedráždi a zanecháva vlasy i pokožku hlavy sviežu.


Pre mňa je Nivea osviežujúci micelárny šampón príjemným prekvapením a ak máte normálne až mastné vlasy a chceli by ste vyskúšať nejaký nový výrobok, kľudne po ňom siahnite. Síce to rozčesávanie po umytí by mohlo byť jednoduchšie, ale s tým si viem poradiť. Ak vás zaujal, zoženiete ho aj v druhom prevedení na stránkach Notina za cenu 2,90 Eur, čo pri objeme 400 ml je fajn cena.

Máte s týmto micelárnym šampónom skúsenosť? Čo hovoríte na micelárne výrobky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára