piatok 24. marca 2017

Revlon Uniq One - maska na vlasy


Neviem ako vy, ale moje vlásky si po umytí vyžadujú, aby som ich aspoň zľahka vyfénovala, lebo ísť spať s mokrými vlasmi sa v mojom prípade nevypláca. Ráno vstanem s divným čudom na hlave a dať ich dokopy si žiada značnú námahu. Odkedy mám nové vlásky, láka ma to k ich žehleniu, lebo pri tomto strihu, ktorý aktuálne mám, sa mi to veľmi páči. A ani také kučery nie su na zahodenie. Všetky tieto činnosti si však vyžadujú tepelnú úpravu vlasov, ktoré pri tom trpia a preto ich treba chrániť. A tak som pri brázdení stránok Elnina natrafila na veľmi zaujímavý výrobok, ktorý okrem ochrany proti teplu toho sľuboval neskutočne veľa a o ňom bude dneska reč.


Revlon Professional Uniq One Hair Treatment je neoplachovacia maska na vlasy ideálna pre oživenie účesu - ponúka 10 jedinečných výhod pre vaše vlasy :
- regenerácia suchých a poškodených vlasov
- lesk a ochrana proti krepovateniu
- ochrana proti teplu
- hodvábna jemnosť a ľahkosť
- ochrana farby, UVA a UVB filtre
- ľahké rozčesávanie a úprava
- eliminácia strapatenia
- dlhotrvajúci stylingový efekt
- prevencia proti trhajúcim sa končekom
- hustota a objem

Musím uznať, že ten zoznam je naozaj dlhý na to, aby to zvládal len jeden výrobok. Čo myslíte, ako obstál tento výrobok u mňa?



Revlon Professional Uniq One Hair Treatment je balený v krabičke v červenozlatom šate. Samotný výrobok sa nachádza v plastovom obale o objeme 150 ml. Aplikácia je v podobe spreju, kedy si na vlhké alebo suché vlasy aplikujete primerané množstvo produktu. Ešte som sa nestretla s maskou na vlasy, ktorá má podobnú aplikáciu a konzistenciu. Ak ho aplikujete vo veľmi malej vzdialenosti, ako som to ja skúšala vo swatchoch, tak má naozaj konzistenciu ľahkej masky a bielu farbu. Keď ho však nanášate v potrebnej vzdialenosti, krásne sa vo vlasoch rozplynie a nie je na nich vidieť ani náznak po ňom.



Ako som už spomínala, dá sa použiť na suché i vlhké vlasy:
  • Na mokré vlasy: Nasprejujte na mokré vlasy zo vzdialenosti cca 20 cm. Krátke vlasy - 6 až 8 streknutia. Stredne dlhé vlasy - 7 až 12 streknutí. Dlhé vlasy - 10 až 15 streknutí. Neoplachujte. Potom vlasy prečešte a upravte vlasy ako obvykle.
  • Na suché vlasy: Najprv naneste prípravok do dlaní a potom aplikujte do suchých koncov a polovice dĺžok. Krátke vlasy 2-3 streknutí. Stredne dlhé vlasy 3-5 streknutí. Dlhé vlasy 4-6 stříknutí. Neoplachujte. Podľa potreby vlasy vyfénujte alebo vyžehlite.
Ja používam tento výrobok na vlasy mokré, krátko po ich umytí nasprejujem Revlon Uniq One do vlasov, nechám chvíľu pôsobiť a následne ich prečešem. Čo sa týka vône, tak je to vôňa výraznejšia, pripomína mi vôňu parfému a priznám sa, že je fajn, ale nie je to úplne moja šálka kávy. Z vlasov je vôňu cítiť krátko, po vyfénovaní ju už takmer nevnímam.

Poďme teraz ale k účinkom tejto masky. Musím sa priznať, že som veľmi príjemne prekvapená. Vlasy mám v super stave ako už dlho nie. Nasledujúci deň po umytí sú vlasy jemné, lesklé, hladké, ľahšie sa mi rozčesávajú, nie sú zelektrizované, majú objem, jednoducho vyzerajú upravenejšie a to nemusím vynaložiť takmer žiadnu námahu. Navyše táto maska my vlasy nezaťažuje a nezmasťuje, nie je potrebné ich umyť skôr než som zvyknutá.


Jednoduchá aplikácia, prekvapujúci výsledok, použitie masky na vlasy bez potreby ju následne zmývať, ľahké rozčesávanie vlasov a ochrana pred teplom, to sú všetko výhody, ktoré ma presvedčili, že Revlon Professional Uniq One Hair Treatment je výrobok, ktorý právom patrí medzi obľúbené. Zoženiete ho na stránkach Elnina za 7,33 Eur. Ak ste si neni istý, či vám bude vyhovovať, dá sa na stránkach Elnina zakúpiť jeho 9 ml balenie za 1,58 Eur a tak zistíte, či je vhodný aj pre vaše vlásky.

Keďže sa míňa veľmi pomaly, vydrží v mojej kozmetickej zbierke dlhší čas, ale už teraz viem, že po jeho spotrebovaní vyskúšam jeho kokosovú verziu

Poznáte tento výrobok? Akú s ním máte skúsenosť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára